Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneen hyväksikäyttö

Vierailija
17.02.2020 |

Voiko tuosta puhua terapiassa, olen siis nainen ja nettituttu johon tutustuin teki hieman raakojakin juttuja minulle koska masentuneena minusta ei ollut vastustamaan. Kuristi mm seksin yhteydessä monesti ja tunkeutui anaaliin ilman liukastetta. Tuosta on muutama vuosi aikaa ja en ole puhunut asiasta terapiassa koska häpeän kovasti etten estänyt. Kannattaako puhua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sairas ihminen jos masentuneen mielentilaa käyttää hyväksi.

Vierailija
22/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tosi ikävää, että sinulle on tehty noin ja terapeutin pitäisi ottaa huolesi vastaan. Jos ei ota niin se on terapeutin vaihto edessä. Kun etsit uutta niin kerro heti että seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvä asia painaa.

Vierailija
24/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kommentoija..kiitos myötätunnosta. Ap

Vierailija
25/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit pyytää ettei tästä kirjata yksityiskohtia ja sano etukäteen että haluat käydä läpi sen mitä kirjataan kantaan. Jos tunnet olisi turvalliseksi, koet tarvetta kertoa, toivon että auttaa ja helpottaa.

Sinua on kohdeltu tosi väärin.

Vierailija
26/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alapää revitetty, alavatsassa lukuisia neulasta jääneitä penetroitumisjälkiä, nännit tummuneet väkivallasta, va.ginan lihakset ei enää toimi, mutta peppureijän sain sulkeutumaan treenaamalla lihaksia. Seksuaalisiudestani ja kroppani tunnereaktioista on tuhottu iso osuus. Asiaan liittyy muutakin.

Olin itsem.urhan partaalla ja jouduin hoidon piiriin Espoossa. Yli puoli vuotta roikuin siellä autettavana odottaen koska tulee se taho jolle voin asian kertoa. Sitä tilannetta ei tullut.

Kiitos kuitenkin säilömisestä. Hengissä ollaan, vaikka tilanne ei juurikaan ole parempi kuin ennen. En vaan kerro im jutuista enää kenellekään. Voimia pitäisi löytää mennä poliisille, mutta pelottaa, koska entä jos heiltäkään ei saa apua. Se on viimeinen pisara.

Tsemppiä ap. Jos kyseessä on kunnollinen terapeutti, osaa varmaan käsitellä tuotakin asiaa.

Minun uskottavuus on mennyt, koska olen mt potilaana ollut, joten pitävät mieluummin skitsona, kuin uskoisivat minua. Kropan ongelmat on todennettavia ja osa jäljistä näkyy. Kukaan ei halunnut nähdä niitä. Asennoituivat minuun, että mä olen seko, eikä mua tarvitse uskoa. Jos en saa lopulta oikeutta kostan kyllä pahuuden pahuudella. Niin kauan olen jo kärsinyt ja viha sisälläni kasvanut.

Vierailija
27/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alapää revitetty, alavatsassa lukuisia neulasta jääneitä penetroitumisjälkiä, nännit tummuneet väkivallasta, va.ginan lihakset ei enää toimi, mutta peppureijän sain sulkeutumaan treenaamalla lihaksia. Seksuaalisiudestani ja kroppani tunnereaktioista on tuhottu iso osuus. Asiaan liittyy muutakin.

Olin itsem.urhan partaalla ja jouduin hoidon piiriin Espoossa. Yli puoli vuotta roikuin siellä autettavana odottaen koska tulee se taho jolle voin asian kertoa. Sitä tilannetta ei tullut.

Kiitos kuitenkin säilömisestä. Hengissä ollaan, vaikka tilanne ei juurikaan ole parempi kuin ennen. En vaan kerro im jutuista enää kenellekään. Voimia pitäisi löytää mennä poliisille, mutta pelottaa, koska entä jos heiltäkään ei saa apua. Se on viimeinen pisara.

Tsemppiä ap. Jos kyseessä on kunnollinen terapeutti, osaa varmaan käsitellä tuotakin asiaa.

Minun uskottavuus on mennyt, koska olen mt potilaana ollut, joten pitävät mieluummin skitsona, kuin uskoisivat minua. Kropan ongelmat on todennettavia ja osa jäljistä näkyy. Kukaan ei halunnut nähdä niitä. Asennoituivat minuun, että mä olen seko, eikä mua tarvitse uskoa. Jos en saa lopulta oikeutta kostan kyllä pahuuden pahuudella. Niin kauan olen jo kärsinyt ja viha sisälläni kasvanut.

Jos muuttaisit uudelle paikkakunnalla, laittaisit kantaan estot että tietoja ei saa luovuttaa, hakisit uudelleen apua traumatisoitumiseen?

Vierailija
28/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos koettaesit asennoitua niin, että jos poliisille ja oikeuteen menet niin joudut menemään KHO:n asti, koska käräjäoikeudessa usein on 2 miestä ja 1 nainen ja miehet eivät todellakaan välitä r:s-jutuista. -Sitten se menee hoviin, joka nykyisellään on muuttunut yhtä ala-arvoiseksi kuin käräjäokeus. Muista myös, että käräjäoikeudessa ei ole koulutetut oikeuden ammattilaiset vaan kouluttamattomat tavikset, usein tyhjänpäiväisiä kunnanvaltuuston iukoja.

Polisista jo tiedätkin, että haluavat nauraa ulos, tästähän on dataa verkossa paljonkin ihmisten kertomina kokemuksina.

Eli kun etukäteen tiedät, että myötätuntoa ei tule ja kaikki ovat sinua vastaan niin voisit etsiä vaikka vertaistukea siihen kuinka edetä. Valmistele itseäsi myös siihen, että tuomiota ei tule tai se on mitätön, googlaa samankaltaisia juttuja kuin omasi on.

Silloin ei murru kun tietää mikä läpimätä systeemi meilä on. Silti kannattaa viedä asia eteenpäin, mutta vähemmin odotuksin. Samoin tee kirjallinen valitus kaikista tahoista jotka kohtelevat sinua prosessin aikana huonosti. Etsi viralliset ohjeet siitä kuinka tilanteet tulisi hoitaa ja vaadi sitä.

Meillä on paljon korjattavaa näissä asioissa.

Vierailija
29/33 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Voit soittaa Tukinaisen tai Naistenlinjan maksuttomaan puhelimeen.

-Terveet miehet suojelee ja huolehtii. Mutta sitten niitä muita on liikaakin. Niitä jotka kyllä osaa skannata kuka on helppo uhri. Ja oikein tahallaan etsii huonossa vaiheessa olevia. Saattavat ensin esittää välittävänsä, vain jotta pääsisivät lähelle.

Koskaan ei tulla saamaan ns.oikeutta. Muistakaa kuitenkin, että olemme noiden elukoiden yläpuolella.

Ihmisen arvo on siinä miten kohtelee muita. Vaikka he olisivat fyysisesti vahvempia, niin henkisesti ne on täysin mitättömiä.

Monien häiriöiden taustalla just on joku trauma, joten jos saat nuo traumat käsiteltyä, vointi voi parantua muutenkin. Monilla on ollut tosi vaikeaa, mutta on myös oikeus ja mahdollisuus ajan myötä toipua.

Vierailija
30/33 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta terapiassa. Tuo on iso asia ja varmasti painaa mieltä. Persoonallisuushäiriö ja masennus saattavat ajaa alttiiksi hyväksikäytölle. Kaikki ihmiset ei ole hyviä vaikka alkuun olisivat ystävällisiä. Jotkut hyväksikäyttää tilannetta omien mielihalujen toteuttamiseen. Sairaudet saattavat heikentää harkintakykyä ja sitten läheisyyden kaipuussa ajautuu epätasa- arvoiseen suhteeseen. Voimia sinulle päästä yli tapahtuneesta.

Vierailija
31/33 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/33 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneen paneminen on hyväksikäyttöä? Kaikkea sitä.

Vierailija
33/33 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävakaana henkilönä rietastellut, ja nyt hyvän kauden aikana kaduttaa? Varmaan on paljon ihmisiä, jotka ovat kokeneet ns. susikrapulan, mutta toisen ihmisen syyttäminen hyväksikäytöstä on aika hassua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi