Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä te palstan naiset olette tavanneet Tinderistä?

Vierailija
17.02.2020 |

Miehet usein väittävät täällä, että Tinderissä pärjää vain top 10-20% miehistä. Ovatko tapaamanne miehet olleet ulkonäöllisesti, statukseltaan tai varallisuudeltaan noita top 10-20% miehiä? Entä miten arvioisitte oman "tasonne" miesten silmissä? Jotenkin en vieläkään ihan jaksa uskoa siihen, että pieni joukko miehistä pyörittäisi Tinderissä kaikkia vähänkin haluttuja naisia. Jostain syystä miehet eivät ole aiemmin kysyneet naisten näkökulmaa täällä, tai ainakaan itse en ole huomannut.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos olet itse sieltä tavannut? Millaisia ulkonäkökriteerejä sinulla on miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainuttakaan miestä. Olen tavallisen näköinen nainen, olin muutaman kuukauden tinderissä ja juttelin siellä parin miehen kanssa. Juttelut oli väkinäisiä, eikä johtaneet mihinkään. "Menestyjämiehet" pyyhin yleensä vasemmalle, koska en ole itse niin perinteisen statuksen perään.

Vierailija
4/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on kysyä palstalta, joka on täynnä miesvihaajia?

Vierailija
5/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakos olet itse sieltä tavannut? Millaisia ulkonäkökriteerejä sinulla on miehelle?

En ole homo.

Ap

Vierailija
6/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut Tinderissä, mutta neljällä muulla deittisaitilla tapasin kahden vuoden aikana 7 ihan hyvää miestä. Kaksi niistä oli varakkaita johtajia, neljä sellaisia taviksia sähkäristä ns. opistoinssiin ja yksi oli helmi, johon jäin kiinni, koska kaikki vaan kolahti kohdalleen.

Tinderiin en mennyt, koska eronneena äitinä en halunnut etsiä uutta miestä oman naamakuvan kanssa ja toinen syy on se, etten pysty valitsemaan pelkän kuvan perusteella, kiinnostaako mies minua.

Vierailija
7/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on kysyä palstalta, joka on täynnä miesvihaajia?

Miltä palstalta sitten kannattaisi kysellä mieluummin?

Ap

Vierailija
8/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhmm..ei todellakaan mitään hyvätasoisia miehiä ole tullut vastaan. Paljon omahyväisiä ja naisia hyväksikäyttäviä ja sitten toisesta laidasta eli yksinäisiä ja epäsosiaalisia. Tuonne tinderiin tuntuu eksyvän ne pelimiehet ja sitten toisaalta hylkiöt joiden on haastava löytää seuraa tosielämästä.

Vierailija
9/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen enkä koskaan ollut Tinderissä. 

Vierailija
10/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ne hyvät miehet ovat.

Joku voi vaikuttaa hyvältä ja keskustelutaitoiselta, mutta sitten tosielämässä paljastuukin peräkammarinpojaksi, työttömäksi, kouluja käymättömäksi tai pahimmassa tapauksessa kaikiksi noista. Ei viitsisi käyttää aikaa turhaan ja hakemaan huteja vain.

Vierailija
11/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voi vaikuttaa hyvältä ja keskustelutaitoiselta, mutta sitten tosielämässä paljastuukin peräkammarinpojaksi, työttömäksi, kouluja käymättömäksi tai pahimmassa tapauksessa kaikiksi noista. Ei viitsisi käyttää aikaa turhaan ja hakemaan huteja vain.

Sinä ja tuo vastaaja numero 8 ette kyllä vaikuta itsekään miltään hyviltä saaliilta...

Vierailija
12/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja tuo vastaaja numero 8 ette kyllä vaikuta itsekään miltään hyviltä saaliilta...

Koska omaavat standardeja?

Jos on itse korkeakoulutettu, hyvässä työssä ja suhdekokemustakin useista suhteista niin miksi pitäisi hyväksyä semmoisia miehiä, jotka eivät näitä perusjuttuja täytä?

Vierailija
13/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse korkeakoulutettu, hyvässä työssä ja suhdekokemustakin useista suhteista niin miksi pitäisi hyväksyä semmoisia miehiä, jotka eivät näitä perusjuttuja täytä?

Lähinnä se on tuo ajatus, että työttömyys ja yksinäisyys tekevät muka ihmisestä parisuhdekelvottoman. Täytyy elää melkoisessa kuplassa, jos ei osaa katsoa ihmisiä yksilöinä jumittumatta tuollaisiin ominaisuuksiin.

Mutta joo, ei olisi tosiaan kannattanut kysellä asiasta tältä palstalta.

Vierailija
14/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ainoastaan 8-10 miehistä Helsingin lähistöltä.

Matcheja tulee tasaisesti, useita kymmeniä kuukaudessa. 90% heistä on ehdottanut seksiä ja se on minulle sopinut. Loppujen 10% kanssa olisin halunnut, mutta he eivät kysyneet.

En tykkää profiilista, jos mies ei ole panntava, se on mulla ehdoton kriteeri.

Itse olen lyhyt, lihava, en nätti, en meikkaa enkä pukeudu trendikkäästi. Olen omasta mielestäni vitosen arvoinen.

Osan kanssa homma jää yhteen kertaan, osan kanssa useammin ja erilaisilla kokoonpanoilla.

Tinder on loistosovellus!

Vierailija
15/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se on tuo ajatus, että työttömyys ja yksinäisyys tekevät muka ihmisestä parisuhdekelvottoman. Täytyy elää melkoisessa kuplassa, jos ei osaa katsoa ihmisiä yksilöinä jumittumatta tuollaisiin ominaisuuksiin.

Kyllä työtön ja yksinäinen varmaan parisuhteeseen kelpaa jonkun kanssa, mutta se joku en ole minä.

Muutenkaan en ymmärrä tätä logiikkaa missä kaikenlaiset mätisäkit olisivat samalla viivalla minun kumppaninvalinnassani sellaisten ihmisten kanssa, joilla on haluamiani ominaisuuksia.

Minun parisuhde, minun kriteerit. Ei kenenkään muun.

Vierailija
16/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se välttämättä tee, mutta yleensä se on indikaattori jostain.

Jos työtön ja yksinäinen haluaisi kumppanin pitäisi hänen tarjota jotain parempaa kuin mies, joka on töissä ja ei kärsi yksinäisyydestä. Mitä se sitten voisi olla, sitä en keksi.

Vierailija
17/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien miesten ei tarvitse olla Tinderissä. Saavat hyvää seuraa muualtakin.

Vierailija
18/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain yhdilla tinder-treffeilla.  

Treffikumppani oli tylsaakin tylsempi olen-niin-hipsteri-etta-ostan-vain-orgaanisia-vihanneksia-ja-pukeudun-isoisani-vaatteisiin.  Kertakaikkiaan laimeat treffit ja tyyppi halusi vakisin tavata olutbaarissa (muttei tullut mieleenkaan kysya etta juonko olutta)   Mies olisi halunnut jatkaa iltaa samaan osoitteeseen,  itse en,  emmeka puhuneet enaa koskaan. 

Mieluummin olen sinkkuna ja tapaan ihmisia oikeassa elamassa.  

Vierailija
19/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hhmm..ei todellakaan mitään hyvätasoisia miehiä ole tullut vastaan. Paljon omahyväisiä ja naisia hyväksikäyttäviä ja sitten toisesta laidasta eli yksinäisiä ja epäsosiaalisia. Tuonne tinderiin tuntuu eksyvän ne pelimiehet ja sitten toisaalta hylkiöt joiden on haastava löytää seuraa tosielämästä.

Tuohan on ihan selitettävissä, kun ne parisuhteeseen kelpaavat ovat.... parisuhteissa. :)

Vierailija
20/30 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan selitettävissä, kun ne parisuhteeseen kelpaavat ovat.... parisuhteissa. :)

Mutta parisuhteeseen kelpaavia naisia on kuitenkin sinkkuna? Toivottavasti et ole tuota mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi