The Batman teaser panee kampoihin Jokerillekin!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tuo ja Joaquin ovat kyllä todella hyvä kaksikko!!!
Eivät tule olemaan missään tekemisissä keskenään. Joker-leffa oli one-off, joka sijoittuu eri todellisuuteen.
Hyvältä näyttää ja kuulostaa, mutta teasereista ja trailereista on helppo tehdä näyttäviä, hyvän elokuvan tekeminen onkin sitten vähän vaativampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tule olemaan missään tekemisissä keskenään. Joker-leffa oli one-off, joka sijoittuu eri todellisuuteen.
Olihan siinä syötti Batmanin syntytarinaan ja jatko-osaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää ja kuulostaa, mutta teasereista ja trailereista on helppo tehdä näyttäviä, hyvän elokuvan tekeminen onkin sitten vähän vaativampaa.
Industrial-tyyppinen logo rinnassa on todella onnistunut.
Joo ei kiinnosta mikään Eetvarttia tekevä Kulli bätmänin roolissa. Menee siis ohi minulta tämä elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiinnosta mikään Eetvarttia tekevä Kulli bätmänin roolissa. Menee siis ohi minulta tämä elokuva.
Sanoit samaa Joaquinista kun kuulet sen näyttelevän Jokerin, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit samaa Joaquinista kun kuulet sen näyttelevän Jokerin, eikö vain?
En. Joaquin on laatua. KulliEetvartti ei.
Christian Bale on mun Batman, muut ovat vain teeskentelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Christian Bale on mun Batman, muut ovat vain teeskentelijöitä.
Adam West on ainoa oikea Batman, joka hakkaa Balen haisumutteella ja diskotanssimuuveilla. Bang! Kapow!
Ei ihme ettei Affleckin kasetti kestänyt, on sen verran raskasta kamaa tulossa ulos!
Onko keskeytyneet kuvaukset saatu jo käyntiin?
Traileri julki, eikä se olekaan yhtään samanlainen kuin Joker. Ihan tavallinen teinileffa tästä tuleekin :(
Jokeri-elokuvahan oli valkokankaalle siirretty kommunistinen manifesti, sillä ei ollut mitään tekemistä elokuvataiteen kanssa.
Olen aina ollut enemmän Jokerin puolella, kuin Batmanin puolella. Batman - rikkaan suvun vesa jolla rahaa ja varaa leikkiä supersankaria. Jokeri köyhän elämän ja kurjan lapsuuden tuote. Jos Batman (Bruce Wayne) olisi elänyt samanlaisen lapsuuden kuin Jokeri (Arthur Fleck), olisi Bruce jopa enemmän psykopaatti kuin Arthur.
Olen aina inhonnut Bruce Waynea.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut enemmän Jokerin puolella, kuin Batmanin puolella. Batman - rikkaan suvun vesa jolla rahaa ja varaa leikkiä supersankaria. Jokeri köyhän elämän ja kurjan lapsuuden tuote. Jos Batman (Bruce Wayne) olisi elänyt samanlaisen lapsuuden kuin Jokeri (Arthur Fleck), olisi Bruce jopa enemmän psykopaatti kuin Arthur.
Samaa mieltä olen aina ollut. Bruce Wayne on hahmoista ainoa, jonka paikka olisi mielisairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Jokeri-elokuvahan oli valkokankaalle siirretty kommunistinen manifesti, sillä ei ollut mitään tekemistä elokuvataiteen kanssa.
Joker käytännössä ennusti blm-mellakat! Harvoin on elokuva ollut noin ajan hermolla!
Vierailija kirjoitti:
Brucehan on enemmän psykopaatti jo Batmanina, kuin yksikään ns. konna. Rikas ja etuoikeutettu psyko.