Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää tämä vauvapalstan alennustila

Vierailija
15.02.2020 |

Törmäsin tähän vanhaan ketjuun: https://www.vauva.fi/keskustelu/594123/ketju/miten_selvisitte_erosta
Aivan mahdotonta kuvitellakaan tällaista intiimiä jakamista ja tsemppausta tänne nyt. Kaikki on vaan sukupuolisotaa, hysteeristä uhriutumista ja väsynyttä trollailua. Puolet asiallisistakin ketjuista poistetaan, joten mitään fiksua ei viitsi edes kirjoittaa. Kiitti, mulle riitti!

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alhaista syyttää miehiä palstan alennustilasta.

Muutama viikko sitten törmäsin toisella palstalla ketjuun, jossa ap oli käynyt mummonsa luona kylässä. Pian ketju täyttyi monien kertomista lämpimistä mummolamuistoista. Ketjua lukiessa itselle tuli mieleen, ettei tällaista ole vauvapalstalla. Ei minkäänlaista veetuilua, trollaamista vaan aitoa välittämistä.

Ja se palsta oli siis tämä, jonka nimeä ei täällä saa mainita.

Vierailija
22/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä ihminen tajuaa, että tämän palstan tarjonta ei edusta koko Suomen kansan mielipidettä mistään asiasta. Ainoa mikä itseäni ärsyttää on jatkuva keskustelujen sensurointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko sitten törmäsin toisella palstalla ketjuun, jossa ap oli käynyt mummonsa luona kylässä. Pian ketju täyttyi monien kertomista lämpimistä mummolamuistoista. Ketjua lukiessa itselle tuli mieleen, ettei tällaista ole vauvapalstalla. Ei minkäänlaista veetuilua, trollaamista vaan aitoa välittämistä.

Mitä täällä ei saa mainita?

Vierailija
24/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halppuutus halpuutimme koko palstan pysyvästi.

- M0DET

Vierailija
25/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennustila? Vauvapalstalle on saapunut ylennystila.

Nimimerkki KILTTIYS on tullut ryminällä vauva palstalle laulamalla aamuin illoin bánàani lauluu. Ja vuoden päästä Vauva Palsta on ihan eri sfääreissä jälleen.

Viestien poisto on tietenkin asia, johon on laitetttava stoppi. Asialliset viestit katoaa kuin hiili bittiavaruuteen mikä vaikuttaa vauva palstan tasoon negatiivisella intensiteetillä.

Kilttiys on ominaisuus joka, on kitkettävä pois Vauva Palstalaisilta ja sen oon ottanu elämän tehtäväkseni. Lopeta kilttiys, käy salil, parturis, selaa Jordan Peterson settii, cleanaa sun roomi.

Vierailija
26/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se kaikissa mihin ei tarvitse kirjautua. Onko ihmisillä niin paha olo, että pitää suoltaa tänne pelkkää soopaa, kun sen saa tehdä nimettömänä vai mistä on kyse?

Miksi sinä muuten kommentoit anonyyminä, mikset rekisteröidy tänne oikealla nimelläsi?

Vierailija
27/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä ei saa mainita?

Enhän mä sitä voi mainita kun se menee s*nsuu*rin mustaan aukkoon :)

Siellä, missä kuulemma on paljon miehiä ja poikia. Sen nimi alkaa Y-kirjaimella.

Vierailija
28/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot ovat kyllästyneet saman toistamiseen ja itsestäänselvyyksiin ja koittavat vähän ravistella teitä!

Itse pyrin aina tuomaan uutta näkökulmaa esiin ja jos en keksi mitään, vaikenen, mutta olen kiitollinen kyllä, että täällä riittää edes jotain asiallista tuoretta juttua.

Vierailija
29/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sullapa on hyvin asiat jos tämän palstan tila on pahimpia ongelmia.

Missä ap on näin väittänyt?

eri

Vierailija
30/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti tarttunut tuo kappalejako kaikkiin kirjoittajiin. Se oli tuohon aikaan yleistä. Nyt taas vähentynyt.

Vierailija
31/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provot ovat kyllästyneet saman toistamiseen ja itsestäänselvyyksiin ja koittavat vähän ravistella teitä!

Itse pyrin aina tuomaan uutta näkökulmaa esiin ja jos en keksi mitään, vaikenen, mutta olen kiitollinen kyllä, että täällä riittää edes jotain asiallista tuoretta juttua.

Koska täällä on viimeksi ollut provo joka ei toista samaa kuin useat edelliset?

Vierailija
32/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mummoja tietenkään haukuta, jos on ollut nöyrä muiden miellyttäjämummo. Jopa pahin naisvihaaja tykkää mummosta, joka palvelee muita itsestään piittaamatta. Sehän se naisen tarkoitus joidenkin mielestä on. Itsestä välittäminen on ämmyyttä.

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa, tästäkin saatiin miesvihaketju.

Oli täällä joku feministeille ivaus, mutta se viesti poistettiin.

Vierailija
33/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehokkaan trollauksen salaisuus on siinä, että toistetaan samaa asiaa hieman eri sanoin. Ikiaikainen viisaus: toista jotain tarpeeksi, niin siitä tulee totta. Psykologiaa. Ihminen ei luota enää omaan mielipiteeseensä, jos "kaikkialla" sanotaan päinvastaista.

Ei trollaus toimisi, jos se olisi kekseliästä.

Vierailija
34/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeksi. 

Vierailija
35/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietysti miellyttävämpää, kun kaikki valitsisivat sinut puolelleen ja komppaisivat. Sisaret voimaannuttaisivat, eikä haittaisi, että (sika)miehet eläisivät rinnakkaistodellisuudessa. Ainakin netissä...

Vierailija
36/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itket palstan takia? No tota.. joo. Parempi kun en sano mitään.

Vierailija
37/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itket palstan takia? No tota.. joo. Parempi kun en sano mitään.

Kyllähän sä aika selvästi sanoit. Oikein vaivan näit näpyttelyyn. "Mutta en minä mitään sano, koska en ole ilkeä..."

Vierailija
38/77 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mutta sitten on se tosielämä, jossa voi ihan saada jotain järkevää aikaankin toisen ihmisten kanssa. Niin ainakin minä teen.

Vierailija
39/77 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sitä miettii että miksi sitä täällä enää tulee pyörittyä, kun sisältö on pelkkää aivan psykoottista miesvihaa ja muutenkin oman pahan olon oksentamista muiden niskaan kaikin mahdollisin keinoin.

Kaipuulla muistelen niitä aikoja kun oli aina kaikkia hysteerisen hauskoja ketjuja ja lämmintä meininkiä muutoinkin.

Vierailija
40/77 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä miettii että miksi sitä täällä enää tulee pyörittyä, kun sisältö on pelkkää aivan psykoottista miesvihaa ja muutenkin oman pahan olon oksentamista muiden niskaan kaikin mahdollisin keinoin.

Kaipuulla muistelen niitä aikoja kun oli aina kaikkia hysteerisen hauskoja ketjuja ja lämmintä meininkiä muutoinkin.

Kannattaa muistaa, että yleensä ne meluisat ovat pieni vähemmistö vaikka eivät tunnu siltä. Lähinnä harmittaa heidän kykynsä kaataa kaikki keskustelut, joissa käsitellään aiheita joista eivät halua puhuttavan. Ehkä tämä muuttuu lähiaikoina. Ei kukaan jaksa loputtomiin jotain katkeria akkoja.