Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä te palstan naiset olette tavanneet Tinderistä?

Vierailija
17.02.2020 |

Miehet usein väittävät täällä, että Tinderissä pärjää vain top 10-20% miehistä. Ovatko tapaamanne miehet olleet ulkonäöllisesti, statukseltaan tai varallisuudeltaan noita top 10-20% miehiä? Entä miten arvioisitte oman "tasonne" miesten silmissä? Jotenkin en vieläkään ihan jaksa uskoa siihen, että pieni joukko miehistä pyörittäisi Tinderissä kaikkia vähänkin haluttuja naisia. Jostain syystä miehet eivät ole aiemmin kysyneet naisten näkökulmaa täällä, tai ainakaan itse en ole huomannut.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavannut ketään. Sain yhden matchin joka alkoi vaatimaan karvatonta pillua kolmannessa lauseessa ja kaksi jotka eivät vastanneet viesteihin. En tiedä ammatteja enkä osaa antaa mitään numeroarvioita, tavallisen näköisiä ja jos olisivat olleetkin jotain miljonäärejä niin ei se missään tullut ilmi. Itse olen varmaan joku miinus 20.

Vierailija
22/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hhmm..ei todellakaan mitään hyvätasoisia miehiä ole tullut vastaan. Paljon omahyväisiä ja naisia hyväksikäyttäviä ja sitten toisesta laidasta eli yksinäisiä ja epäsosiaalisia. Tuonne tinderiin tuntuu eksyvän ne pelimiehet ja sitten toisaalta hylkiöt joiden on haastava löytää seuraa tosielämästä.

Havaintoni olivat sama suuntaisia. En ole enää aikoihin ollut sovelluksessa enkä tosiaan ole menossa takaisin.

Omaa tasoani on vaikea itse arvioida mutta ainakin tykkäyksiä tuli paljon ja treffeillä kaikki olivat kiinnostunita jatkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihan normaaleja (kuitenkin omaa silmääni miellyttäviä) miehiä. Ihan mukavia olivat, mutta ei silti suhdetta syntynyt ikinä tai menty sen pidemmälle. Kaikkein komeimmille en ikinä laittanut itse viestiä. Jos joku 10/10 mies joskus aloitti itse keskustelun niin se oli luokkaa "lähex panee" En lähteny.

Miesystävän löysin lopulta ihan perinteisin keinoin. Ihan tavallinen on hänkin

Vierailija
24/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tinderistä ihan tavallisia miehiä. Jos oli menestyneen näköinen ja oloinen en edes tykännyt profiilista koska sellaiset hakee varmaan jotain yhtä menestyvää missiä. Eikä muutenkaan olisi mitään yhteistä.

Itse olen todella tavallinen ja tapasin kaltaisiani miehiä. Omaan silmääni oli komeita, tulotaso sama kuin itselläni, joku tavallinen harrastus... Treffit menivät hyvin. Joskus näin vaan kerran. Parin kanssa tapailtiin jonkun aikaa mutta miehet eivät halunneet koskaan jatkaa. Varmaan lähtivät etsimään sitä missiä. Enää en tinderistä etsi miestä.

Vierailija
25/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaajia. Joka ikinen. Ihan sama mistä/minkä näköinen/ikäinen mies ollut kyseessä. Yhdeltäkään en ole saanut syytä miksi en kelvannut.

Vierailija
26/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän löysin ja se on kohta vuoden ollut vierellä ja yhteinen tulevaisuus suunnitteilla. Samoin kaksikin ystävää löysi ja ovat jo molemmat naimisissa. Helpoin ja kätevin tapa tehdä löytöjä mutta eihän niitä nyt tarjolla ole kuin karkkikaupassa eli toki vaatii vaivaa ja tuuria. Yleensä nämä kunnolliset helmet häipyvät sieltä yhtä nopeasti kuin tulivatkin joten pitää osata olla juuri oikeaan aikaan oikealla tavalla aktiivinen.

Vierailija
27/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sellaisia jotka ei lue sun profiilitekstiä

Kun tulee käymään: "mitä?!? Sul on lemmikkejä?!?!" "Mitä?!? Sä tupakoit?!?!?"

-Tulee salilta jossa tiedät olevan suihku, mutta menee sun suihkuun 45 minuutiksi.

-Menet toiseen kaupunkiin häntä tapaamaan ja hän lähtee keikalle, joten jäät yksin hänen luokse

Ovat olleet hyvännäkäisiä mutta huono käytöksisiä.

Vierailija
28/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hhmm..ei todellakaan mitään hyvätasoisia miehiä ole tullut vastaan. Paljon omahyväisiä ja naisia hyväksikäyttäviä ja sitten toisesta laidasta eli yksinäisiä ja epäsosiaalisia. Tuonne tinderiin tuntuu eksyvän ne pelimiehet ja sitten toisaalta hylkiöt joiden on haastava löytää seuraa tosielämästä.

Tuohan on ihan selitettävissä, kun ne parisuhteeseen kelpaavat ovat.... parisuhteissa. :)

Niin, tai sitten ne ovat äskettäin eronneet, tulleet jätetyksi tai petetyksi, leskiytyneet tai sitten eivät ole tarpeeksi esillä missään eivätkä osaa markkinoida itseään parisuhdemielessä. Tilanteet elävät jatkuvasti ja helmiäkin on vapaana, koskaan ei ole sellaista tilannetta että kaikki pariutumiskelpoiset olisivat yhtäaikaa parisuhteissa ja yhtään hyvää ei olisi saatavilla missään.

Vierailija
29/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ne hyvät miehet ovat.

Joku voi vaikuttaa hyvältä ja keskustelutaitoiselta, mutta sitten tosielämässä paljastuukin peräkammarinpojaksi, työttömäksi, kouluja käymättömäksi tai pahimmassa tapauksessa kaikiksi noista. Ei viitsisi käyttää aikaa turhaan ja hakemaan huteja vain.

Tämä. Pitäisi kehittää joku keino, jolla nämä huijarimiehet voisi tunnistaa. Runoilu on ihan kivaa, mutta jos taustalla on noita yllämainittuja juttuja niin ei jatkoon. Näitä miehiä on vielä paljon. Luulevat saavansa naisen vaikka itsellä ei ole mitään annettavaa.

Vierailija
30/30 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tapasin ihan niitä taviksia miehiä, tavis kun olen itsekin (meikillä ihan nätti, mutten tosiaan mikään kaunotar, normaalipainoinen, mutta löysävartaloinen). 25 miehestä kolmesta ajattelin heti ensisilmäyksellä että kiitos ei, mutta muut oli ihan ok, tavallisia perusmiehiä, tosin mulla ei ulkonäkö ole miehessä kovin tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän