Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirani ei näykkäise syyttä, joka kerta on ollut syy IHMISESSÄ!

Vierailija
15.02.2020 |

Koiraa EI VOI SYYTTÄÄ siitä, jos IHMINEN toimii väärin.

1. Juoksitko koiran edestä lujaa?
2. Juoksitko koiran takaa salaa?
3. Katsoitko koiraa peljäten?
4. Kävelitkö hoiuppuen?
Jne jne

Koiran sensorinen koneisto on RAJALLINEN. Se tulkitsee tilanteet toisella tavoin kuin ihminen. Koiralle kyse on uhkista ja koira reagoi näykkäisemällä. Koiran luonto on sellainen. Opi se hyväksymään.

Olavi, Olari

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä sen koiran kasvattaa oikein niin se ei näkkäise noissa normaaleissa tilanteissa. Itse lenkkeilen koiran kanssa paikassa, jossa on paljon lenkkeijlijöitä, juoksevia lapsia, vapaana olevia koiria ja vaikka mitä yllättäviä muuttujia. Ei koskaan ole näykkässyt. Luultavasti siinä vaiheessa näykkäsee, jos joku kimppuun käy.

Vierailija
22/26 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi koiraa. Ne ei koskaan näykkäisseet ketään. On niitä luonnevikaisia koiria mutta yleensä vika on koiran omistajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙈

Vierailija
24/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää paska provo. Eikö älli riitä paremman keksimiseen?

Vierailija
25/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juloliste yhdenkään rakin kanssa ala miettimään että juoksenko liian kovaa? Lähestynkö takapuolelta? Tai muuta vastaavaa apn typerältä listalta.

Jos rakki hyökkää päälle on entinen rakki. Koosta riippuen hoidan ongelman joko paljain käsin tai sitten tuonnempana apuvälineen kanssa.

Vierailija
26/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on joukossa hyviä vinkkejäkin. Ohittelen koirat usein kävellen, vaikka muuten juoksisin. On kuitenkin juridisesti koiranomistajan vastuulla pitää huolta siitä, että oma lemmikki ei hyökkäile muiden kimppuun. Ei voida velvoittaa jokaista jalankulkijaa tuntemaan kunkin koiran yksilöllistä psykologiaa.

Lisää laista:

https://www.hankikoira.fi/koiratietoa/mika-koira-on/koira-lainsaadannos…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi