Law of Attraction 2020
Mitä aiot manifestoida tälle vuodelle ja mitkä ovat parhaat manifestointiniksisi.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyisi twin flame tai soul mate. Olen yhdessä karmic partnerin kanssa ja meillä ihan ok, mutta tiedän että se oikea on tuolla jossain.
Toivon parempaa työympäristöä ja mielellään uutta esimiestä, ja terveyttä koko tuttavapiirille.
Haluan parempia ystäviä, entiset ovat juorunneet ja levitelleet ikäviä juttuja minusta.
😂😂😂
Mä tein puoli vuotta sitten kartan ja siinä olevat asiat on toteutunu, muutama on vielä tulevaisuudessa joten vaikee sanoo miten käy. Oli tosi yksilöityjä juttuja, joten aikamoinen ihme tuo on sinänsä. Ehkä sitä alitajuisesti saa nuo jutut toteutumaan, mutta olipa siellä mun ystävällekin jutut laitettu ja nekin toteutu. Pitäis tälle vuodelle miettiä tavoitteet ja lisätä karttaan, vielä en voi, kun en ole aivan varma mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyisi twin flame tai soul mate. Olen yhdessä karmic partnerin kanssa ja meillä ihan ok, mutta tiedän että se oikea on tuolla jossain.
Toivon parempaa työympäristöä ja mielellään uutta esimiestä, ja terveyttä koko tuttavapiirille.
Haluan parempia ystäviä, entiset ovat juorunneet ja levitelleet ikäviä juttuja minusta.
Mikä on twin flamen ja karmic partnerin ero? Twin flamen, ja soul maten, mutta tuohon karmic partner ei ole tullut vastaan....
Tämän hetkiset tavoitteet on uusi opiskelupaikka ja tasapainon saavuttaminen elämässä. En tee tietoisia manifestointeja, mutta taustalla käy koko ajan aivoprosessi haluamien asioiden suhteen. Näin olen tehnyt koko elämäni ja se on toiminut.
Olen manifestannut elämääni rakkautta, mutta miksiköhän en ole vieläkään saanut haluamaani miestä?
kertokaa nyt miten saitte rakkautta elämään
Vierailija kirjoitti:
Tämän hetkiset tavoitteet on uusi opiskelupaikka ja tasapainon saavuttaminen elämässä. En tee tietoisia manifestointeja, mutta taustalla käy koko ajan aivoprosessi haluamien asioiden suhteen. Näin olen tehnyt koko elämäni ja se on toiminut.
Minäkin haluan aivot jotka manifestoivat tiedostamatta asioita, joita haluan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan kalkkis kun en ymmärrä hevon vittuakaan.
M43
https://hidastaelamaa.fi/2016/10/haluaisitko-uskoa-ihmeisiin-ja-myos-ko…
Vetovoiman laki uskoo siihen, että luot/manifestoit oman todellisuutesi ja tiettyjä tekniikoita noudattamalla saat melkeimpä mitä tahansa haluat
MelkeiMpä 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen manifestannut elämääni rakkautta, mutta miksiköhän en ole vieläkään saanut haluamaani miestä?
Sinulla on todennäköisesti jokin alitajuinen uskomus, joka jarruttaa rakkauden löytymistä. Ehkä se on pelko siitä, että tulet ennemmin tai myöhemmin petetyksi tai että joudut parisuhteessa luopumaan omasta identiteetistäsi, noin esimerkiksi. Alitajuiset uskomukset ovat sellaisia, että niitä harvemmin edes tiedostaa jokapäiväisessä elämässä. Hyvä tapa selvittää sellaisten olemassaolo on miettiä omaa elämää taaksepäin ja sitä, toistuuko siellä jatkuvasti jokin tietty kuvio (esim. hylätyksi tuleminen, jatkuva pakonomainen tarve todistella omaa pätevyyttään jne.). Näiden kautta ne alitajuntaan ohjelmoidut uskomukset alkavat monesti aueta.
Minusta näissä vetovoiman laki -jutuissa pahiten mennään metsään siinä, että unohdetaan alitajunnan vaikutus ihmisen käyttäytymiseen sekä se, että kaikki meistä ovat imeneet joitain haitallisia (kollektiivisia) uskomuksia, jotka estävät meitä saamasta niitä asioita, joita haluamme. Pakkopositiivisuus ja affirmaatioiden jankuttaminen eivät saa aikaan juuri mitään, jos niitä piilotajunnan tasolla olevia esteitä ei lähdetä ensin kartoittamaan ja purkamaan. Joskus ihminen myös toivoo joitain asioita ei niiden itsensä vuoksi vaan siksi, että kuvittelee saavansa haluamansa vain ja ainoastaan tämän tietyn asian kautta. Esimerkki: haluan tuntea olevani tärkeä ja ehdottoman rakastettu -> hankin lapsen. Miettimättä siis sitä, onko vanhemmuus juuri hänelle paras tapa päästä tavoitteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on twin flamen ja karmic partnerin ero? Twin flamen, ja soul maten, mutta tuohon karmic partner ei ole tullut vastaan....
Twin Flame on meidän puolisko, niitä voi vain olla yksi. Liekkikaksonen. On kuin peilikuva sinusta, teillä saattaa olla samat tavoitteet, samat pelot, tai osittain toistenne täydentävät vastakohdat (toinen törsää kamalasti, toinen äärettömän pihi tms). Twin Flamen kohtaaminen saattaa tuntua pelottavalta tai jopa ahdistavalta koska teissä on niin paljon samaa.
Soul Mate on yleensä se jonka kanssa tunnemme henkistä yhteenkuuluvuutta, joka tuntuu heti tutulta ja on fiilis että olette eläneet monta aiempaa elämää yhdessä. Hän voi olla puolisosi, lapsesi, tai paras ystäväsi.
Karmic Partneri on ymmärtääkseni sellainen kumppani joka osuu kohdalle ennalta määrätysti ja opitte toisiltanne jotain läksyjä elämästä tai parannatte karmaa edellisestä elämästä. Nämä voivat olla mukavia tai hankalia ihmisiä. Työkavereita, puolisosi jne.
Onko teille koskaan käynyt niin että olette manifestoineet tiettyä ihmistä elämäänne (kuvittelette mielessänne että olette jo yhdessä, teette asioita yhdessä) mutta kun asia on edennyt tiettyyn pisteeseen niin se koko homma ei olekaan vastannut teidän mielikuvaa eli olette alkaneet ikään kuin "perumaan" sitä manifestointia ja vetäytymään?
Minulla tämmönen kokemus muutama vko sitten. Monta kk manifestoin kiinnostukseni kohdetta ja kun alkoi tapahtua niin huomasin että kyseinen mies on vikisijä, kitisijä, valittaja, itsekeskeinen, saita eikä ota toisia huomioon.
Opin ainakin läksyni :( Ajoissa toki mutta silti tuntuu että meni aikaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko teille koskaan käynyt niin että olette manifestoineet tiettyä ihmistä elämäänne (kuvittelette mielessänne että olette jo yhdessä, teette asioita yhdessä) mutta kun asia on edennyt tiettyyn pisteeseen niin se koko homma ei olekaan vastannut teidän mielikuvaa eli olette alkaneet ikään kuin "perumaan" sitä manifestointia ja vetäytymään?
Minulla tämmönen kokemus muutama vko sitten. Monta kk manifestoin kiinnostukseni kohdetta ja kun alkoi tapahtua niin huomasin että kyseinen mies on vikisijä, kitisijä, valittaja, itsekeskeinen, saita eikä ota toisia huomioon.
Opin ainakin läksyni :( Ajoissa toki mutta silti tuntuu että meni aikaa hukkaan.
Tämän vuoksi fiksut vetovoiman lain opettajat suosittelevat aina, että parisuhdetta tai muuta ihmissuhdetta manifestoidessa ei koskaan pitäisi yrittää manifestoida tiettyä henkilöä. Ennemmin kannattaa keskittyä siihen, millaista kumppania toivoo ja millaiseksi haluaa tuntea olonsa suhteessa, ja antaa sitten vetovoiman lain "tuoda" paras mahdollinen match. Kuten totesit, mielikuva miehestä ei vastannutkaan todellisuutta eikä siis ollut linjassa sen kanssa, mitä mieheltä ja parisuhteelta oikeasti haluat. Tähän samaan koirankakkaan astuin muuten kerran itsekin, tosin silloin en vielä ollut kuullut manifestoinnista enkä siis täysin tiedostanut, mitä olin tekemässä.
Manifestoinnissa kannattaa keskittyä itseen. Siihen että MINÄ houkuttelen puoleeni RAKKAUTTA jota ANSAITSEN.
Ei sitä että tietty ihminen kiinnostuisi.
Jos kohdistat energiasi väärään ihmiseen, eikä hän vastaa mielikuvaasi siitä mitä haet, niin menee pieleen. Anna sen oikean tulla luoksesi. Tuntea rakkautesi, vastata siihen.
Miten saada nopeasti pysäytettyä negatiiviset, mustasukkaiset, katkerat ajatukset ja tunteet kun manifestoi asioita?
Kuvitella arkkienkelten parantava valo sen keskelle?
Tein 20 kertaa harjoituksen n. kuukauden aikana, se jossa olen positiivinen energia joka houkuttelee puoleensa ihmisiä, ja olen energia ja rakkaus joka kiinnostaa toisia ihmisiä.
Tunsin tuolloin olevani hylkiö, sellainen jota kaikki välttelee ja josta ei pidetä.
Uskomatonta mutta totta, ihmiset alkoivat kiinnostua minusta, jutella minulle, pyytää minua kahville, lounaalle ja päivällisille. Sellaiset tyypit jotka eivät olleet aiemmin minua huomanneet! Ihan kuin minussa olisi jokin mielenkiintoinen aura ympärillä joka herättää huomiota. Yllättäen huomasin että oli kolme, neljä tai viisi miestä ympärilläni, yrittäen kilpailla huomiostani. Koskaan aiemmin en tuollaista kokenut.
Tämä siis toimii!! Ei kannata todellakaan aliarvioida.
- uuden työpaikan, jossa kohtuukiva palkka ja josta en saa sadan vuoden stressiä ja burnoutia
- hoikan entisen minäni, normaalipainossa
- terveyttä
- hyvinvointia
- pitkän tukan omassa värissä
- rahaa ja mammonaa
- vapautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on todennäköisesti jokin alitajuinen uskomus, joka jarruttaa rakkauden löytymistä. Ehkä se on pelko siitä, että tulet ennemmin tai myöhemmin petetyksi tai että joudut parisuhteessa luopumaan omasta identiteetistäsi, noin esimerkiksi. Alitajuiset uskomukset ovat sellaisia, että niitä harvemmin edes tiedostaa jokapäiväisessä elämässä. Hyvä tapa selvittää sellaisten olemassaolo on miettiä omaa elämää taaksepäin ja sitä, toistuuko siellä jatkuvasti jokin tietty kuvio (esim. hylätyksi tuleminen, jatkuva pakonomainen tarve todistella omaa pätevyyttään jne.). Näiden kautta ne alitajuntaan ohjelmoidut uskomukset alkavat monesti aueta.
Minusta näissä vetovoiman laki -jutuissa pahiten mennään metsään siinä, että unohdetaan alitajunnan vaikutus ihmisen käyttäytymiseen sekä se, että kaikki meistä ovat imeneet joitain haitallisia (kollektiivisia) uskomuksia, jotka estävät meitä saamasta niitä asioita, joita haluamme. Pakkopositiivisuus ja affirmaatioiden jankuttaminen eivät saa aikaan juuri mitään, jos niitä piilotajunnan tasolla olevia esteitä ei lähdetä ensin kartoittamaan ja purkamaan. Joskus ihminen myös toivoo joitain asioita ei niiden itsensä vuoksi vaan siksi, että kuvittelee saavansa haluamansa vain ja ainoastaan tämän tietyn asian kautta. Esimerkki: haluan tuntea olevani tärkeä ja ehdottoman rakastettu -> hankin lapsen. Miettimättä siis sitä, onko vanhemmuus juuri hänelle paras tapa päästä tavoitteeseensa.
Kiitos. Kirjoitit asioista, joita en ollut osannut huomioida. Tutustuin vetovoiman lakiin jo vuonna 2013 ja siitä lähtien olen manifestannut elämääni rakkautta, mutta olen saanut vain pahempaa kaksinverroin tilalle. Pelkään, mutta en sano sitä ääneen, koska ahdistun helposti. Ne kerrat kun tapaan uuden miehen, pelkään milloin minua käytetään hyväksi, milloin lyödään tai milloin huudetaan. Pelko ja mitättömyydentunne on lähtöisin varhaislapsuudesta, ja olen työstänyt asioita koko aikuisikäni. En ala avautumaan enempää, mutta joka päivä teen parhaani että rakastaisin itseäni - haluan hyvän miehen, jonka kanssa voin olla oma itseni ilman pelkoa ja että saan vastarakkautta. Olen kärsivällinen, mutta haluan että manifestaaminen auttaa oikeasti ja tuo minulle haluamani ja kaipaamani miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kirjoitit asioista, joita en ollut osannut huomioida. Tutustuin vetovoiman lakiin jo vuonna 2013 ja siitä lähtien olen manifestannut elämääni rakkautta, mutta olen saanut vain pahempaa kaksinverroin tilalle. Pelkään, mutta en sano sitä ääneen, koska ahdistun helposti. Ne kerrat kun tapaan uuden miehen, pelkään milloin minua käytetään hyväksi, milloin lyödään tai milloin huudetaan. Pelko ja mitättömyydentunne on lähtöisin varhaislapsuudesta, ja olen työstänyt asioita koko aikuisikäni. En ala avautumaan enempää, mutta joka päivä teen parhaani että rakastaisin itseäni - haluan hyvän miehen, jonka kanssa voin olla oma itseni ilman pelkoa ja että saan vastarakkautta. Olen kärsivällinen, mutta haluan että manifestaaminen auttaa oikeasti ja tuo minulle haluamani ja kaipaamani miehen.
Eipä kestä! Mukavaa, jos pystyin olemaan avuksi :)
Tämä seuraava ehdotus voi kuulostaa radikaalilta ja "ajattele positiivisesti" -koulukunnan edustajista suorastaan pöyristyttävältä mutta laitan sen silti tähän. Sinulla on ollut rankka menneisyys ja paljon ikäviä kokemuksia ihmisistä. Se on vaikuttanut omaan energiakenttääsi todella vahvasti negatiivisessa mielessä ja jotta saisit maksimoitua manifestointipotentiaalisi, tätä energiakenttää on hyvä lähteä ensin siivoamaan. Miten se sitten tapahtuu? Päästä viha, katkeruus, pelko ja suru valloilleen. En suosittele, että menet esimerkiksi vetämään eksääsi lättyyn tai aloitat vanhempiisi kohdistuvan mustamaalauskampanjan Facebookissa mutta rakentavia tapoja tähän löytyy onneksi vaikka kuinka paljon. Itke, huuda, kiroile, hakkaa nyrkkeilysäkkiä, kirjoita vihaa täynnä olevia kirjeitä ja polta tai revi ne rituaalinomaisesti. Et jää tähän vaiheeseen jumiin, vaikka siitä aina pelotellaankin, koska kyse on vanhan kuonan siivoamisesta, ei siitä, että tarkoituksellisesti etsisit uusia asioita, joista olla vihainen. Jotta uutta voi saada tilalle, on vanhasta ensin luovuttava. Onnistuneen vihatyöskentelyn tunnistat monesti siitä, että sinulla on sen jälkeen vähän sellainen hälläväliä-olo tai tunnet olosi jopa vähän kyllästyneeksi. "Äsh, ei enää tätä raivoamista, mä haluan jotain muuta tilalle".
Kuljeta ehdottomasti rinnalla myös noita itsensä rakastamiseen liittyviä "harjoitteita" tai miksi niitä nyt haluaakaan kutsua. Rakkaus vetää puoleensa lisää rakkautta ja varsinkin kaiken sen jälkeen, mitä olet kokenut, sinä ansaitset sitä elämääsi. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnistuneita manifestointeja rakkauden saralla!