Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitelkaa että jotkut tykkäävät jäätelöstä, karkista ja limsasta vielä yli 15-vuotiaina

Vierailija
16.02.2020 |

Jotkut enemmän kuin alkoholista ja seksistä. :D Millaisia ihmisiä he ovat? Jotenkin henkisesti lapseksi jääneitä, kun vanhemmat eivät kasvattaneet vastuuseen? Siksi myös lihoavat noiden lapsiruokien takia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö muuten 70-80 -luvulla noita aikuiset? En muista koskaan nähneeni. Lapsille ostettiin juhannuksena pieni jaffapullo puoliksi, pakettijätskiä oli lapsille ja kiskalta käytiin hakemassa markalla irttateita.

Siksi en ollut ajatellut, että aikuiset noita käyttäisivät.

Nyt varmaan joku sanoo, että aikuiset syövät myös (lasten?) vanukkaita. Näitä missä on joku kiva kuva.

T. 15

Vierailija
22/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että on olevinaan olemassa joku ikä jolloin pitää lakata pitämästä asioista koska joku tuntematon on sitä mieltä.

Tällainen on aika tyypillistä ajattelua itseään kypsänä pitävälle n. 16-vuotiaalle

Lapsi kuolee silloin ja syntyy seksuaalisesti kypsä olento joka ei välitä enää lasten jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söikö muuten 70-80 -luvulla noita aikuiset? En muista koskaan nähneeni. Lapsille ostettiin juhannuksena pieni jaffapullo puoliksi, pakettijätskiä oli lapsille ja kiskalta käytiin hakemassa markalla irttateita.

Nyt varmaan joku sanoo, että aikuiset syövät myös (lasten?) vanukkaita. Näitä missä on joku kiva kuva.

T. 15

Sehän on perinne, että AV-mammojen miehet syövät kaikki lasten vanukkaat.

Vierailija
24/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä mulla ainakin on makuaisti muuttunut iän myötä. Makea ei maita ollenkaan ja hyvä niin. Ei se kyllä 15-v tapahtunut, ikää taisi olla puolet enemmän

Vierailija
25/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aatelkaa, jotkut aikuiset miehet pelaa videopelejä, vaikka pitäisi olla mettätöissä ja kuokkimassa suota. Eikö heitä yhtään hävetä?!

No kyllä mä pidän videopelejä pelaavaa miestä yhtä lapsellisena kuin irtokarkkeja mässyttävää aikuista, oli mies tai nainen.

Vierailija
26/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 15

Niin, silloinkin ne ovat _lasten_ vanukkaat, ei miehen. Ostavatko miehet itselleen jotain Paula-vanukkaita?

T. 15

Vierailija
27/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen nähnyt monia alkoholisteja jotka syö karkkia....

Vierailija
28/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvitelkaa että on aikuisia jotka haluavat jatkaa keppariharrastustaan, leikkiä piilosta Ikeassa, värittää värityskirjoja, koota palapelejä, kerätä nukkeja, pukeutua anime-hahmoiksi ja hyppiä trampoliinilla.

Vierailija
29/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai lapsiruokia... Meinaatko että makuaisti menee tietyssä iässä?

Itse asiassa makuaisti heikkenee ikääntymisen myötä. Varmasti jokainen on kuullut vanhuksen ihmettelevän sitä, kuinka ennen vanhaan oli piimäkin parempaa kuin nyt. Vanhus ei ymmärrä makuelämyksen puutteen johtuvan hänen heikentyneestä makuaististaan.

Minä havaitsen jo nyt, että makuaisti on huonompi kuin teininä.

Vierailija
30/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jäätelöstä, karkista ja suklaasta, sekä alkoholista. Olen kyl vähän erikoinen, tykkään myös huvipuistoista! Saako niistä tykätä aikuisena? 🤔

Vierailija
31/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Pepper ja tummasuklaajäde!

Minun herkkujani, olen eläkeläinen.

Vierailija
32/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on lapsena pakotettu ei aikuisena maistu.

Vierailija
33/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo ole edes pahinta. Jotkut aikuiset miehet kuolaa tissin perään.

Vierailija
34/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 15

Kyllä söivät 70-luvulla. Valikoimaa oli tietysti paljon vähemmän (valiojäätelöistä muistan vanhempien ihmisten tykänneen kamalasta juhlatuutista, missä oli lakkaa) mutta kyllähän herkut maistui aikuisillekin. Silloin syötiin toki myös enemmän kahvikakkuja ja kotileivonnaisia. Mutta kyllä karkkejakin, ja jaffaa. Omar, Marianne, kettukarkit ja fazerin sininen meni vanhaan kansaan kuin häkä. T. Sokerihiiri 60-luvulta.

Vierailija
35/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvitelkaa että on aikuisia jotka haluavat jatkaa keppariharrastustaan, leikkiä piilosta Ikeassa, värittää värityskirjoja, koota palapelejä, kerätä nukkeja, pukeutua anime-hahmoiksi ja hyppiä trampoliinilla.

Kuvittelisin, että heillä on usein hauskaa!

Vierailija
36/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jokainen lapsi hoksaa anaalivaiheessa sonnan tuottavan mielihyvää. Ap ei vielä ole ohittanut tuota rajapyykkiä eikä edennyt oidipaalivaiheeseen.

Anaalivaiheessa lapsi oppii kuivaksi, oidipaalivaihe on about rippikouluiässä.

Eli ap kastelee housunsa. Ootko milloin risteilyllä ollut tuttavaperheen kanssa? Miten meni?

Vierailija
37/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele! Ylivoimaisesti suurin osa yli 15-vuotiaista pitää noista!

Vierailija
38/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 15

Niin, silloinkin ne ovat _lasten_ vanukkaat, ei miehen. Ostavatko miehet itselleen jotain Paula-vanukkaita?

T. 15

62-vuotias mieheni ostaa nimenomaan Paula-vanukkaita. :)

Eri

Vierailija
39/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille ihmisille ei annettu varmasti koskaan lapsena esim. karkkeja koska niitä pitää aikuisenakin syödä?

Tosin minua ihmetyttää, että miten vaikka niitä karkkeja verrataan seksiin koska karkkeja syödään mutta seksiä ei eli niistä ei pidetä samalla tavalla. En ainakaan minä pidä vaikka molemmista pidänkin.

Vierailija
40/45 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aatelkaa, jotkut aikuiset miehet pelaa videopelejä, vaikka pitäisi olla mettätöissä ja kuokkimassa suota. Eikö heitä yhtään hävetä?!

No kyllä mä pidän videopelejä pelaavaa miestä yhtä lapsellisena kuin irtokarkkeja mässyttävää aikuista, oli mies tai nainen.

Pidä rauhassa, ei haittaa mua! :-D Mä rakastan sekä videopelejä että karkkeja. Kaksi yliopistotutkintoa löytyy. T. N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme