Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää, kun keillään tuttavillani tai työkavereilla ei ole sijoitusvarallisuutta, niin ei voida jutella siitä

Vierailija
16.02.2020 |

:/ Pitäisivät leuhkana.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu jolla asperger, hänen rakas harrastuksensa on lukea pörssitiedotteita ja seurata kursseja ja tehdä sijoituksia. Ja tietysti puhua vain niistä. Hän ei halua puhua muusta ja minä en osaa puhua sijoittamisesta. En osaa, en ymmärrä.

Vierailija
42/47 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap:lla on ongelmia varallisuutensa kanssa, ota yhteyttä sijoitusneuvojaan. Mulla on paljon erilaisia mielenkiinnon aiheita, joita ei ole kellään tuttavapiirissä tai edes perheessä. Niistä olen etsinyt keskusteluseuraa netistä ja osallistumalla tapahtumiin ihan yksin. Ei ole ongelma. 

Sijoitusneuvojaan, oliko tämä vitsi? Kuka heistä toimii niin, ettei myy siinä jotain?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jokin kannattava sijoitus ei ole heillä myynnissä, niin sinulle ei satavarmasti suositella sitä. Pyyhkisin sijoitusneuvojilla p*rseeni.

Ap

Vierailija
44/47 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! Meiltä saat yhden työkaverin, joka ei osannut osakesijoittamisen ja korkoakorolle-ilmiön hurmoksellista julistamista lopetettua. Joskus menin mainitsemaan että asuntoa varten säästän rahaa niin alkoi se julistaminen, muutaman kerran tässä vuoden aikana torjuin ystävällisesti hänen käännyttämisensä mutta hän vain jatkoi tivaamista, että "miksi ei ilmainen raha kelpaa, korkoakorolle blablabla" Kerroin sitten että omalta osaltani kyseessä on eettinen valinta. Selitin että korkoakorolle ei ole Sampo joka tyhjästä kivasti jauhaa rahaa kaikille vaan se vaatii polttoainetta ja polttoaineena toimii se, että firmojen pitää tehdä kokoajan parempaa tulosta ja näin ollen tuotanto siirtyy Kiinaan/Halpamaihin jossa työolot ovat epäinhimilliset ja kotimaassa se voitto voidaan kuoria kun työntekijän oikeuksia ja määrää höylätään alas, alas, alas... Ei ole enää vaivannut minua noilla jutuilla, muuten ihan ok tyyppi työkaverina. 

Vierailija
45/47 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 240k salkku, mutta en ikinä puhuisi siitä työpaikalla. Edes sukulaiset eivät tiedä.

Miehelläni melkein yhtä paljon ja käydään keskustelut, vertailut ja pohdinnat keskenämme.

Vierailija
46/47 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksipuoliset puhernaiheet ap:llä. Mutta niinhän se on, ettei sivistystä sijoitusvarallisuudella saa.

Vierailija
47/47 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ylipäänsä niin uskomattoman kateellista porukkaa, että kaikki tieto omasta varallisuudesta on viisainta pitää omana tietonaan.

Minun ja mieheni sijoituksista ja varallisuudesta ei tiedä täsmälleen edes vanhempamme, puhumattakaan että kertoisimme tuttaville tai työpaikalla. Olemme itse lähteneet ihan nollasta, ei ole tullut perintöjä eikä tule. Onnistumisista iloitaan ihan vaan kahdestaan. Helpompaa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän