Mitä tekisitte jos riitatilanteessa mies sylkisi päälle ja haukkuisi huoraksi?
Näin kävi meillä. Mies on usein aamuisin pahalla päällä ja tänään oli poikkeuksellisen huono päivä. Pahoitteli myöhemmin ja sanoi että töissä stressiä.
Kommentit (152)
Niilo22 kirjoitti:
Otan suihin ja nielen mällit
No...onhan se tuokin ratkaisu. Jospa ap laittaa sinulle miehensä yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sinä teit, että sait miehen noin raivoihinsa?
Tai sitten olet sitä miksi miehesi sinua kutsui.
Toki av-palstalla nainen on VAIN viaton uhri ja raukkaparka
Ketään kohtaan ei käyttäydytä niin.
Ymmärtäisit asian, jos vanhempasi eivät olisi serkuksia.
Mulle kävi näin. Ei nähnyt mies minua enää sen jälkeen.
Itsekin olen haukkuvien vanhempien kasvattama, joten en välttämättä jättäisi heti. Lähtisin jonnekin kylään ja mies saisi vinkua minua takaisin. Jos käytös toistuisi, niin sitten jäisi viimeiseksi.
Se, että pelkäät miehen raivostumista, kertoo suhteen tilanteesta. Eli hän on jo saanut sinut kontrollinsa alle. Lähde salaa ja mene jonkun luokse, missä olet turvassa. Varaudu siihen, että mies yrittää madella kaikin tavoin takaisin ja saattaa alkaa pyytelemään anteeksi. Se kuuluu kaavaan. Mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi johtua mieheni kohdalla tuo käytös hänen vanhemmistaan. Kumpikin sekä äiti että isä haukkuvat toisiaan jatkuvasti. Huorittelevat yms. Sieltähän se poikakin oppinut. Tähän mennessä ei ole ollut vastaavaa. Pistää kyllä tosissaan harkistsemaan mitä tehdä. Kiitos asiallisista vastauksista!
Ap
Ap, luinko nyt oikein? "Pistää kyllä tosissaan harkitsemaan mitä tehdä" Harkitsemaan? Kaikista näistä kehoituksista huolimatta sinä se vain vielä harkitset? Oletko humalassa vai jo niin pehmeäksi hakattu, että et ymmärrä mitä täällä on sinulle sanottu?
Ei herrakiesus.
Lupaa että kerrot kuitenkin kuulumisiasi sitten sieltä turvakodista. Että tiedämme jäitkö todella henkiin.
Muotoilin asian pehmeästi, kyllä minä eron kannalla olen. Ja teidän hyvät vastauksenne vain varmensivat asiaa!!
Kiitos! Mutta pelkään sitäkin.. mitä jos raivostuu?
Voisin lähteä kun on yöllä huomenna töissä.Ap
On vakava juttu, että pelkäät miestäsi ja hänen raivostumistaan. Itse en missään nimessä haluaisi elää parisuhteessa, jossa pelkäisin puolisoani.
Jättäisin saman tien. Ei mitään mahdollisuutta jatkaa suhdetta tuollaisen käytöksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että pelkäät miehen raivostumista, kertoo suhteen tilanteesta. Eli hän on jo saanut sinut kontrollinsa alle. Lähde salaa ja mene jonkun luokse, missä olet turvassa. Varaudu siihen, että mies yrittää madella kaikin tavoin takaisin ja saattaa alkaa pyytelemään anteeksi. Se kuuluu kaavaan. Mikään ei muutu.
Joo, voisin soittaa isoveljeni hakemaan autolla, joka asuu samassa kaupungissa. Voisin alkuun ainakin olla siellä.
Ap
Mä varmaan olisin niin ihmeissäni että alkaisin nauraa ja toteaisin, että enpä olis uskonut että susta saa tommosia tunteita ulos, nyt taidat olla kyllä todella vihainen.
Varmaan olisin tehnyt jotain ansaitakseni tuon, kenties pannut hänen kaikkia kavereitaan tai jotain.
Luultavasti mies kyllä tulee perässä heti koska arvaa että olen siellä! No ainakin isoveljeni luona on parempi kun täällä.
Ap
Itse seurustelin todella aggressiivisen ja väkivaltaan taipuvan miehen kanssa. Olin 21 ja hän samanikäinen. Alussa miehen käytös oli juurikin vain sanallisesti todella julmaa ja kohtuutonta. Kerran poltin makaronit pohjaan ja hän löi minua päähän kurkulla.
Jotain hänen mielenterveydestään kertoi se että tapahtuman jälkeen hän pahoitteli mutta oli edelleen sitä mieltä että minun käytökseni aiheutti tilanteen.
Lähdin samantien. Mies näki tämän jälkeen paljon vaivaa takaisinsaamisekseni.
Teki mm rikosilmoituksen minusta. Ilmoituksen syy oli väkivalta häntä kohtaan... Lähde heti!!
Minullakin isä haki minut tuolloin pois. Isä sanoikin pari valittua sanaa miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi johtua mieheni kohdalla tuo käytös hänen vanhemmistaan. Kumpikin sekä äiti että isä haukkuvat toisiaan jatkuvasti. Huorittelevat yms. Sieltähän se poikakin oppinut. Tähän mennessä ei ole ollut vastaavaa. Pistää kyllä tosissaan harkistsemaan mitä tehdä. Kiitos asiallisista vastauksista!
Ap
Ap, luinko nyt oikein? "Pistää kyllä tosissaan harkitsemaan mitä tehdä" Harkitsemaan? Kaikista näistä kehoituksista huolimatta sinä se vain vielä harkitset? Oletko humalassa vai jo niin pehmeäksi hakattu, että et ymmärrä mitä täällä on sinulle sanottu?
Ei herrakiesus.
Lupaa että kerrot kuitenkin kuulumisiasi sitten sieltä turvakodista. Että tiedämme jäitkö todella henkiin.
Muotoilin asian pehmeästi, kyllä minä eron kannalla olen. Ja teidän hyvät vastauksenne vain varmensivat asiaa!!
Voisin lähteä kun on yöllä huomenna töissä.Ap
Voi ap, ap. Vastauksesikin ovat todella pehmeitä. Mies raivostuu ihan varmasti, tiedä se.
Mutta ymmärräthän että se on viimeinen varoitus, että nyt kannattaa lähteä viimeistään. Ei siis sitä, että pitää jäädä...ääh, miten tämä tuntuu niin turhalta selittää itsestään selvää asiaa.
Ihan kuin opettaisi 3-vuotiaalle miksi kättä ei saa pistää kuumalle hellanlevylle. Puhuttu tai kirjoitettu sana ei tepsi. Pitää pistää se käsi siihen hellanlevylle ja itkeä kun käsi paloi.
Ap-kiltti, näin taitaa käydä myös sinun tapauksessa, kuvaannollisesti.
Lähdet tod.näk. ambulanssin kyydissä.
Hyvästi, ressukka-pieni.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole muslimi. Ihan on suomalainen.
Ap
Miksi tällaista vihapropagandaa annetaan levittää täällä?
jos nainen tekis saman se on sit miehen syy lol tekopyhät femmakot
Puolustautuisin. Siitä ei tietysti seuraisi mitään hyvää, koska se lisäisi väkivaltaa ja agressiivisuutta.
Vaikea sanoa, mikä on käytöksen laukaissut. Jos mies osaisi pyytää anteeksi, ehkä sitten voisin miettiä anteeksiantoa. Jättäisi syvät arvet kuitenkin tuollainen nimittely ja alistaminen.
Olet sen verran nuori, ettet ymmärrä riittävästi tilanteen vakavuutta. Sinun täytyy päästä suhteesta pois ja turvaan ensi tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuos on klassinen enisimmäinen vakava oire konrtollin ja tilannetajun menettämisessä mikä kohdistetaan arvottomaksi kokemaansa kohteeseen, mitä ei todellisuudessa koe tarvetta kunnioittaa lainkaan.
Ensimmäinen oire joko
a) vakavampaan toiseen kohdistettavaan väkivaltaan siirtymisestä
b) mielenterveyshäiriön puhkeamisesta
c) molemmista yhdessä, eli ns. varttihulluudesta minkä kanssa ennalta arvaamattomuuden ja vaarallisuuden vuoksi on järjenvastaista yrittää elää parisuhteessa saati yhteitaloudessa.
Tämä selvä.
" Sylkijästä tulee aina nylkijä."
Tajutkaa tämä kerrasta .
Tässä on kuitenkin se ydinongelma, miksi ap on ruvennut seurustelemaan agressiivisen miehen kanssa.
Sanotaan, että uuden ihmisen kohdatessa menee 5 sekuntia ja on tehnyt nopean analyysin ihmisestä. Jo silloin on tunnistanut persoonallisuushäiriöisen ihmisen.
Jotain olet ap etsinyt tästä suhteesta. Suosittelen, että menet terapeutille juttelemaan asiasta, ettet ota vahingossa samanlaista idioottia enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuos on klassinen enisimmäinen vakava oire konrtollin ja tilannetajun menettämisessä mikä kohdistetaan arvottomaksi kokemaansa kohteeseen, mitä ei todellisuudessa koe tarvetta kunnioittaa lainkaan.
Ensimmäinen oire joko
a) vakavampaan toiseen kohdistettavaan väkivaltaan siirtymisestä
b) mielenterveyshäiriön puhkeamisesta
c) molemmista yhdessä, eli ns. varttihulluudesta minkä kanssa ennalta arvaamattomuuden ja vaarallisuuden vuoksi on järjenvastaista yrittää elää parisuhteessa saati yhteitaloudessa.
Tämä selvä.
" Sylkijästä tulee aina nylkijä."
Tajutkaa tämä kerrasta .
Kyse on alistamisesta. Sylkijästä ei tule välttämättä nylkijää, mutta käytös jatkuu niin kauan, että toinen saadaan käyttäytymään alistajan haluamalla tavalla.
Sylkijässä saattaa olla jotain pahasti rikki, eikä hän pysty käsittelemään asiaa. Joku pieni arkinenkin asia saattaa laukaista reaktion.
Voisin lähteä kun on yöllä huomenna töissä.
Ap