Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidamme olla molemmat aika dramaattisia suuttujia

Vierailija
16.02.2020 |

Minä suutun hitaasti, miekkonen nopeasti ja täysin tyhjästä. Minä suutun siitä, kun toinen ei pyydä anteeksi eikä ole missään yhteydessä eikä vastaa puhelimeen eikä viesteihin, vaikka olisi kotona. En edelleenkään tiedä mikä tilanne on, enkä tiedä mikä tilanne olisi paras.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ihan suoraan miekkoselle, että dumppaan hänet. En jättänyt mitään arvailujen varaan. En sanonut sitä hetken mielijohteesta, vaan siksi että ajattelin tulevaa. Jaksanko tuollaista täysin tyhjästä suuttumista? No en todellakaan. Miekkonen ei ole mikään määrittelemään mikä on oikein ja mikä väärin.

Vierailija
2/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voisivatko ne monet hyvät puoletkaan painaa enemmän vaakakupissa. Mielestäni tuollainen hlvetin tyhjästä suuttuminen ja tuntikausien vihoittelu vie aika tehokkaasti pohjan kaikelta. Miten voisin elää tuollaisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo suuttui kun työnsin kielen hänen p*ska-aukkoon.

Vierailija
4/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollainen ylimielinen "älä yritä kouluttaa minua"-juttu XDDDD KOULUTTAA XDDD Kerroin hänelle mitä shut up tarkoittaa minun maailmassani. Kerroin että se on aikalailla suoraan haistattelua. Tätä en olisi saanut sanoa, koska se oli kouluttamista XDDDDD.

Vierailija
5/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi miekkonen on syyllinen tähän, koska HÄN EI KESKITY VIESTEIHIN JA KIRJOITTAA HUONOSTI.

Vierailija
6/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen ei vaikuta miltään elämänkoululaiselta, vaan hänestä tulee suoraan sanottuna tyhmä vaikutelma siksi, ettei hän vttu soikoon KESKITY mihinkään.

Vierailija
7/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää ei saa bannia?

Vierailija
8/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla sama suunta

Vierailija
9/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen, livenä tuskin olisin kiinnittänyt huomiota, koska miekkonen on aina lempeä ja ihana livenä. Hän olisi varmaan sanonut shut up lempeällä äänellä ja hymyillen. Mitä minä siitä olisin alkanut mitään sanomaan. Kirjoitettuna se näytti tosi tökeröltä enkä ymmärtänyt miksi hän yhtäkkiä sanoi niin.

Vierailija
10/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kielessä on muutamia asioita, jotka särähtävät välittömästi korvaan. Ne saattavat kuulostaa englantia äidinkielenä puhuvalle ihan erilaisilta, en tiedä. Sen kuitenkin tiedän, ettei shut up ole yleisesti ystävällinen lausahdus, joka sanotaan kaikella rakkaudella.

Vierailija
11/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa miekkonen kehuskeli jatkuvasti, miten KAIKKI RAKASTAVAT HÄNTÄ töissä ja oikein korosti sanaa LOVE. Kuuntelin pari kertaa ystävällisesti, mutta kun se saman jutun kertominen jatkui aina uudestaan ja uudestaan ja samalla LOVEN korostuksella, sanoin lopulta suoraan, että tuo kuulostaa tosi oudolta ja ylimieliseltä...

Vierailija
12/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein vieläkään tiedä että mikä hitto siinä oli tarkoituksena. Tehdä vaikutus minuun?? Öööö... En keksi mitään toista vaihtoehtoa. Kuitenkin se "they LLLOVE me" alkoi vtuttaa huolella parin kerran jälkeen, ensin kuuntelin vain vähän epäuskoisesti hymyillen, että mitä vttua tuo selittää.

Vierailija
13/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan pimeää. Miksi joku selittää toiselle, että KAIKKI RAKASTAVAT MINUA ja kaikki sitä ja kaikki tätä. Kuulostaa ihan vtun... Sairaalta. Narsistista toden totta.

Vierailija
14/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samaan aikaan miekkonen on hehkuttanut minua. Että ei hän sellainen jatkuvasti itseään ylentävä ole. Välillä vain tullut niitä pimeitä they LLLOVE me-juttuja.

Vierailija
15/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapa miten hän korostaa LLLLLOVE, arrrgggh se kaikuu päässäni.

Vierailija
16/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema: Miekkonen ei vaikuta sekopäältä. Hänessä on muutamia raivostuttavia piirteitä, yksi ylitse muiden on tuo ignore ja tyhjästä suuttuminen. En osaa kuvitella, että hän edes haluaisi lyödä tai mitään sellaista. Henkisestä väkivallasta sen sijaan näyttää tykkäävän.

Vierailija
17/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saattoi olla tosi hämmentynyt, kun minä tartuin shut uppiin yhtäkkiä. Hän saattoi ajatella, että minä muutuin yhtäkkiä ihan oudoksi tai jotain. Ja samaan aikaan minä mietin, että miekkonen on outo, kun sanoo yhtäkkiä shut up ilman minulle loogista syytä. Sitten molemmat suututtiin toisillemme.

Vierailija
18/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kai kuvitteli minun tajuavan shut upin merkityksen hänen maailmassaan. Mutta en minä tajunnut. Sitten hän suuttui ja minä suutuin ja koska en saanut miekkoseen yhteyttä, suutuin lisää ja päätin että painukoon vttuun koko tyyppi.

Vierailija
19/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä jos itsekin heittää muutaman astian seinään ja karjuu, oli nainen tai mies.? Ihme valitusta.

Vierailija
20/24 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suuttuneena tosi dramaattinen. Sillä hetkellä uskon itseäni 100 %. Ikinä en sano mitään siksi, että kunhan nyt vain haluan heittää jotain. Vaan oikeasti sillä hetkellä uskon tarkoittavani vakavasti sitä. Yhdessä vaiheessa olin jo laittamassa talon myyntiin, kun suutuin jostain XDDDD. Kävi täällä välittäjäkin, mutta se jäi sitten siihen. No nyt sitten sanoin miekkoselle, että tämä oli tässä. Sillä hetkellä tarkoitin sitä. Nyt en ole niin varma, että oliko se kannattava lausahdus.