Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Riku Rantala on kovasti kannattanut Suomen kansainvälistämistä - nyt meni ensimmäisen kerran itse kansainväliselle alueelle

Vierailija
15.02.2020 |

Kävi vaimonsa kanssa hämmästelemässä menoa Itä-keskuksessa

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tämmöisillä alueilla ei ole kovin mukavaa... Kokemusta on, valitettavasti.

Vierailija
22/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä Keskusn  on mainettaansa parepi paikka.

Kïlttï míehet eivät Itä keskuksessa pärjää. Siksi alueen mainetta vedetään alas vessan pöntöstä.

Kilttiys alas itä on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonne pitäis työntää viherhöperöt, vassarit ja SDP:n kansanedustajat viikoksi. Katotaan haluisko ne vielä lennätellä tänne pakkolaisia lisää.

Ei koske keskustaa. Eiku.

Vierailija
24/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on suva.k.k.i kermaperseillä. Yksikään niistä ei asu niiden naapurina. Taiteilijat ym. "Kaikki on ihanaa" ihmiset.

Vierailija
25/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh...

Vierailija
26/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsikö halpatyövoimaa venefirmaansa?

Joo onkohan kovakin menekki nykyään niillä kaarnalaivoilla, hyvin veti kyllä veroeurot taskuunsa

Vierailija
27/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli todella omituinen kolumni Rikulta... En todellakaan tajunnut hänen pointtiaan tai näkökulmaansa. Tyyppi on kulkenut pitkin maailmaa ja oma lähitienoo on noinkin vieras.. vai mitä se haki tuolla jutulla?

Aidosti hämmästyi, ei ollut nähnyt Suomen tuota puolta. Saattaa ehkä vaikuttaa ajatuksiin enemmänkin.

Hienoa, jos tunnustaa tietämättömyytensä ja rikkoo kuplansa. Elämä on paljon hienompaa,kun ei ole ihan niin kapeassa kuvitelmassa maailmasta. Mutta outoa silti, että Riku ei ole tätä tiennyt aiemmin.. jotenkin pidin sitä aika avarakatseisena ja asioita nähneenä. Muttei toisaalta ihme, että tuollainen kupla muodostuu,jos ei tosiaan liiku itäisellä puolella kaupunkia.

Asun 20min ajomatkan päästä itäkeskuksesta. Minusta tuli Persu kun ekan kerran kävin siellä. Olin ihan oikeasti järkyttynyt. Kuten Riku nyt.

Tutkitusti konservatiivit ovat pelokkaita ihmisiä, ja säikähtävät esim. kovia ääniä helpommin kuin liberaalit. Sen huomaa sinustakin. Näit erinäköisiä ihmisiä, ja järkytyit niin että vaihdoit puoluekantaasi.

Vierailija
28/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tämmöisillä alueilla ei ole kovin mukavaa... Kokemusta on, valitettavasti.

Valkoihoinen heretomies joutuu pelkäämään noita " laumoja".

Nehän käy vain valkoihosten kimppuun. Omat naisensa h.a.k...kaavat kotona.

Valkoihoinen on ra.is.k.t. ja tap..että.ava.

Vierailija
29/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsikö halpatyövoimaa venefirmaansa?

Joo onkohan kovakin menekki nykyään niillä kaarnalaivoilla, hyvin veti kyllä veroeurot taskuunsa

Eläinrääkkääjäkin vielä Riku ja se Tunna.!🤮

Vierailija
30/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä häviää 1... 3... 3... 

Vierailija
31/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli todella omituinen kolumni Rikulta... En todellakaan tajunnut hänen pointtiaan tai näkökulmaansa. Tyyppi on kulkenut pitkin maailmaa ja oma lähitienoo on noinkin vieras.. vai mitä se haki tuolla jutulla?

Aidosti hämmästyi, ei ollut nähnyt Suomen tuota puolta. Saattaa ehkä vaikuttaa ajatuksiin enemmänkin.

Hienoa, jos tunnustaa tietämättömyytensä ja rikkoo kuplansa. Elämä on paljon hienompaa,kun ei ole ihan niin kapeassa kuvitelmassa maailmasta. Mutta outoa silti, että Riku ei ole tätä tiennyt aiemmin.. jotenkin pidin sitä aika avarakatseisena ja asioita nähneenä. Muttei toisaalta ihme, että tuollainen kupla muodostuu,jos ei tosiaan liiku itäisellä puolella kaupunkia.

Asun 20min ajomatkan päästä itäkeskuksesta. Minusta tuli Persu kun ekan kerran kävin siellä. Olin ihan oikeasti järkyttynyt. Kuten Riku nyt.

Tutkitusti konservatiivit ovat pelokkaita ihmisiä, ja säikähtävät esim. kovia ääniä helpommin kuin liberaalit. Sen huomaa sinustakin. Näit erinäköisiä ihmisiä, ja järkytyit niin että vaihdoit puoluekantaasi.

Mä oon liberaali ja juuri sen takia kritisoin nykyistä m**h*nm**tt*politiikkaa, koska noissa maissa naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat vielä kivikaudella. Ja noista maista tulee paljon porukkaa tasa-arvon kärkimaahan (ja ei. en sano, etteikö täällä olisi ongelmia, joten miksi ottaa lisää niitä?), niin törmäyksiä tulee ja onkin tullut jo paljon. Olen itse kokenut tätä valitettavasti paljon. 

Vierailija
32/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liberaali ja juuri sen takia kritisoin nykyistä m**h*nm**tt*politiikkaa, koska noissa maissa naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat vielä kivikaudella. Ja noista maista tulee paljon porukkaa tasa-arvon kärkimaahan (ja ei. en sano, etteikö täällä olisi ongelmia, joten miksi ottaa lisää niitä?), niin törmäyksiä tulee ja onkin tullut jo paljon. Olen itse kokenut tätä valitettavasti paljon. 

Ei ne erinäköiset ihmiset järkytä vaan se toimettomana notkuminen

Vierailija
33/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne erinäköiset ihmiset järkytä vaan se toimettomana notkuminen

Jep ja monilla heillä on todella erilainen arvomaailma. Ei suurimmalla osalla suomalaisista ole ongelmia vaikka v*näläisten, v*rolaisten ja aas*alaisten kanssa, koska heidän arvomaailmansa on melko yhtenäinen meidän kanssa. Miksi he eivät tarvitse samanlaista sopeutumista? Ihonväri on ihan toissijainen juttu paitsi joillekin etn*n*tionalisteille.

Ki.inalaisia ja th.aimaalaisia ei edes huomaa. :D Eikä niitä näe kokoajan lehdissä tietynlaisissa uutisissa.

Vierailija
34/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolikermaperheen lapsi.

Ja suomalainen. Aatteleppa ite lainaus Jope .r.

Pidetään oma koti ensin!

Vierailija
35/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja viestini poistui. Ah niin s*vaitsevaista! No, näkyy vielä lainauksessa.

Vierailija
36/36 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin tuon niin, ettei ole ollut aiemmin minilomalla omassa kotikaupungissaan ja lomareitit ovat eri kuin arkena, niin tuntui kuin ulkomailla kävisi. En niin, ettei olisi kymmeniin vuosiin käynyt itä-Helsingissä lainkaan.

Itäkeskuksessa käyn usein, mutta olemme tehneet vähän vastaan minimatkan Espooseen. Ei tarkoita, etten olisi koskaan käynyt Espoossa, vaan että vapaalla näkee eri asioita ja kulkee eri reittejä, tulee kokeilleeksi uusia ruokapaikkoja jne.

Kolumnissa kertoi mielestäni ettei ole käynyt, eli kannattaa kovasti mutta ei halua itse asua tai oleskella sellaisella alueella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi