Hiuskeskusteluun jatkoa. Blondeilla naisilla korkein estrogeenitaso, tummilla miehillä testosteroni
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/kauneus/miksi_blondi_on_miesten_mi…
Tälläinen artikkeli linkki oli tuossa hiusketjussa. Voiko näin olla? Silloinhan suomi-miesten kuolaamat tummat ja paksukarvaiset latino-naiset onkin epänaisellisempia kuin vaaleat suomi-naiset.
Kommentit (21)
Eikö suominaiset ole niitä maantienvärisiä? Kauniit naiselliset blondit löytyy esim. Virosta ja Ruotsista.
Jotain perää koska esim. Marilyn sai miehet ihan sekaisin. Siis ihan sekaisin. Olen lukenut aikalaisten kuvailuja miten Marilyn vaikutti miehiin, tuskin luonteensa vuoksi. Ja Idris Elban edessä naiset vastaavasti lakoaa maahan.
Hassua. Kun ajattelen tarkemmin, kaikki miehet jotka on olleet erityisen vetäviä on olleet miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö suominaiset ole niitä maantienvärisiä? Kauniit naiselliset blondit löytyy esim. Virosta ja Ruotsista.
Osa on ja osa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jotain perää koska esim. Marilyn sai miehet ihan sekaisin. Siis ihan sekaisin. Olen lukenut aikalaisten kuvailuja miten Marilyn vaikutti miehiin, tuskin luonteensa vuoksi. Ja Idris Elban edessä naiset vastaavasti lakoaa maahan.
Marilyn oli oikeasti brunette.
Minä olen luonnostaan blondi mutta joskus kokeilin ja värjäsin ruskeaksi hiukset. Olin ihan huomaamaton miehille!! Blondina sain paljon enemmän huomiota, ainut mikä muuttui oli hiusten väri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin......? Oli kuitenkin värjännyt blondiksi.
Ai että vaikkapa aasialais- ja afrikkalaistaustaisilla olisi matalampi estrogeenitaso kuin pohjoismaalaistaustaisilla? Olettaen, että korkeampi estrogeenitaso viittaisi myös parempaan hedelmällisyyteen, niin syntyvyyslukemat eivät ainakaan tue tuota väittämää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn oli täydellisen tuotteistettu. Hänen piti olla blondi koska käskettiin. Miksi? No siksi kun managerit jne tiesivät miten blondius vaikuttaa miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ai että vaikkapa aasialais- ja afrikkalaistaustaisilla olisi matalampi estrogeenitaso kuin pohjoismaalaistaustaisilla? Olettaen, että korkeampi estrogeenitaso viittaisi myös parempaan hedelmällisyyteen, niin syntyvyyslukemat eivät ainakaan tue tuota väittämää...
Syntyvyyslukemat ei tässä kerro muuta kuin että afrikkalaisilla ei ole kunnon ehkäisykeinoja. Käyppä vaaleana naisena Afrikassa ja näe miten se vaikuttaa paikallisiin miehiin. Eksoottisuus ei selitä koska tumma nainen Suomessa ei herättänyt ihailua silloinkaan kun se oli vielä eksoottinen näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin......? Oli kuitenkin värjännyt blondiksi.
Tässä aloituksessa puhutaan hormoneista ja hiusten värin korrelaatiosta. Jos kuvitellaan, että estrogeeni olisi korkeampi blondeilla, niin miten hiusten vaalentaminen nostaisi bruneten estrogeenitasoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyyslukemat ei tässä kerro muuta kuin että afrikkalaisilla ei ole kunnon ehkäisykeinoja. Käyppä vaaleana naisena Afrikassa ja näe miten se vaikuttaa paikallisiin miehiin. Eksoottisuus ei selitä koska tumma nainen Suomessa ei herättänyt ihailua silloinkaan kun se oli vielä eksoottinen näky.
Milloin tummahiuksinen nainen on Suomessa ollut eksoottinen näky?
No mutta onhan se tietyllä tavalla totta. Muhun iskee miehissä tummat kulmat ja tumma sänki.
Ollaan jo useamman vuoden ajan järjestetty yksityisibileitä, joihin on kutsuttu ainoastaan blondeja naisia ja mustia miehiä.
Siis mitä, jos blondi nainen värjää hiuksensa ruskeiksi niin estrogeenitaso romahtaa?
Ja entä jos tummahiuksinen mies vaalentaa hiuksensa?
Älkää nyt viitsikö xD
Kannattaa valita itselle sopiva hiusväri. Esim. Kin Kardashian näyttää blondina luonnottomalta!
Vierailija kirjoitti:
Marilyn eli Norma oli alunperin brunette.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn ei ollut mikään luonnollinen blondi.
Hänen hiuksensa värjättiin.
Hänestä tehtiin blondi elokuvateollisuuteen.
Marilynista tuli rintaliivien malkin antaja, naisille.
Marilynin käyttämät rintaliivit muovasivat poven kolmion malliseksi.
Vastaava ei ole ollut muitia enää vuosikymmeniin.
Onko tämä jotenkin tärkeää?
Vaimoni on blondi ja hän ei kyllä halua seksiä yhtä paljon kuin minä vaalea mies
2 kertaa päivässä täytyy runkata
Vaikka BMI:in on 35
Sanovat että laihtuessa testosteronin määrä nousee, ei helv... Enhän mä sitten muuta ehdikkäään kun runkata.... Eh eeh ei tu mittää
Ei mene noin... Testosteroni kyllä tummentaa karvoja, mutta se että onko lähtökohta blondi vai tumma on aivan eri asia.