Sheivaako (lähes) kaikki nuoret miehet alapään?
Mies jota tapailen sheivaa aina alapäänsä kokonaan posliiniksi, vaikka olen sanonut ettei mun takia tarvitsisi. Syynä kuulemma se, että kaikki muutkin sheivaa. Hän siis harrastaa urheilua, eli suihkussa ja saunassa näkee muita miehiä alasti. Minusta tuo kuulostaa vähän omituiselta syyltä...
Kommentit (25)
Aika sairasta kyllä, ei voi muuta sanoa. Jos siistii vähän, niin se voi olla ihan ok.
Jotkut sheivaa kokonaan, jotkut vain pitää huoliteltuna. Harvoin näkee nuorten naisten keskuudessa suosittua miestä, joka olisi "luomu".
Musta on nolon näköistä jos näkee jonkun 30-40v miehen joka vetänyt posliiniksi. Yhdessä suomalaisessa tv-sarjassa tunnettu näyttelijä saunassa näin. Ei helvetti.
Jos on sheivaamis pakkomielle eikö olisi parempi sitten vaikka vahata ne karvat? Itse en jaksaisi jotain posliini-petteriä yöh, niin 2000-lukua, nyt haluaa jo kunnon miehen karvoineen.
Onhan se nyt 100% mukavampaa antaa suuseksiä, jos mies on sheivannut kokonaan tai edes siistinyt. Kyllä ne karvat suussa iteltä halut menee.
N23
Ei. Korkeintaan kalun varren tyvenestä otan karvat pois etteivät ne jää ikävästi häpyhuulten väliin hankaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta on nolon näköistä jos näkee jonkun 30-40v miehen joka vetänyt posliiniksi. Yhdessä suomalaisessa tv-sarjassa tunnettu näyttelijä saunassa näin. Ei helvetti.
Missä ja kuka?
Kokonaan sheivattu, ei kiitos, vähän trimmailtu, kyllä :)
Tottakai kuten naisetkin. Karvat on ällöttäviä. N17v
Mun mies 33v trimmaa karvat lyhyeksi. Ihan kiva, vaikkei karvoilla mulle mitään väliä olekaan. Paitsi jos karvat on pitempiä kuin itse kikuli. Itsellä välillä rehottaa, jos en muista käydä vahauksessa ajallaan. Sheivailua en harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sheivaamis pakkomielle eikö olisi parempi sitten vaikka vahata ne karvat? Itse en jaksaisi jotain posliini-petteriä yöh, niin 2000-lukua, nyt haluaa jo kunnon miehen karvoineen.
Anteeksi tyhmä kysymys mutta mitä tarkoittaa karvojen vahaus?
No jos ei itseä huvita iskeä naamaansa naisten pusikkoon, niin kai sitä vastavuoroisesti myös voisi kuvitella, että naisistakin on melko vastenmielistä touhuta siellä pusikossa. Moni nainenhan on todennut, että karvaisia kasseja ei sitten lipittele.
Joidenkin ihmisten koko maailma pyörii karvojen ympärillä. Sekä häpykarvojen että hiuksien. Siinä ne tärkeimmät asiat.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei itseä huvita iskeä naamaansa naisten pusikkoon, niin kai sitä vastavuoroisesti myös voisi kuvitella, että naisistakin on melko vastenmielistä touhuta siellä pusikossa. Moni nainenhan on todennut, että karvaisia kasseja ei sitten lipittele.
Miks kasseja pitäisi lipitellä? En mä halua edes että kukaan lipittelee mun kasseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kasseja pitäisi lipitellä? En mä halua edes että kukaan lipittelee mun kasseja.
Niin, kun kaikkihan tekee täsmälleen samoin ja tykkää samoista asioista kuin sinä.
Suuseksi on vaarallista ylipäätänsä. Voi aiheuttaa syöpää.
Aika normisettiä. Ei kaikki, mutta monet.