Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Law of Attraction 2020

Vierailija
16.02.2020 |

Mitä aiot manifestoida tälle vuodelle ja mitkä ovat parhaat manifestointiniksisi.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attractoin mm. massia, statusta, SoMe statusta, naisii, viinaa, kaikkii perus juidei.

Mut se kaikki tulee ku fiilaa et meitsil on noi kaikki setit jo valmiiks. Manifointi, visualointi, kaikki on turhaa - kaikki lähtee vaan Fiiliksest mitä fiilaat.

Vierailija
2/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaa muute onnistunu attractoimaan sää tilojen tai peräti ïlmástôn muutosta.

Jeesuskin sanoi: Voit kävellä veden päällä jos vain uskot siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selittää mikä tää juttu nyt olikaan. Netistä löytyy, juu, mutta ne on niin pitkiä selostuksia.

Vierailija
4/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin flamen, uuden uran/lisää rahaa. Uskon täysin LoA:n voimaan ja kuuntelen esim. manifestointi meditointeja nukkumaan mentäessä.

Vierailija
5/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoin kohta juustokurkkuvoikkurin inkarnoitumaan tuolta refrigeraattorista mun soffateiblelle.

Vierailija
6/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa miKä yhdys saNa

Vierailija
7/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan kalkkis kun en ymmärrä hevon vittuakaan.

M43

https://hidastaelamaa.fi/2016/10/haluaisitko-uskoa-ihmeisiin-ja-myos-ko…

Vetovoiman laki uskoo siihen, että luot/manifestoit oman todellisuutesi ja tiettyjä tekniikoita noudattamalla saat melkeimpä mitä tahansa haluat

Vierailija
8/83 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko law of attractionin yliluonnollisiin puoliin, mutta minun elämääni selkeästi auttoi, että aloin unelmoimaan ja kuvittelemaan tarkasti, mitä haluan. Sitten kun olen nämä asiat päättänyt, rupean avoimesti ja positiivisesti ajatellen tarkkailemaan, millaisia mahdollisuuksia elämääni syntyy. Monesti me vaan ei uskalleta unelmoida ja sivuutetaan mahdollisuudet huomaamatta niitä tai liian pessimistisesti niihin suhtautuen. 

Vierailija
9/83 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Vierailija
10/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa terveyttä

Vierailija
11/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vaan pyydän Jumalalta suoraan. Kerran tein unelmakartan, toimi mutta hintalappua manifestoinneille ei karttaa tehdessä tiedä.

Vierailija
12/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin tuhoa ja valkoihoisen heteromiehen arvon palautusta ennalleen.

Vierailija
13/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään vaan pyydän Jumalalta suoraan. Kerran tein unelmakartan, toimi mutta hintalappua manifestoinneille ei karttaa tehdessä tiedä.

Jumalaan uskominen ja manifestointi ei lainkaan sulje toisiaan pois. Tuossahan nimen omaan uskot, että Jumala sen tulee asian sulle antaman ja LoA:n yks tärkein periaatehan on se, että uskot että haluamasi asia on jo sinun.

Vierailija
14/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te selitätte sen, kun joku pahoinpidellään tai sairastuu? Onko oma syy kun on alitajuisesti vetänyt energiallaan puoleensa vastoinkäymisiä? Entä jos traumatisoituu tai ei parane sairaudesta? Haluaa voida huonosti eikä osaa värähdellä korkealla?

Vierailija
15/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te selitätte sen, kun joku pahoinpidellään tai sairastuu? Onko oma syy kun on alitajuisesti vetänyt energiallaan puoleensa vastoinkäymisiä? Entä jos traumatisoituu tai ei parane sairaudesta? Haluaa voida huonosti eikä osaa värähdellä korkealla?

Ei kukaan toki halua voida huonosti. Mutta tämä maailma nyt on sellainen että tuollaista ihan luonnostaan tapahtuu, jos ei "tee mitään", uskoo vain sen mitä kaikki muutkin uskoo (koska näkevät että näin on) eli että tämä maailma on sellainen jossa aina välillä joku sairastuu ja tapahtuu pahoja asioita. 

Ei LoA:n käyttäminen maailmanselityksenä ole mitenkään järin järkevää, sitä voi käyttää vain pienenä työkaluna parantaa omassa olemassaolossaan sellaisia kohtia, joissa kokee parannettavaa, oman uskonsa mukaan (jos ei pysty uskomaan jo sen mitä manifestoi tapahtuneen, mitään ei myös tapahdu).

Vierailija
16/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalaan uskominen ja manifestointi ei lainkaan sulje toisiaan pois. Tuossahan nimen omaan uskot, että Jumala sen tulee asian sulle antaman ja LoA:n yks tärkein periaatehan on se, että uskot että haluamasi asia on jo sinun.

Kun pyydän Jumalalta, tiedän ettei hän anna minulle sellaista joka koituisi minulle vahingoksi, manifestoimalla itselle haalitusta asiasta ei välttämättä takeita. Olen rukoillut paljon asioita, osa tullut, osa ei. Ja toisaalta olen alkanut kyseenalaistaakin "mulle tää ja tää" - asennetta, että miten merkityksellinen se sitten on onnen löytymisen suhteen.

Vierailija
17/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pyydän Jumalalta, tiedän ettei hän anna minulle sellaista joka koituisi minulle vahingoksi, manifestoimalla itselle haalitusta asiasta ei välttämättä takeita. Olen rukoillut paljon asioita, osa tullut, osa ei. Ja toisaalta olen alkanut kyseenalaistaakin "mulle tää ja tää" - asennetta, että miten merkityksellinen se sitten on onnen löytymisen suhteen.

Ja en tarkoita etteikö manifestoitu asia itsessään olisi hyvä mutta sen mukana voi tulla käytännön seuraukset x, y, z kun taas Jumalalla on koko kuva tiedossaan.

Vierailija
18/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tavallaan uskon, että me kaikki tavallaan olemme itse 'jumalia' ja on olemassa tämä jumalainen lähde-energia, jonka avulla voimme muokata maailmaa haluamaksemme. Toisaalta uskon kyllä siihenkin, että meillä on jokin ennaltamäärätty tarkoitus tässä elämässä, jota emme pysty itse muuttamaan manifestoimalla ja että en voi oikeastaan pyytää mitään väärää vaikka minulla vapaa tahto onkin.

Vierailija
19/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan toki halua voida huonosti. Mutta tämä maailma nyt on sellainen että tuollaista ihan luonnostaan tapahtuu, jos ei "tee mitään", uskoo vain sen mitä kaikki muutkin uskoo (koska näkevät että näin on) eli että tämä maailma on sellainen jossa aina välillä joku sairastuu ja tapahtuu pahoja asioita. 

Ei LoA:n käyttäminen maailmanselityksenä ole mitenkään järin järkevää, sitä voi käyttää vain pienenä työkaluna parantaa omassa olemassaolossaan sellaisia kohtia, joissa kokee parannettavaa, oman uskonsa mukaan (jos ei pysty uskomaan jo sen mitä manifestoi tapahtuneen, mitään ei myös tapahdu).

Eli jos uskoo oikein, niin ei voi sairastua tai kohdata onnettomuutta?

Vierailija
20/83 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä aivan harvinaisen hämmentävä new age-hörhötys. Pinnallisten materialistien hengellisyyden laji.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän