Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavuus Alue keskusteluu.

KILTTIYS
16.02.2020 |

Te ketä ootte poistuskellu mukavuus alueelta. Ootteko yleens muuttanu kaiken kerral vai Zenhabits tyyliin, vähitellen laajentaneet mukavuus aluetta. tähän tyyliin https://zenhabits.net/discomfort/

Tänne kaikkee keskusteluu mukavuus alue seteist ja sen ulkopuolisist asioist!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teil on lasissa. Ite laajenskellu mukavuus aluetta dokaamalla täs näi Jamaican rommii ja raspectii.

Jos olet kîlttï míes. DOKAA VIINAA. Tätä elämänohjetta ei voi liikaa painottaa.

Vierailija
2/5 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laanjenstelin mun komfortti aluet lopettamal kielioppi syynäämisen kokonaan ja vaan niiku kirjotan mitä sylki näppäimistölle tuo vähä niiku kissa kävelis näppiksen yli tiäxä niinu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laanjenstelin mun komfortti aluet lopettamal kielioppi syynäämisen kokonaan ja vaan niiku kirjotan mitä sylki näppäimistölle tuo vähä niiku kissa kävelis näppiksen yli tiäxä niinu

Positiivista. Oot ymmärtäny jotain keskeisen fundamentaalista, pienet sille. Itse sensuuri on arvo, joka korreloi luonnollisesti negatiivisten ominaisuuksien kanssa kuten mm. kilttiys.

Seuraavana steppinä suosittelen Jordan Peterson settei, ja bánàani laulun laulamist, myös nauru jooga kandee ottaa lähi aikoin haltuun.

Vierailija
4/5 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin paras introspektio kirja itsensä kehittämiseen on David Goggins - Why you should NEVER.

Aivan mahtavaa settii - suosittelen Jordan Peterson settien ohella kaikillle ketä kiinnostelee laajentaa mukavuus aluettaan.

Vierailija
5/5 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin mukava olo, ja laajennan sitä mukavuusaluettani syömällä lihottavia juttuja. Siinä kun takapuoli levenee, niin mukavuusaluekin laajenee, kun on tosiaan mukava olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän