Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkaluontoinen kysymys miehille rinnoista...

Vierailija
16.02.2020 |

Miten paha esteettinen haitta on jos naisella on rinnoissa arvet rintojenkohotusleikkauksesta?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään kynnyskysymys ole muuten mukavan naisen tapauksessa, mutta jos valita saa, niin mieluiten luomua, oli sitten isot, pienet, kiinteät, roikkuvat tms. Mulla on ollut tapana tykätä niistä tisseistä, jotka tykkäämälläni naisella on.

Vierailija
22/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin iso haitta monellekaan miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mikään kynnyskysymys ole muuten mukavan naisen tapauksessa, mutta jos valita saa, niin mieluiten luomua, oli sitten isot, pienet, kiinteät, roikkuvat tms. Mulla on ollut tapana tykätä niistä tisseistä, jotka tykkäämälläni naisella on.

Olipa kauniisti sanottu ❤️

Vierailija
24/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oi

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!

Tämä on ilmeisesti AP:n oma viesti, jolla uppasi ketjunsa. Ei kukaan muu olisi osannut tai jaksanut kaivaa tätä ketjua esille vain kommentoidakseen "yök".

Entä sitten?

Onko se sinulta pois?

No mikset sä suoraan vain kirjoittanut, että uppaat itse omaa viestiäsi?

Oho, olin kylläkin kipeänä vielä nukkumassa tuolloin "yök" kommentoinnin aikaan...mistä te hupsut oikein keksitte näitä? Äkkiseltään tulisi mieleen joku kymmenen parempaa kommenttia nostoksi kuin "yök" :D

T.ap

Joo. Tosi hitsin hupsua jne. Joku ihan sattumalta osasi kaivaa tämän ketjun sivulta xxx vain kommentoidakseen "yök", eikä se suinkaan ollut omaa omaa ketjuaan upannut AP.

Huoh, miksi jankkaat? Joku on voinut myöskin etsiä vaikka haulla jotain toista keskustelua ja törmännyt tähän? Tai koska avasin keskustelun viimetipassa on myöskin "yök":in kommentoija voinut illalla tallentaa ketjun voidakseen kommentoida sitä taas heti kun mahdollista XD

-ap

Vierailija
25/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveempi toi tatska on.

Luulen ettei kyseessä ole tatska, vaan jotain leikkausta varten tehtyjä merkintöjä.

Vierailija
26/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta palstalla ja ensimmäinen järkevä kommentti rinnoista. Tosin tämäkin voi paljastua naisen kirjoittamaksi niin kuin 3 vuotta sitten se ensimmäinen järkevä viesti joka oli kirjoitettu mihen suulla. Olikin sitten nainen joka kertoi että noin hänen miehensä olisi sanonut :D Lesbo?

Vierailija
27/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta palstalla ja ensimmäinen järkevä kommentti rinnoista. Tosin tämäkin voi paljastua naisen kirjoittamaksi niin kuin 3 vuotta sitten se ensimmäinen järkevä viesti joka oli kirjoitettu mihen suulla. Olikin sitten nainen joka kertoi että noin hänen miehensä olisi sanonut :D Lesbo?

Ihan keski-ikäinen ukonkäppänä olen.

Vierailija
28/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen arpi aika järkyn näköinen, mutta ainahan sitä voi p4nna takaapäin, niin eri häiritse.

Vierailija
29/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun sanomista voin kompata täysillä. Aina olen tykästynyt naiseen. No teininä myös teinityttöihin. Kuitenkin koskaan ei ole ollut rintoja joita olisin moittinut. Erillaisia ja erikokoisia kyllä mutta hyviä kaikki. Luomut tietenkin koska kumiset on koomisia. Yhden yön juttu lopahti vähän kesken kun mua nauratti liikaa. 

Joo olen sika mutta ne oli ihan hassut. Naiset oikeasti ne daisarit jotka rauhasta muistuttaa on aika pikku juttu naisessa. Aivan sama uskotteko naiset mutta se onko nainen omaan makuun mukava merkitsee paljon enemmän kuin tissien muoto tai koko.

Vierailija
30/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, antakaa niiden rintojen olla semmoiset kuin ovat, ne luonnolliset on ihan hyvät. Sama koskee kulmakarvojen tatuointia jos omat kasvaa älkää menkö ottamaan uusia ne on ihan hirveän näköisiä ja kamala myötähäpeä iskee usein kauppojen kassatyttöjä katsoessa, maali tai muovi tao muste ei tuo teille yhtään lisäarvoa pikemminkin päinvastoin

Vierailija
31/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako uudessa parisuhteessa kertoa tuollaisista arvista etukäteen vai ihan pokkana vaan olla niinkuin ei mitään tilanteessa ja odotella että tuleeko sanomista vai huomaako edes?

Vierailija
32/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun sanomista voin kompata täysillä. Aina olen tykästynyt naiseen. No teininä myös teinityttöihin. Kuitenkin koskaan ei ole ollut rintoja joita olisin moittinut. Erillaisia ja erikokoisia kyllä mutta hyviä kaikki. Luomut tietenkin koska kumiset on koomisia. Yhden yön juttu lopahti vähän kesken kun mua nauratti liikaa. 

Joo olen sika mutta ne oli ihan hassut. Naiset oikeasti ne daisarit jotka rauhasta muistuttaa on aika pikku juttu naisessa. Aivan sama uskotteko naiset mutta se onko nainen omaan makuun mukava merkitsee paljon enemmän kuin tissien muoto tai koko.

Kiitos erityisesti näistä kahdesta kommentista :) Tuntuu ettei enemmistö tai oikein kukaan ajattele tällä tavalla nykyään varsinkin kun pinnalliset asiat vaikuttaisivat monille olevan niitä kaikkein tärkeimpiä ominaisuuksia(myös kumppanissa).

...itsekin joskus nuorena tähän syyllistyneenä tiedän surullisenkin hyvin miten iso vaikutus jollain kehon ulokkeella voi olla ja monelle miehelle naisen täydellinen rintamus on normi. Enkä syyllistä ketään, minkä sille mahtaa jos jonkunlaiset rinnat eivät herätä haluja tai saavat ne sammumaan.

-ap

Vierailija
33/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitää kohottaa?

Kyllä on ruma tuo esimerkki.

Antakaa niiden rintojen olla sellaisia kuin ovat. Luomut on aina kauneimmat - ja pienet varsinkin 😍

Koska omat luomut on tosi pienet ja menin tyhmyyttäni laittamaan implantit ja nyt niistä on päästävä eroon siksi.

-ap

Eihän tuossa nyt ole vaihtoehtoja, sun pitää vaan toivoa ettei tule pahoja arpia ja miehet tulevaisuudessa ymmärtävät ja elävät sen mukaan.

Minkä ikäinen olet ap ja milloin otit silarit.

Itse olin tähystysleikkauksessa vuosi sitten ja olen ihmetellyt miten arvet ovat kasvaneet paksuiksi ja vieläkin ovat punaiset??

Mitä aikaisemmin on tikattu ja sormenpää leikkautunut irti ym. Ei ole arpia likeastaan ollenkaan, lähinnä vaaleat viivat jos katsoo tarkasti.

Miehellä nyt arvet ei meinaa muutenkaan yhtään mitään.

Vierailija
34/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa niiden rintojen olla sellaisia kuin ovat. Luomut on aina kauneimmat - ja pienet varsinkin 😍

Koska omat luomut on tosi pienet ja menin tyhmyyttäni laittamaan implantit ja nyt niistä on päästävä eroon siksi.

-ap

Miksi niistä on nyt päästävä eroon?

Vierailija
35/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eihän tuossa nyt ole vaihtoehtoja, sun pitää vaan toivoa ettei tule pahoja arpia ja miehet tulevaisuudessa ymmärtävät ja elävät sen mukaan.

Itse olin tähystysleikkauksessa vuosi sitten ja olen ihmetellyt miten arvet ovat kasvaneet paksuiksi ja vieläkin ovat punaiset??

Mitä aikaisemmin on tikattu ja sormenpää leikkautunut irti ym. Ei ole arpia likeastaan ollenkaan, lähinnä vaaleat viivat jos katsoo tarkasti.

OT googlaa arven liikakasvu

Vierailija
36/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olen 31 ja silarit tulin ottaneeksi parikymppisenä...ne mitä luonto oli antanut olivat tosi pienet mutteivät siltikään erityisen kiinteät ja siksi niistä aiheutui niin paljon mielipahaa että päädyin lopulta implantteihin :/

Näin tuossa taannoin asiakaspalvelutöissä olleen miehen jolla oli aika häijyn näköinen arpi kasvoissa...vaikkakin siisti ja hienosti parantunut. En tiedä oliko koira purrut vai ollut huulihalkio lapsena mutta siis tämä mies oli tosi komea ja ihana hymy! ja se arpi tavallaan oli vain eduksi koska tapaus jäi erityisesti mieleen sen tähden. Eli allekirjoitan tuon ettei miestä arpi pahenna.

Joskushan leikkausarpiin voi tosiaan muodostua liikakasvua, en tiedä mistä johtuu, mutta niin voi käydä jos on geneettistä taipumusta eikä sille ikäväkyllä kai jälkikäteen paljoa ole tehtävissä. Toivottavasti itsellä ei ole tuota taipumusta!

-ap

Vierailija
37/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi niistä on nyt päästävä eroon?

Aiheuttavat terveyshuolia ja ovat kapseloitumassa. Uusia en huoli koska oma terveys menee edelle.

-ap

Vierailija
38/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty vuonna 2014, kukaan, ei koskaan ole valittanut. Ainut asia mikä muuttui, oli mun itsevarmuuteni. Oli ihana käydä uimahallissa kun ei tarvinnut hävetä runsaasta laihdutuksesta ja imetyksestä roikkuvia mummotissejä. Olin tuolloin 23v. :) pystyi olla miehen kanssa sängyssä ilman paitaa. Arvet pieni paha, nykyään ei juurikaan enää edes erota.

Vierailija
39/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos erityisesti näistä kahdesta kommentista :) Tuntuu ettei enemmistö tai oikein kukaan ajattele tällä tavalla nykyään varsinkin kun pinnalliset asiat vaikuttaisivat monille olevan niitä kaikkein tärkeimpiä ominaisuuksia(myös kumppanissa).

...itsekin joskus nuorena tähän syyllistyneenä tiedän surullisenkin hyvin miten iso vaikutus jollain kehon ulokkeella voi olla ja monelle miehelle naisen täydellinen rintamus on normi. Enkä syyllistä ketään, minkä sille mahtaa jos jonkunlaiset rinnat eivät herätä haluja tai saavat ne sammumaan.

-ap

Lasteni äidillä koko vaihteli rajusti. Ihan aluksi terhakat käteeni mahtuvat. Sitten venyi kokoon dolly partton mitä ei uskoisi kukaan ilman valokuvia. Turha muuten haaveilla ei ole niissä paljaana. Suurimmillaan en halunnut koskea koska mua ällötti se maidon tursuilu. En tajua miten joitakin se kiihottaa.

Lopulta ne kutistui eikä olleet enää niin terhakat. Se häiritsi naista eikä auttanut kun sanoin ettei se haittaa. Suoraan sanottuna rinnat taitaa merkitä naisille itselleen enemmän kuin miehille? En oikeasti ole varma mutta naisethan on muutenkin enemmän kiinostuneita ulkonäöstä ja kovia arvostelemaan muita naisia.

Vierailija
40/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Lasteni äidillä koko vaihteli rajusti. Ihan aluksi terhakat käteeni mahtuvat. Sitten venyi kokoon dolly partton mitä ei uskoisi kukaan ilman valokuvia. Turha muuten haaveilla ei ole niissä paljaana. Suurimmillaan en halunnut koskea koska mua ällötti se maidon tursuilu. En tajua miten joitakin se kiihottaa.

Lopulta ne kutistui eikä olleet enää niin terhakat. Se häiritsi naista eikä auttanut kun sanoin ettei se haittaa. Suoraan sanottuna rinnat taitaa merkitä naisille itselleen enemmän kuin miehille? En oikeasti ole varma mutta naisethan on muutenkin enemmän kiinostuneita ulkonäöstä ja kovia arvostelemaan muita naisia.

Miten muuten miehet itse kokee tuollaiset naistensa radikaalit rintojen ulkonäön muutokset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi