Youtube-tähti Lauren Curtis hyvä esimerkki siitä, miltä meikatut "kaunottaret" näyttävät ilman meikkiä
Hän on niin häikäisevän näköinen meikattuna ja varmasti herättää ihmisten huomion kadulla, mutta kuinka moni tiedostaa että suurin osa huomiota herättävän kauniista naisista on ihan tapettiin hukkuvia ilman meikkiä? Tiedän toki itsestänikin tämän, koska meikkaan ja saan itsestäni aika kauniin sillä tavoin, mutta ilman meikkiä olen niin tavallinen ja mitäänsanomaton kuin vain voi olla.
Katsokaa videohttps://m.youtube.com/watch?v=wkWVY5l2Hio
Videon alussa Lauren täysin ilman meikkiä ja on kyllä todella tavallinen, ei ruma tietenkään, mutta ei myöskään sen näköinen, että ohikulkijat jäisivät tuijottamaan ja ihastelemaan hänen upeuttaan.
Kommentit (25)
Kaunis ilman meikkiäkin. Pitää olla joku hahmottamisen vaikeus, jos ei näe tuon kauneutta ja piirteitä ilman meikkiä ja tiedä miltä ihminen näyttää ilman. Eihän hän tee meikillä muuta kuin tasaa ihon, ja laittaa ripset.
Onko ap:lle tai muiile haukkujille tullut mieleen että teidän kauneuskäsitykset on vääristyneitä?
Itselläni on samantyyppiset kasvot ym. videolla asiintyvän henkilön kanssa, en käytä pidennyksiä tai värjää mitään, edes hiuksiani. Mieheni mielestä olen kauniimpi ilman meikkiä, omasta mielestäni näytän meikin kanssa erilaiselta. En paremmalta, vaan erilaiselta.
Odotin jotain rumilusta josta huippumeikkitaitelija "taikoo" kaikkien tekotuotteiden avulla suuren kaunottaren, mutta tuohan on luonnonkaunis nainen. Tuolla tubettajalla ei näyttäisi olevan ripsenpidennyksiä, tavalliset mutta pitkät ripset joihin saa väriä ripsiväristä. Suomen bloggaajilla on usein muotia täysin luonnottoman näköiset pikimustat hämähäkinjalka-ripsenpidennykset, itse kannatan noita ripsivärejä jotka saa pestyä pois. Kenestä vaan saa erinäköisen jos käyttää tekoripsiä ja rajausta, itse en pysty käyttämään ollenkaan silmänrajauksia sillä näytän aivan kaamealta rosvolta, mutta joillekin ne sopivat hyvin. Ap kuulostaa hieman katkeralta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tuosta pystyn potentiaalin näkemään helposti. Mielestäni ei ole tavallinen vaan täysin meikittäkin kaunis.
Silmämme ovat kyllä niin tottuneet voimakkaisiin korostuksiin ja pakkelointiin että ilman on mitäänsanomaton. Feminiinisiä tunnusmerkkejä kun on ohut iho, harvat ripset ja kulmat, valahtaneet rasvat naamassakin heti nuoruuden jälkeen. Eli huomaamattomuus.
Miten niin tuo on muka ilman meikkiä? Ripsissä näyttäis olevan joko lisäkkeitä tai ne ainakin värjätyt, koska ne ovat juuresta ja reunasta vaaleammat. Kulmat on tuollaiset karavamadot, jotain värjäystä on tehty selvästi. Huulissa on selvästi jotain voidetta tai kiiltoa.