Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niissä itsepalvelukassoissakin jo pelottaa?

Vierailija
06.03.2026 |

Vaikka eihän se minulta pois ole, päinvastoin.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tulla meille kauppaan töihin kassalle. Mitään palkkaahan siitä ei tietenkään saa. Jos vaikka yhden tavaran itserahastamisesta saisi aina kymmenen sentin alennuksen, voisin ajatella niiden käyttämistä. Muuten liputan sen puolesta, että sinne kauppaan palkataan joku ihminen hoitamaan sitä työtä, kun siltä voi vaikka kysyä tuotteesta samalla. Tai sitten vain heitellä vanhoja vitsejä tai paistaa särkeä sirkosilmäisten kanssa. 

Vierailija
2/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, mutta boikotoin siksi että ihmisillä olisi työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee enkä vie myyjän töitä.

Vierailija
4/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä pelottaa se, että ne vie kassatyöntekijöiden duunit. Tässä maassa on jo tarpeeksi työttömiä. Käytän itsepalvelukassaa vain, jos minulla on 1-2  tuotetta ostoskorissa.

Vierailija
5/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen ei käy. Maksan käteisellä.

Vierailija
6/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ovat koneita, kone saattaa jättää ostoksen lukematta ja seuraavaksi olen pidätetty rikollinen!

Vierailija
7/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä aina jos on mahdollista, joten ei pelota. Mikä voisi pelottaa, en ihan ymmärrä.

Vierailija
8/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota mutta wituttaa kun aina tulee joku ongelma tuotteen luvussa tai satunnaistarkastus. Helposti menee kauemmin odotellessa kuin 10 metrin jonossa normaalikassalla..

Vierailija
9/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tulla meille kauppaan töihin kassalle. Mitään palkkaahan siitä ei tietenkään saa. Jos vaikka yhden tavaran itserahastamisesta saisi aina kymmenen sentin alennuksen, voisin ajatella niiden käyttämistä. Muuten liputan sen puolesta, että sinne kauppaan palkataan joku ihminen hoitamaan sitä työtä, kun siltä voi vaikka kysyä tuotteesta samalla. Tai sitten vain heitellä vanhoja vitsejä tai paistaa särkeä sirkosilmäisten kanssa. 

Minä vietän mieluummin aikani muualla kuin jonottaen. Jokainen tyhjänpäiväisestä jonottamisesta säästetty minuutti on satasen arvoinen.

Vierailija
10/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota mutta wituttaa kun aina tulee joku ongelma tuotteen luvussa tai satunnaistarkastus. Helposti menee kauemmin odotellessa kuin 10 metrin jonossa normaalikassalla..

Ei mene.

Vierailija
11/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käynti on välttämätön paha, ärsyttää parin tavaran kanssa kassalle ryysäävä jengi. Turha selitellä ettei vie töitä myyjiltä, töitä varmasti riittää ja näyttää heitäkin stressaavan jumalaton jono, vi.aan asiakkaita jotka ei voi saat.na käydä itse hoitaa ostoksiaan.

Vierailija
12/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen ei käy. Maksan käteisellä.

Tietysti ongelmallista sellaiselle jotkakoettavat piilotella roposiaan ulosottomieheltä, ja käyttävät käteistä.

Vierailija
13/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mene itsepalvelukassalle, jos joku vakikauppani mukavista myyjistä on töissä ja kassalla, mutta muutama "naama väärinpäin tyyppikin" siellä on, joita en jaksa tavata. Hyvistä kassamyyjistä ei kauppiaatkaan halua luopua, mutta karsintaa tulee kyllä noiden itsepalvelukäytänteiden myötä,

Vierailija
14/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt täydellisen pälliä touhua. Vähän kuin pankeissa palvelumaksut vaikka itse joutuu kaikki tekemään netissä eikä konttoreita enää pahemmin ole missä saisi oikeaa palvelua. Niin kaupassakin nyt tehdään ilmatteeks tai jopa maksetaan siitä kaupan työntekijän hommasta kun tehdään itse. Täysin vammainen kehitys.

Vierailija
15/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina tupakkaa ja alelapputuotteita.

Vierailija
16/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että kassaneiti hoitaa.

Vierailija
17/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytys

Orjuutus

Häpeä kun on orjuuttanut itseään valvonnan alla

Vierailija
18/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten käytät itsepalvelukassaa?

Vierailija
19/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt täydellisen pälliä touhua. Vähän kuin pankeissa palvelumaksut vaikka itse joutuu kaikki tekemään netissä eikä konttoreita enää pahemmin ole missä saisi oikeaa palvelua. Niin kaupassakin nyt tehdään ilmatteeks tai jopa maksetaan siitä kaupan työntekijän hommasta kun tehdään itse. Täysin vammainen kehitys.

Asioinnin helpottaminen vammaista? Jonota sinä sitten vaan sen tikkarisi kanssa 75 mummon kanssa samassa jonossa.

Vierailija
20/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat voisivat antaa minimaalisen 0,1% alennuksen loppusummasta niin varmasti kitupiikkejä alkaa kiinnostamaan.