Saako auton konepellillä olla post it -lapulla tukisanoja?
Kommentit (15)
Jos on ajokortti, niin sen jälkeen kukaan ei kysele. Korkeintaan katsastuksessa voi tulla huomautus jos laput alkavat rajoittavaa näkökenttää.
Voit opetella myös hokemia ja muistisääntöjä. Esim. vasemmalle kääntyminen on vaarallista (=paljon seurattavaa ja väistettävää) ja kuvittelet vauvan pelkääjänpaikalle. Silloin varot kaikkea oikealta tulevaa, ettei ne tule päälle. Ym.
Hyvä näkö sinulla ainakin on jos konepelliltä asti näet niitä lukea. Eipä ne taida siinä viimassa hirmu hyvin paikallaan pysyä niin ei kovin pitkäikäinen apu ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit opetella myös hokemia ja muistisääntöjä. Esim. vasemmalle kääntyminen on vaarallista (=paljon seurattavaa ja väistettävää) ja kuvittelet vauvan pelkääjänpaikalle. Silloin varot kaikkea oikealta tulevaa, ettei ne tule päälle. Ym.
Ei jumaliste. Naisille ei pitäisi antaa ajo-oikeutta.
Joo terve vaan, oon mies. Mikä sun ongelma on?
T: 3
Konepelliltä ne lentävät aika ripeästi pois jo hitaassakin vauhdissa, mutta voit laputtaa koko kojelaudan, kunhan tuulilasissa ei ole mitään näkemistä estävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ajokortti, niin sen jälkeen kukaan ei kysele. Korkeintaan katsastuksessa voi tulla huomautus jos laput alkavat rajoittavaa näkökenttää.
ei ne laput konepellillä mitään näkökenttää rajoita. Konepelti itsessään rajoittaa paaaljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit opetella myös hokemia ja muistisääntöjä. Esim. vasemmalle kääntyminen on vaarallista (=paljon seurattavaa ja väistettävää) ja kuvittelet vauvan pelkääjänpaikalle. Silloin varot kaikkea oikealta tulevaa, ettei ne tule päälle. Ym.
Ei jumaliste. Naisille ei pitäisi antaa ajo-oikeutta.
Nekö eniten kolareita ajavat?
"Liikenneturvan kyselyn perusteella miehet ajavat yhteensä noin kaksinkertaisen määrän kilometrejä vuodessa naisiin verrattuna. Liikenneturvan koulutuspäällikön Satu Tuomikosken mukaan ero kolarien määrässä ei kuitenkaan selity pelkästään sillä, että miehet ajavat autoa enemmän.
"Jos ajetaan enemmän, pitäisi ajamista olla myös harjoiteltu enemmän ja taitojen paremmat. Miehillä riskialtis ajotapa, kovat nopeudet ja lyhyet turvamarginaalit ovat yleisempiä kuin naisilla ja kasvattavat riskiä joutua onnettomuuteen", Tuomikoski sanoo.
Miesten ajamat kolarit olivat vakavampia kuin naisten. Mieskuskeja kuoli onnettomuuksissa viisi kertaa enemmän kuin naiskuskeja. "
https://www.talouselama.fi/uutiset/kumpi-on-vaarallisempi-kuski-nainen-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ajokortti, niin sen jälkeen kukaan ei kysele. Korkeintaan katsastuksessa voi tulla huomautus jos laput alkavat rajoittavaa näkökenttää.
ei ne laput konepellillä mitään näkökenttää rajoita. Konepelti itsessään rajoittaa paaaljon enemmän.
Ei kannata ajaa konepelti avattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ajokortti, niin sen jälkeen kukaan ei kysele. Korkeintaan katsastuksessa voi tulla huomautus jos laput alkavat rajoittavaa näkökenttää.
ei ne laput konepellillä mitään näkökenttää rajoita. Konepelti itsessään rajoittaa paaaljon enemmän.
Ei kannata ajaa konepelti avattuna.
Mutta se helpottaa niiden lappujen lukemista!
Ap varmaan tarkoittaa dashboardia, mittaristoko se on suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ajokortti, niin sen jälkeen kukaan ei kysele. Korkeintaan katsastuksessa voi tulla huomautus jos laput alkavat rajoittavaa näkökenttää.
ei ne laput konepellillä mitään näkökenttää rajoita. Konepelti itsessään rajoittaa paaaljon enemmän.
Missä autossa näkee kuskinpaikalta lapun konepelliltä?
Tää palsta on niin parasta viihdettä =)
Inssiajossa ei ainakaan saa luntata. Nuo pitää osata ulkoa.