Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä työnteosta ulkonäkövapaata?

Vierailija
15.02.2020 |

Niin, että työmatkalla tai työpäivän aikana ei kuulisi kommenttia ulkoiseen habitukseensa liittyen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä se on normaali käytäntö, ettei ulkonäköä kommentoida, ei miesten eikä naisten. Miesvaltainen työpaikka.

Kummallinen ongelma...

Vierailija
2/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Koita jo ymmärtää miten maailma toimii. Naisilta vaaditaan hyvää j huoliteltua kaunista ulkonäköä ja miehiltä osaamista ja taitoa ja tietämystä ja sitä kautta rahaa ja valtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä se on normaali käytäntö, ettei ulkonäköä kommentoida, ei miesten eikä naisten. Miesvaltainen työpaikka.

Kummallinen ongelma...

Olkoon kummallinen tai ei, mutta todellinen ongelma minulle.

Vierailija
4/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Koita jo ymmärtää miten maailma toimii. Naisilta vaaditaan hyvää j huoliteltua kaunista ulkonäköä ja miehiltä osaamista ja taitoa ja tietämystä ja sitä kautta rahaa ja valtaa.

En ymmärrä enkä edes koeta ymmärtää. 

Vierailija
5/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla oikein olet? Olen useammassa ammatissa ehtinyt toimia, aina ollut töissä ihan perusvaatteissa ja ilman meikkiä enkä ole ikinä kuullut yhtäkään kommenttia ulkonäöstäni. (Tai no firman pikkujouluissa joskus ihastelua, kun työkaverit näkee ekan kerran meikattuna, että kylläpä ulkonäkö niillä muuttuu.)

Vierailija
6/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma tarvitsee juuri tämän muutoksen ap. Koko maailma luulee, että toisen kommentointi on ok, mutta ei se ole.

Vierailija
7/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista kommenttia ulkonäöstä sitten kuulet? Jos olet homssuinen, likainen, epäsiisti yms. niin ymmärrän jos joku jotain sanoo. Muuten en usko alkuunkaan että joku kenenkään ulkonäköä työpaikalla kommentoi, paitsi kehua tietenkin voi nätiksi tai kivaa tukkatyyliä ja sen semmoista.

Vierailija
8/8 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista kommenttia ulkonäöstä sitten kuulet? Jos olet homssuinen, likainen, epäsiisti yms. niin ymmärrän jos joku jotain sanoo. Muuten en usko alkuunkaan että joku kenenkään ulkonäköä työpaikalla kommentoi, paitsi kehua tietenkin voi nätiksi tai kivaa tukkatyyliä ja sen semmoista.

Oi voi. Minä olen ihan varmasti useinkin töissä homssuinen. Työvaatteet ovat usein vai sinne päin sopivat, tukka hapsottaa ja meikitkin saattavat levitä. Kaikilla kun ei ole siisti sisätyö, jossa voi ulkonäköä kohentaa tunnin välein. Työni on silti hyvin julkinen ja eräänlainen palveluammatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan