Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsoo koko ajan tvtä

Vierailija
16.02.2020 |

Onko muilla samaa kokemusta? Vapaapäivinä aamusta iltaan urheilua, tuntikaupalla biljardia ja lopuksi elokuvia yksinään. Ei puhu eikä ehdota mitään. Ei ole ehdottanut seksiä kuukausiin. Riidellään pienistä asioista. Mies ei ole masentunut, mutta elämäntapana kotona elää kuin yksin olisi. Yksin tvn ääressä kaikki illat ja vapaat.

Kun tavattiin osoitti minuakin kohtaan kiinnostusta ja oli kanssani eikä katsonut tv.
Nykyistä menoa jatkunut 5.5 vuotta.

Mistä voi johtua että mies ei tee mitään muuta, ei ehdota mitään eikä huomioi. On kuin yksin olisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama suhde:

Sama mies: "mies ei sano että on lähdössä käymään jossain, vaan perjantaina iltakymmenen aikaan saunan jälkeen mitään sanomatta alkaa laittaa siistimpää vaatetta päälle ja tilaa taksin. Ei sano että menee iltaa istumaan johonkin.

Tykkäisin että sanoisi, että on esim vähän ajan päästä lähdössä käymään jossain.

Ja toinen asia: Hänen mielestään ei ole pakollista osallistua taloyhtiön pihatalkoisiin, varsinkaan kun hänen piti mennä autoa laittamaan talviteloille, oli muuta tekemistä.

...

Kaikki muut olimme pihatalkoissa, niin mies makasi koko päivän fleecepeiton alla sohvassa ja katseli telkkaria.

...

En ymmärrä, ja en kuvitellut että yhdessä asuminen on tätä. Miehen mielestä minä sekoilen ja hänen käytöksessään ei ole korjattavaa."

Mikä vaivaa hänenlaistaan :-(

Vierailija
2/7 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv kiinnostavampi kuin sinä. Lähde vaikka elokuviin tai baariin kavereittesi kanssa. Tuijottakoon sitä töllöä vaikkka maailman tappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan päivät menneet niin että teen omia juttuja/olen itsekseni.

Mies juo illat olutta ja katsoo urheilua/itseään kiinnostavia elokuvia. Herää aamuyöstä eikä saa nukuttua. Sitten katsoo taas elokuvia yms. ja nukkuu iltapäivään.

Olen koittanut herätellä parina iltapäivänä seksillä. Kolmantena keitin kahvia jo kahden aikaan ja huutelin kahville ja että lähdettäisi vaikka syömään kun on vielä valoisaa vähän aikaa. Mies ei vastannut mitään, oli vaan viltin alla. Jatkoin että ei ole enää kauan valoisaa, tuu kahville. Ei vastannut yhtään mitään ennen kuin tiuskaisi "siellä ei oo enää valoisaa enneku saat itses edes valmiiks". Siinä hänen huomensa klo 14 jälkeen. Ja illalla taas tv ja olutta.

Vierailija
4/7 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vielä lapsettomat asutte tälläisten miesten kanssa?

Vierailija
5/7 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus ap:lle:

Kun mies taas katsoo tv:tä, pakkaa tavarasi ja muuta pois.

Vierailija
6/7 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneilta ja väsyneiltä kuulostaa noi miehet. Tarttis varmaan tehdä jotain.

Vierailija
7/7 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun aikaan päivät menneet niin että teen omia juttuja/olen itsekseni.

Mies juo illat olutta ja katsoo urheilua/itseään kiinnostavia elokuvia. Herää aamuyöstä eikä saa nukuttua. Sitten katsoo taas elokuvia yms. ja nukkuu iltapäivään.

Olen koittanut herätellä parina iltapäivänä seksillä. Kolmantena keitin kahvia jo kahden aikaan ja huutelin kahville ja että lähdettäisi vaikka syömään kun on vielä valoisaa vähän aikaa. Mies ei vastannut mitään, oli vaan viltin alla. Jatkoin että ei ole enää kauan valoisaa, tuu kahville. Ei vastannut yhtään mitään ennen kuin tiuskaisi "siellä ei oo enää valoisaa enneku saat itses edes valmiiks". Siinä hänen huomensa klo 14 jälkeen. Ja illalla taas tv ja olutta.

Illalla tarvittiin n. 5 saunaolutta, aamuyöstä uni loppui ja siirtyi sohvaan katsomaan leffoja. Minulla oli aamulla kiire töihin ja bussiin, kysyin olisiko voinut heittää (autolla 10 min, kävellen 40 min, bussilla 25 min) kun oli kuitenkin hereillä. Ei meinannut vastausta tulla, liian iso pyyntö ilmeisesti.

Ei olisi viitsinyt millään, mutta jonkun ajan päästä pitkin hampain sanoi voivansa viedä. Sitten kysyy monelta pitää lähteä ja makaa viltin alla kuulokkeet päässä. Joskus kun on vienyt niin, aina on lähtö ollut viimeistään SAMAAN aikaan että ehditään...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme