Minkä takia mummelit aina hymyilee tuntemattomille?
Kommentit (50)
Minkä ihmeen takia KAIKKI eivät hymyile kaikille?
Hymy ei maksa mitään. Hymy kasvoilla vaikuttaa omaan aivotoimintaan rentouttavasti. Tiedätkö, että pitäessäsi naamaa kurtussa aivosi reagoivat siihen arvelemalla tilanteen olevan huolestuttava, ja tuottavat yhä enemmän huolivälittäjäaineita.
Mummelit ovat oppineet, että hymy kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai myös ne mummot, jotka työntävät kaupassa ostoskärryjä eteensä katsomatta, törmäävät paikallaan seisovaan ihmiseen ja katsovat häntä vihaisesti ikään kuin hän olisi sen törmäyksen syy?
Kyllä. Aloituksessa kirjoitettiin juuri heistä.
Sinun elämäsi on varmasti haasteellisempaa kuin monilla muilla.
Hassua, että sun mielestä ei ole mikään ongelma, jos joku mummo teloo vaikka sun nilkkasi ostoskärryillään. Ai niin, mutta sin fantasiamaailmassasihan ei olekaan kuin niitä hymyileviä mummoja.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ,että teitä pahantuulisen näköisiä ihmisiä on ihan kylliksi liikkeellä, joiden naama on kuin petolinnun p,,,se.
Kaikki ei jaksa olla iloisia sinun kauneudestasi kun se on niin tyhmää ja naiivia.
Ovatkohan nämäkin niitä hymyileviä mummoja?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/42735f21-9d00-4246-bff9-f2f4a883570a
Vierailija kirjoitti:
Ai myös ne mummot, jotka työntävät kaupassa ostoskärryjä eteensä katsomatta, törmäävät paikallaan seisovaan ihmiseen ja katsovat häntä vihaisesti ikään kuin hän olisi sen törmäyksen syy?
Juu olin stockkan hulluilla päivillä ja kassajono oli pitkä.
Taakse sattui tämmöinen tapaus, se koko jonotusajan töni minua niillä ostoskärryillä selkään, ihankuin se jono menisi sillä nopeammin.
Minä en hymyile. Annan pahaa silmää kaikille 😡
Onko se sitten parempi?
Kyllä minulle hymyilevät ja tervehtivät kaiken ikäiset, niin vanhat kuin teinit.
Eilen kaupassa eräs teini meinasi kärryillään törmätä ja sain häneltä leveän hymyn ja katseyhteyden. Oli varmaan jotain 15v. ja väisti viime tingassa. Jäi jotenkin hyvämieli.
Ps. teinin vanhemmille terveiset, hyvin on kasvatus mennyt perille.
Mä olen hymyilevä melkein mummo - ja aloitan myös keskusteluja tuntemattomien kanssa. Revi siitä :)
Missä? Ei Helsingissä ainakaan. Täällä mummelit vaikuttaa aika kärttyisiltä. Oma mummonikin on ruvennut kiroilemaan kuin merirosvo ja muuttunut tuimemmaksi ikääntyessään. Ja ne on aina etuilemassa kassajonoissa, en tajua mikä siinäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Huono näkö ja huono muisti = parempi hymyillä varmuuden vuoksi ihan kaikille, kun ei ole enää ihan varma, onko vastaantulija tuttu vai ei
Tämä. Mulla ainakin on hirveän huono kasvomuisti, joten vähänkään tutulta näyttävälle on parempi hymyillä kuin että kävelisi vaan reagoimatta ohi. Olen myös huomannut alkavani hymyillä lapsille. En ole koskaan ollut erityisen lapsirakas paitsi omia lapsiani kohtaan. Ehkä se on jotain nostalgiaa niistä ajoista, jolloin omat lapseni olivat pieniä.
Ja sitten varmaan kaikista suurin syy: muut ihmiset ovat lakanneet ärsyttämästä. Nuoremmilla ihmisillä on kiire, joten annan heidän mennä ensin. Mulla ei ole enää kiire yhtään mihinkään. Sen verran pitkään ollut kaikenlaista kremppaa, että olen tottunut lähtemään ajoissa ja varaamaan aikaa mihin ikinä olenkaan menossa. Kenenkään pukeutuminen tai muu ulkonäkö ei ärsytä. Ei ärsytä trampoliinilla pomppivat ja kiljuvat lapset,, ei koirien räksyttäminen, ei kaasuttelevat bemarikuskit, ei päihdeongelmaiset, ei naapurista kuuluvat äänet eikä kauppakeskuksissa norkoileva nuoriso.
Hymy ja nauru pidentää ihmisen ikää ja nämä mummelit ovat osoitus siitä, kun ovat saaneet elää pitkän elämän.
Hymyn positiivisista vaikutuksista on paljon tutkittua tietoa, se rentouttaa, lisää hyviä hormooneja, lisää aivojen myönteistä toimintaa, kaunistaa jne
Olet miten kaunis tahansa, kauniisti pukeutunut, hyvä meikki jne. ne kaikki menee hukkaan, jos leukaperät ja naama on kireä ja hapan kuin korkkiruuvi.
Hymyllä kuka tahansa, iästä riippumatta puhkeaa kukkaan ja luo hyvän ja valoisan ilmapiirin ympärilleen. 😄
Koska ne luulevat, että on taas 1980-luku. Kaikilla on pilottilasit päässä ja farkut vedetty kainaloihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että sun mielestä ei ole mikään ongelma, jos joku mummo teloo vaikka sun nilkkasi ostoskärryillään. Ai niin, mutta sin fantasiamaailmassasihan ei olekaan kuin niitä hymyileviä mummoja.
Älä jaksa, kyllä ne sinun villit pentusi, jotka juoksee kärryjen kanssa mummot kumoon.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen nimittelee vanhempia naisia mummeleiksi?
Nykyajan nuoriso?
Missä te noita oikein näette? Mä en näe hymyileviä mummoja enkä mitään muitakaan ... hymyileviä.
Kaikki lähinnä murjottaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen nimittelee vanhempia naisia mummeleiksi?
En tiedä, mutta mielestäni se on mukava sana, ei loukkaava.
60 v. mummeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa, kyllä ne sinun villit pentusi, jotka juoksee kärryjen kanssa mummot kumoon.
Ohis
Meni tosiaan ohis, kun mulla ei ole lapsia.
Höpö höpö. Oot tehnyt näitä monta. Kaikki tunnistaa.