Mies, miksi tuijotat salilla tms paikoissa naisia vaikka olet varattu?
Tänäänkin sai todistaa yhden keski-ikäisen miehen tuijottelua, vaikka upea vaimo seisoi vieressä salilla. Häiritsi hänen jatkuva tuijottelu kun treenasin. Miksi te miehet teette tätä? Herää vain kysymys että varmaan omakin mies yhtä jumpero ollessaan yksin salilla.
N23
Kommentit (92)
Ei kai kyky nauttia kauniista näystä mihinkään katoa vakiintumisen myötä
Hyviin tapoihin kuulu olla tuijottamatta ylipäänsä, mutta etenkään silloin kun on naimisissa/varattu. Siinä loukkaa kahta henkilöä.
Ainahan sitä saa haaveilla siitä mitä ei kotona saa. Eli seksikästä näkymää.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että varaustilanne saa sinut näyttämään yhtään vähemmän seksikkäältä katsojan silmissä?
Kyse on enemmänkin siinä, että naisesta huomasi selvästi että häntäkin häiritsi tuijottelu. Mies tekee tuolla käytöksellään naisensa turhaan mustasukkaiseksi ja pahalle mielelle. Jos tuijottelette, tehkää se kun olette yksin. Ei oman puolison tarvitse todistaa moukkamaista käytöstänne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että varaustilanne saa sinut näyttämään yhtään vähemmän seksikkäältä katsojan silmissä?
Kyse on enemmänkin siinä, että naisesta huomasi selvästi että häntäkin häiritsi tuijottelu. Mies tekee tuolla käytöksellään naisensa turhaan mustasukkaiseksi ja pahalle mielelle. Jos tuijottelette, tehkää se kun olette yksin. Ei oman puolison tarvitse todistaa moukkamaista käytöstänne.
Ap
No kyseinen veijari kait kuvitteli osaavansa tehdä sen vaimolta huomaamatta.
Kaikki eivät osaa käyttäytyä kaikissa tilanteissa oikein.
Mä en kattelisi päivääkään tuolla tavalla käyttäytyvää miestä. Sen mitä siedät, niin sitä vahvistat.
Ai vapaille naisten tuijottelu on ok, just.
Ei se tee omaa puolisoa yhtään vähemmän viehättäväksi, jos katseleekin myös muita kauniita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa. Aivot toimivat siten.
Miehen aivot ovat niin heikot, ettei osaa käyttäytyä sivistyneesti, jos biologia komentaa urpoilemaan?
Tuon takia minä käyn naistensalilla. Huonoa käyttäymistä tuijottaa muita.
Mistäs ap tiedät, vaikka miehellä olisi vaimonsa täysi lupa katsoa muitakin? Minulla ja miehelläni molemmilla on. :) Ja nimenomaan salilla tulee usein nautittua näkymistä!
Sitä paitsi se on VAIN katsomista... eli ihan eri kuin koskeminen. Höllää vähän!
Vierailija kirjoitti:
Ai vapaille naisten tuijottelu on ok, just.
Vai varatuille vielä vähemmän ok, koska loukkaa myös omaa rakastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ap tiedät, vaikka miehellä olisi vaimonsa täysi lupa katsoa muitakin? Minulla ja miehelläni molemmilla on. :) Ja nimenomaan salilla tulee usein nautittua näkymistä!
Sitä paitsi se on VAIN katsomista... eli ihan eri kuin koskeminen. Höllää vähän!
Onko sulla sen tuijotettavan lupa? Sun katsominen ei ole vain katsomista, vaan voi olla todella ahdistavaa.
Mihin sitä silmänsä laittaa kun mega-ahteria työnnetään kovaäänisesti ÄÄÄÄÄHHH...ÖÖÖHHH!!! ÄÄÄHHH!! ähkien näköpiiriin?
Silmälaput tai erilliset kuntosalit sekä miehille että naisille lienee vaihtoehto jos häiritsee.
Keskity siihen treenaamiseen .
Vierailija kirjoitti:
Teidän sopimus ei yleisiä käytöstapoja kumoa.
Tänään kaupassa oli hyvin hämmentävää kun eräs mies kyttäsi ja hymyili monta krt kun törmättiin kaupassa. Ei siinä, mutta hällä oli kaunis tyttöystävä mukana..
Oli kuta kuinkin saman ikäinen kuin minä.
Kai sitä katsoa saa.
Joskus kauniita, joskus rumia, joskus mietin että miksi joku tekee niin tai näin, tai katson vaatteita, autoa, välineitä, maisemia tai mitä tahansa, uteliaisuuttani tai millä tahansa asenteella. Ei se katsominen mitään tarkoita, ei kai parisuhteessa oleminen tarkoita sitä, että pitäisi kulkea silmät kiinni.