Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammojen lemppari Saara Aalto

Vierailija
15.02.2020 |

On taas esillä briteissä. Kyllä hän on hyvä laulaja.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kaikki mikä on todella hyvää saa mammat aj papat repimään aivonsa täällä. Saara on ihana ja hyvä.

Vierailija
2/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä, että hänellä on rohkeutta osallistua noihin tosi-tv ohjelmiin arvostelusta huolimatta. Nyt hän ei näy ja tanssi ainakaan. Ja laulu on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvä laulaja, mutta ilman karismaa. Sorry vain. Esim.joku Sanni kiinostaa minua paljon enemmän karismansa takia. Sitten on maailman soivat jotka ovat omaa luokkaansa. Heidän ei tarvitse muuta kuin seistä ja kansa lakoaa.

Vierailija
4/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Missä mitä milloin?

Vierailija
5/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on hyvä laulaja, mutta ilman karismaa. Sorry vain. Esim.joku Sanni kiinostaa minua paljon enemmän karismansa takia. Sitten on maailman soivat jotka ovat omaa luokkaansa. Heidän ei tarvitse muuta kuin seistä ja kansa lakoaa.

Suomalaiset laulajat naiset nykyään vain vinkuu. Äänessä täytyy olla voimaa.

Vierailija
6/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän siitä, että hänellä on rohkeutta osallistua noihin tosi-tv ohjelmiin arvostelusta huolimatta. Nyt hän ei näy ja tanssi ainakaan. Ja laulu on hyvää.

Jokainen julkkis saa arvostelua. Ja kaikki ei tykkää kaikista. Saa Saara myös paljon fanittamista esiintyessään.

Missä ohjelmassa hän on nyt?

Vierailija
7/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soivat=diivat

Vierailija
8/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä rohkeudesta.

Hauska, että hän on tullut brittikatsojien mieleen, mutta Saara ei hyvin varmasti kuitenkaan ole se mustekala.

Vierailija
9/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen julkkis saa arvostelua. Ja kaikki ei tykkää kaikista. Saa Saara myös paljon fanittamista esiintyessään.

Missä ohjelmassa hän on nyt?

En muista nimeä, mutta hän näyttää mustekalalta. Lauloi madonnaakin onnistuneesti.

Vierailija
10/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, että hän on tullut brittikatsojien mieleen, mutta Saara ei hyvin varmasti kuitenkaan ole se mustekala.

Lauloi oopperamaisesti korkealta. Saa rahan sanoi euroviisuissa, että hänkin osaa laulaa oopperaa ja pääsee korkealle, kuten Viron laulaja viisuissa.

Vierailija
11/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on myös rohkeasti lepso. Niin liberaalia!

Vierailija
12/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustekala

Vierailija
13/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että on myös rohkeasti lepso. Niin liberaalia!

Lonkeroita riittää.

Vierailija
14/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masked Singer - ohjelma kirjoitti:

.

Octopus eli mustekala

Vierailija
16/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kehua laulua ja huomata, ei ollut Aalto. 😃

Vierailija
17/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Vierailija
18/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näkyvä híekkavittüinen asenne nykyään karismaa?

Vierailija
19/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Oli lomalla Thaimaassa.

Vierailija
20/25 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmanauhoitettu, ei suora.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi