Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkaluontoinen kysymys miehille rinnoista...

Vierailija
16.02.2020 |

Miten paha esteettinen haitta on jos naisella on rinnoissa arvet rintojenkohotusleikkauksesta?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa ollenkaan useimpia miehiä. Arven punoituskin varmaan vaalenee ajan myötä.

Vierailija
4/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök!

Tämä on ilmeisesti AP:n oma viesti, jolla uppasi ketjunsa. Ei kukaan muu olisi osannut tai jaksanut kaivaa tätä ketjua esille vain kommentoidakseen "yök".

Vierailija
5/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveempi toi tatska on.

Vierailija
6/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää kohottaa?

Kyllä on ruma tuo esimerkki.

Antakaa niiden rintojen olla sellaisia kuin ovat. Luomut on aina kauneimmat - ja pienet varsinkin 😍

Vierailija
7/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki kuva toimenpiteestä: https://miltonrinconmd.com/wp-content/uploads/2019/11/masto2.jpg

Tämä kuva on todennäköisesti otettu muutama viikko leikkauksen jälkeen. Normaalisti jäljet eivät ole noin näkyviä paitsi tietysti joillakin voi olla. Rintojen kohotuksen (ripustuksen) tai pienennyksen jälkeen arvet voivat olla myös lähes näkymättömät niin, että arpialue on hiukan koholla mutta täysin ihonvärinen.

Vierailija
8/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!

Tämä on ilmeisesti AP:n oma viesti, jolla uppasi ketjunsa. Ei kukaan muu olisi osannut tai jaksanut kaivaa tätä ketjua esille vain kommentoidakseen "yök".

Entä sitten?

Onko se sinulta pois?

Vierailija
9/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!

Entä sitten?

Onko se sinulta pois?

No mikset sä suoraan vain kirjoittanut, että uppaat itse omaa viestiäsi?

Vierailija
10/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on tississään tatuointi, niin siinä rumuudessa arpi on vain kaunistus.

Vierailija
11/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, se on niin yksilöllistä miten leikattu, millaiset arvet ym.

Itse kannatan luomuja.

Vierailija
12/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai tuo punottava arpi tuosta häviää? Jos ei niin vaikea ymmärtää kuka lähtisi tuollaiseen leikkaukseen.

Vierailija
13/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa niiden rintojen olla sellaisia kuin ovat. Luomut on aina kauneimmat - ja pienet varsinkin 😍

Mulla on tommoset arvet rintojen pienennyksestä ja kohotuksesta.

Ei mitään silikoneja ole, tuossa ap:n kuvassa taitaa olla? Ja ap:n linkkaamassa kuvassa arvet näyttää suh't tuoreilta?

Arpia ei itsellä kylläkään enää edes huomaa. Tuskin kukaan on huomannut uimahallissakaan? Itsekään en niitä juuri näe niin tuskin kukaan muukaan näkee.

Tosi haaleat ja pienet ja huomaamattomat ovat.

Vierailija
14/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!

Entä sitten?

Onko se sinulta pois?

Oho, olin kylläkin kipeänä vielä nukkumassa tuolloin "yök" kommentoinnin aikaan...mistä te hupsut oikein keksitte näitä? Äkkiseltään tulisi mieleen joku kymmenen parempaa kommenttia nostoksi kuin "yök" :D

T.ap

Vierailija
15/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vaikea sanoa, se on niin yksilöllistä miten leikattu, millaiset arvet ym.
Itse kannatan luomuja.

Luomuja itsekin näin kantapään kautta olen oppinut kannattamaan.. leikkausarvet kun tulisivat implanttien poistoista ja niiden laitosta aiheutuneista korjauksista :/

-ap

Vierailija
16/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska omat luomut on tosi pienet ja menin tyhmyyttäni laittamaan implantit ja nyt niistä on päästävä eroon siksi.

-ap

Vierailija
17/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki kuva toimenpiteestä: https://miltonrinconmd.com/wp-content/uploads/2019/11/masto2.jpg

Tämä esimerkkikuva on oikeastaan todella huono, mutta hankala löytää sopivaa kuvaa. Voi olla että säästyn tuolta pitkittäiseltä arvelta ja arpi tulee vain rinnan alle ja nännipihan ympärille: https://laser-surgery-bangkok.com/files/Capture2.PNG Aika kamalalta kuulostaa näinkin enkä edelleenkään löytänyt sopivaa kuvaa jossa olisi tehty tuo "donut"

-ap

Vierailija
18/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa arvet naisella, oli ne sitten missä tahansa.

Vierailija
19/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oi

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!

Entä sitten?

Onko se sinulta pois?

Oho, olin kylläkin kipeänä vielä nukkumassa tuolloin "yök" kommentoinnin aikaan...mistä te hupsut oikein keksitte näitä? Äkkiseltään tulisi mieleen joku kymmenen parempaa kommenttia nostoksi kuin "yök" :D

T.ap

Joo. Tosi hitsin hupsua jne. Joku ihan sattumalta osasi kaivaa tämän ketjun sivulta xxx vain kommentoidakseen "yök", eikä se suinkaan ollut omaa omaa ketjuaan upannut AP.

Vierailija
20/49 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkinen haitta on isompi kuin esteettinen, koska yleensä näihin operaatioihin turvautuvilla naisilla on jotain mielenterveysongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan