Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymy testasi Vauva-palstan sananvapautta

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo innostua, että olisi tarjolla asiallinen AV:n kaltainen vilkas foorumi, mutta eihän tuolla Hymyn foorumilla ole paljon mitään keskustelua. Osioitakin vain kaksi: Terveys-Hymy ja Julkkikset.

Noh, ehkä voitte mennä tuonne keskustelemaan tästä henkilöstä?

Vierailija
22/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy on retardeille tarkoitettu retardilehti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiettyjä ihmisiä täällä saa haukkua surutta. Joidenkin kohdalla onkin toinen juttu. 

Pitäisikö kaikkia saada haukkua?

Vierailija
24/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette perssuolinkaiset mene Hymyn keskustelupalstalle kakomaan paskaanne?

Koska täällä on Kiinan hyödyllisiä idiootteja eniten

Vierailija
25/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri...sönköti sönköti...sananvapaus...sönköti sönköti...uli uli vali vali...

Vierailija
26/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyjä ihmisiä täällä saa haukkua surutta. Joidenkin kohdalla onkin toinen juttu. 

Pitäisikö kaikkia saada haukkua?

Se on tylsistyneiden ja kateellisten ihmisten ainoa ilo. Etenkin silikonit saa monet raivoihinsa, en tiedä kyllä miksi.

Ohis

Vierailija
27/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun olen nähnyt aloituksen/ketjun kyseisestä henkilöstä, olen pyytänyt poistamaan. Syyttäkää minua KMS

Vierailija
28/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, kun olen nähnyt aloituksen/ketjun kyseisestä henkilöstä, olen pyytänyt poistamaan. Syyttäkää minua KMS

Kiitos ainakin asiattomien ketjujen ilmoittamisista.

Vierailija
29/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitäs kummallista tuossa on. Asiallinen artikkeli Hymyssä.

On ihan oikein että tuo keskustelu on poistettu tältä palstalta. Siinä oli niin törkeää tekstiä useinmiten, nuoresta ihmisestä ja mentiin liikaa ihon alle.

Kai julkkiksellakin on jokin yksityisyys, etenkin jos on vakavasti sairas.

Tämäkin julkkis voi pitää itse blogia tms. jos haluaa puhua ja kirjoittaa itsestään.

Eikä palsta ole syyllistynyt mihinkään sananvapauden rajoittamiseen vaan toimii niinkuin pitäääkin.

Ei kaikkia mielipiteitä tarvitse julkaista eikä keskusteluja pitää yllä jos julkaisija ei niin halua.

Siis täh? Luitko Hymyn juttua? He kirjoittivat neutraalin viestin av:lle ja se hävisi 90 sekunnissa. Sinä tuskin ehdit toteamaan oliko siinä törkeää tekstiä vai ei.

Mitä lyhyempi keskustelu, sitä todennäköisemmin se häviää pelkästään siksi, että joku ilmiantaa sen. Oli asiallinen tai ei. Joku on todennäköisesti aavistanut, että tulossa on taas hirveää roskaa, ja siksi ilmiantanut ketjun jo alkuunsa. Eri

Ajatuksenlukija kun on aavistanut millainen keskustelusta tulee ennen kuin sitä on käyty :-)

Vierailija
30/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa virkistävää, jos joku ns. valtamedia ottaisi hampaisiinsa tämän palstan ja testailisivat tätä eri aiheilla ja sanoilla ja tekisivät viikottaisia raportointeja palstan tapahtumista.

Tuollainen paheksuntajournalismi saattaisi kehittää palstaa paremmaksi ja tasapuolisemmaksi.

Vierailija
31/31 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa virkistävää, jos joku ns. valtamedia ottaisi hampaisiinsa tämän palstan ja testailisivat tätä eri aiheilla ja sanoilla ja tekisivät viikottaisia raportointeja palstan tapahtumista.

Tuollainen paheksuntajournalismi saattaisi kehittää palstaa paremmaksi ja tasapuolisemmaksi.

Jotkut tulisivat aina itkemään, kun eivät saaneet pitää kiusaamisketjujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi