Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te MIEHET jotka pidätte siroista ja naisellisista naisista!

Vierailija
16.02.2020 |

Voitteko kertoa mitä se teille tarkoittaa? Tuntuu että tosi moni mies pitää ihanteenaan naisella näitä kahta ominaisuutta, mutta kysyttäessä kuka tai mikä on sellainen ei mitään selkeyttä asiaan tunnu saavan.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmisessä voimistelussa on useimmiten siroja naisia samoin taitoluistelussa. Naiselliset naiset taas usein itäeuroopasta.

Vierailija
42/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

poppa kirjoitti:

Myös lyhyet ja sirot ovat aika suosittuja, jos eivät oikestaan kaikkiein suosituimpia, koska saattavat näyttää supernaisellisilta omaten usein kuitenkin peppua ja muotoa säärissään johtuen lyhyydestään. Mutta heitä on Suomessa vissiin aika vähän. 

Nimeä yksikin tällainen lyhyt ja siro julkisuuden henkilö maailmalta?

Lily Rose Depp 160 cm, 43 kg https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2019/05/lily-rose-depp-2019-m…

Kauhea pallinaama 😂

Tarkoitatko että on iso päinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen ja siron urheilullisen naisen saa kaapattua syliin miten tahansa. Heitä on ihana halata ja tuntuvat sylissä hennoilta. Jokaiselle onneksi löytynee naisia jotka ulkoisesti sytyttää, kaikki eivät pidä samoista, onneksi.

Tällaiset on kieltämättä parhaita ja vaikeimpia löytää, kun pitäisi luonteenkin natsata.

Vierailija
44/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen ja siron urheilullisen naisen saa kaapattua syliin miten tahansa. Heitä on ihana halata ja tuntuvat sylissä hennoilta. Jokaiselle onneksi löytynee naisia jotka ulkoisesti sytyttää, kaikki eivät pidä samoista, onneksi.

Tällaiset on kieltämättä parhaita ja vaikeimpia löytää, kun pitäisi luonteenkin natsata.

Törmäsin viimeksi Tallinnan puoleisella kuntosalilla tuollaisiin naisiin. Jopa 40v. tuli vastaan jotka olivat vielä tuossa kunnossa. Käykää välillä tuollakin suunnalla treenaamassa :)

Vierailija
45/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. aasialaiset naiset (ja miehet) ovat siroja ja hentorakenteisia, eli pieniä, hoikkia, söpöjä.

Siis täysiä vastakohtia afrikkalaisille tai latinalaisamerikkalaisille paksupepuille.

Totta, aasialaiset ovat monesti siroja ja samasta syystä kantavat ylimääräiset kilot huonosti.

Vierailija
46/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus max 165cm ja paino max 50kg. Muuten on lihava ja ällöttävä. Tällaisen käsityksen ainakin olen saanut

teinit,menkää takas yllikselle 🤦‍♀️

Mennään mennään, heti kun sä menet Pacsucainen menet pururadan kautta salille ähisemään läskiesi kanssa.

Vierailija
48/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro ja naisellinen on erilainen kuin minä :)

T. Vartalo mallia maatalon emäntä

Tekn. lis ja teknologiajohtaja, hyvä palkka

—> miehet juoksee kirkuen karkuun

Oma vikasi, ei ole miesten vika. miksi olet ja kuka käskee olla  s o t a n o r s u ?

Vierailija
49/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

poppa kirjoitti:

Myös lyhyet ja sirot ovat aika suosittuja, jos eivät oikestaan kaikkiein suosituimpia, koska saattavat näyttää supernaisellisilta omaten usein kuitenkin peppua ja muotoa säärissään johtuen lyhyydestään. Mutta heitä on Suomessa vissiin aika vähän. 

Shakira ja Jessica Alba ekana tulee mieleen. Ovat alle 160cm ja hoikkia, muttei silti laihoja vaan lihastakin löytyy. Suomessa samaa edustaa mm. Tanssi tähtien kanssa ammattitanssijat, joista se lapsen ääninen on ihan paras. En muista nimeä.

Jessica Alba on 169cm :D 

Vierailija
50/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

poppa kirjoitti:

Shakira ja Jessica Alba ekana tulee mieleen. Ovat alle 160cm ja hoikkia, muttei silti laihoja vaan lihastakin löytyy. Suomessa samaa edustaa mm. Tanssi tähtien kanssa ammattitanssijat, joista se lapsen ääninen on ihan paras. En muista nimeä.

Jessica Alba on 169cm :D 

Alba todellakin on normaalin pituinen nainen, vaikka toisaalta erittäin hoikka rakenteeltaan. Sekoittikohan kyseinen kommentoija Alban esimerkiksi Natalie Portmaniin? Hän on juuri sellainen 160-senttinen ja linnunluisen siro, jollaista olettaisin tällä ketjulla haettavankin. Toinen suht lyhyt ja ei niin siro kuin Natalie, mutta hoikka kumminkin, on näyttelijätär Mila Kunis.

Vierailija
51/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro nainen.

Sellainen näyttää siltä että keveän luustorakenteen varaan on ripustettu juuri sen verran lihoja että naisellisuus korostuu.

Itse olen aina pitänyt seksikkäinä sirojen naisten olemuksen lisäksi niitä pieniä ihania selkeästi erottuvia kohtia kuten solisluun kuopat. Suosikkina etenkin hieman ulospäin työntyvä terhakka pakara. Ei mikään treenattu perselihas, vaan naisellisuuden muodostama takaliston täydellisyys.

Parhaillaan siron naisen rinnalla tuntee itsensä jotenkin enemmän mieheksi.

Itse olen unelmieni naisen kanssa naimisissa. Hän on siro ja muodokas. Enemmän arvostan sitä että vaimoni on älykäs, hauska, lämmin ja saa mut tunteen itseni aina maailman parhaimmaksi mieheksi.

Itse kuvittelin ennen että parisuhde vaatii tietoisesti tehtävää työtä, mutta vaimoni tavattuani olen tehnyt saman tiedostamattani. Se on henkisesti keveämpää.

Rakastakaa ihmiset

Vierailija
52/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kuutenkin alatte riehumaan, kun sanoo että siro nainen on sellainen joka ei ole lihava ja alatte meuhkaamaan miesten vääristyneistä naiskuvista tarjoten jotain pontsoa tilalle. Joten parempi kun ei sano mitään. M33

Tämä.

Vierailija
53/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro nainen.

Sellainen näyttää siltä että keveän luustorakenteen varaan on ripustettu juuri sen verran lihoja että naisellisuus korostuu.

Itse olen aina pitänyt seksikkäinä sirojen naisten olemuksen lisäksi niitä pieniä ihania selkeästi erottuvia kohtia kuten solisluun kuopat. Suosikkina etenkin hieman ulospäin työntyvä terhakka pakara. Ei mikään treenattu perselihas, vaan naisellisuuden muodostama takaliston täydellisyys.

Itse olen unelmieni naisen kanssa naimisissa. Hän on siro ja muodokas. Enemmän arvostan sitä että vaimoni on älykäs, hauska, lämmin ja saa mut tunteen itseni aina maailman parhaimmaksi mieheksi.

Itse kuvittelin ennen että parisuhde vaatii tietoisesti tehtävää työtä, mutta vaimoni tavattuani olen tehnyt saman tiedostamattani. Se on henkisesti keveämpää.

Rakastakaa ihmiset

Myötistä. Naisen tekstiä ja taas se sama pakkomielteinen siroushullu asialla 😂

Vierailija
54/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt jo rakkaat miehet tälle siroushullulle, että joo, just hän on täydellisin. Just hänen pituutensa ja painonsa ja persvakonsa on mitoiltaan täydellisimmät, joita kaikki miehet haluaa ja kaikki naiset kadehtii.

Kaikki muut on läskejä ja rumia ja vastenmielisiä, mut hän on siroudeltaan ylivertaisin ja kiihoittavin. Sitä se täällä hakee pakkomielteisenä, viikosta ja vuodesta toiseen

Vierailija
55/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, googlaa Victoria's Secret malleja, niin tiedät.

VS-mallit ovat atleettisia, ei siroja. Ovat myös päätä pidempiä korkoineen kuin suomalainen mies. Heiltä löytyy myös kurveja, isot rinnat ja pyöreä takapuoli.

Vierailija
56/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

poppa kirjoitti:

Lily Rose Depp 160 cm, 43 kg https://celebmafia.com/wp-content/uploads/2019/05/lily-rose-depp-2019-m…

Kauhea pallinaama 😂

Tarkoitatko että on iso päinen?

Monesti siroilla pää näyttää isohkolta yksinkertaisesti siitä syystä, että keho on niin hoikassa kunnossa. Pallinaamaa Deppin tyttärestä ei saa millään. Nätti kuin nukke.

Vierailija
57/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro nainen.

Rakastakaa ihmiset

Hän kuulostaa ihanalta ihmiseltä :)

Vierailija
58/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin täytyy painaa alle 65 kg. Ei mikään miehen painoinen suomivalas.

Kamala! 😯 en haluaisi edes kuvitella olevani 65kiloa.. Tuohan on jo melkein miehen painoinen. Oma mies on hieman yli 70kg ja on ihan miehen kokoinen, ei mikaan poikanen.

Vierailija
59/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro voi olla laiha tasapaksu, jolla ei ole juuri muotoja. Ei rintoja eikä lantiota, puhumattakaan pepun pyöreydestä. Kintut kuin ohuet pillit.

Tuosta tulee mieleen anorektiset mallit. Ns Tviggy.

Kuulostaa hyvältä

Vierailija
60/68 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sekä lihavista, keski-kokoisista ja laihoista naisista. Minulle heidän koollaan ei ole varsinaista ulkonäöllistä merkitystä. Hallittavauudella lihavan saa tuntemaan itsensä huonoksi koska hän on lihava, laihan koska hän on "anorektikko" ja keski-kokoisesta voi löytää muita vikoja. Tärkeinä on että naisella on kaikenlaista epäoleellista pohdittavaa oman napansa ympärillä niin se ei ehdi höperehtiä tasa-arvoja, naisen euroja yms... Hän vain murehtii salaatinsyömistä, jumpsaa ja vaatteitaan jne ja kiittää vielä onneaan kun saa edes näinkin ruman miehen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän