Mitä ihmettä. Tilasin Adlibriksestä ja seuranta DB Schenkerille on vain ruotsiksi!
Kommentit (7)
Kaikkien suomalaisten pitäisi osata sen verran ruotsia ettei tuo ole mikään ongelma. Jos ei mitenkään onnistu niin sitten varmaan voi käyttää google kääntäjää mutta pitäisi tehdä jotain kyllä tuolle kielitaitonsa tasolle.
Eikö sulla ollut koulussa pakollinen ruotsi? Kai nyt niistä vuosista edes sen verran on päähän jäänyt että pystyt yhtä pakettia seuraamaan 🙄
Asutko länsirannikolla? Itse huomasin muutettuani ruotsinkieliselle paikkakunnalle, että usein Posti+muut vastaavat toimijat lähestyvät ensisijaisesti ruotsinkielellä.
Vierailija kirjoitti:
Asutko länsirannikolla? Itse huomasin muutettuani ruotsinkieliselle paikkakunnalle, että usein Posti+muut vastaavat toimijat lähestyvät ensisijaisesti ruotsinkielellä.
Ihan stadissa. Ja kokeilin mennä suomenkielisen sivun kautta, ei toimi seurantanumero siellä. Tää on joku sverige only jutska.
ap
Miten niin on vain ruotsiksi? Eli menit senkkerin sivuille ja ne ovat vain ruotsiksi? Luulen että et vain osaa.
Tuleeko tilaus Ruotsista? Adlibris taitaa toimia ainakin Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa, joten varastoja on varmaan useammassa paikassa? Toki voi olla myös vahinko, jostain syystä oletettu että asiointikielesi on ruotsi.
bättre folk jyrää