Miten särkeä sydän mahdollisimman hyvin
Miten torjua jäätävän ihastunut ihminen mahdollisimman "hyvin", mitä ikinä se tarkoittaakaan? Minua on jahdannut viimeiset puolitoista vuotta ihminen, jonka rakkauteen en voi koskaan vastata. En jaksa enää tätä välttelyleikkiä etc. Hän on ihana mutta ei minua varten.
Kommentit (27)
Tuollainen on kiusallista. Työkaverista tuli kaveri ja hän yritti vuosien ajan saada minua seurustelemaan kanssaan. En ollut kiinnostunut hänestä miehenä, joten tilanne oli piinallinen.
Katkaise välit kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai toisen sydäntä tarvitse särkeä millään kieroiluilla. Sanot hyvin selkeästi ja suoraan että et tunne mitään romanttista häntä kohtaan eikä teistä koskaan tule paria. Ilmeisesti olet hymistellyt ja selitellyt kaikkea ympäripyöreää ja siinä samalla ruokkinut hänen haaveitaan
Olen aiemmin sanonut, että tykkään hänestä mutta en rakasta. Ei mennyt jakeluun.
Tuo ”tykkään sinusta” vesitti kaiken muun sanomasi.
Jos haluat hänen lopettavan, sano että lopeta, meistä ei koskaan tule paria enkä pidä sinusta vähääkään sillä tavalla. Ei mitään lieventävää tai vähääkään toivoa antavaa
Vierailija kirjoitti:
Sanot kohteliaasti, että sun viestit ehkä vähä häirittee.
Ihan mielenkiinnosta (en ole ap), miten jotain tuollaista sanotaan “kohteliaasti”?Anna jotain esimerkkejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta (en ole ap), miten jotain tuollaista sanotaan “kohteliaasti”?Anna jotain esimerkkejä!
Kysyin ite, että onko viestit vielä ok, koska vastailu oli vähentynyt. Vastaus oli tuo, että ehkä ne vähä häirittee. Pahoitteleva ilme naamalla.
Kuulostaa vähän ulkomaalaiselta. Onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kohtelias. Suora puhe on paras ilman kaunistelua ja ilkeilyä.
Varmaan aika tehokas keino olisi hukuttautua jäähyväislapun kanssa ettet jaksa elämää sen stalkkerin takia.