Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te saatte ukkonne kokoamaan huonekaluja? T. Ammattivalittaja

Vierailija
15.02.2020 |

Vai itsekö ne kokoatte?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalla

Vierailija
2/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljalla

ok. Meillä se ei auta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, kun ei ole ukkoa.

Vierailija
4/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse 'saada' sitä tekemään mitään. Se tekee kaiken mitä kuuluu tehdä ihan ilman houkuttelua ja pakottamista.

Vierailija
5/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina huonekalut valmiina,ei tarvitse kaljakoppien kanssa leikkiä. Typerää moinen.

Vierailija
6/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ukkoa.

Minulla on mies, joka kokoaa huonekalut pyytämättäkin. Ei meillä mitään ukkoja tarvita.

Pitäisköhän sinunkin jättää se ukko ja ottaa mies?

Vierailija
7/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokoan. Saattaa se avustaa mutta jos sille itselleen jättäisi kokonaan se tarvitsisi sukulaismiehensä apuun pienimpäänkin hommaan.

Vierailija
8/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juisii kirjoitti:

Ostan aina huonekalut valmiina,ei tarvitse kaljakoppien kanssa leikkiä. Typerää moinen.

Mistä ostat?

Vierailija
9/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa itse!

T. Se toinen Ammattivalittaja

Vierailija
10/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Haetaan paketti Ikeasta ja totean asiallisesti miehelle, että kokoa sinä tuo kun kuitenkin osaat paremmin. Mies ottaa ruuvimeiselin käteen ja ryhtyy hommiin. Itse teen sillä aikaa jotain muuta, kokkaan tai siivoan, koska minulta se sujuu paremmin.

Eikä siinä sen kummempaa draamaa tarvita.

Vierailija
11/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että voitko kasata tuon. Ei sen kummempaa, mies tykkää auttaa kaikessa mahdollisessa. Ja jos ei sillä hetkellä voi, niin osaan kylä itsekin kasata.

Vierailija
12/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti. Haetaan paketti Ikeasta ja totean asiallisesti miehelle, että kokoa sinä tuo kun kuitenkin osaat paremmin. Mies ottaa ruuvimeiselin käteen ja ryhtyy hommiin. Itse teen sillä aikaa jotain muuta, kokkaan tai siivoan, koska minulta se sujuu paremmin.

Ok. Mun miestäni ei huvita mutta täytyy sitten itse koota, kun käydään huonekaluja ostamassa. Ap

Vierailija
13/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kasata. Yleensä mies alkaa ihan itse sitten kasata niitä mun kanssa.

Vierailija
14/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mun miestäni ei huvita mutta täytyy sitten itse koota, kun käydään huonekaluja ostamassa. Ap

Ketäpä se huvittaisi mutta asiat vain tehdään eikä ulis-ta. Taitaa ne rännitkin olla teillä vielä rempallaan?

Vierailija
15/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koota vaan tulevat sellaisenaan kokoamatta. 

Vierailija
16/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäpä se huvittaisi mutta asiat vain tehdään eikä ulis-ta. Taitaa ne rännitkin olla teillä vielä rempallaan?

Onhan se. Ap

Vierailija
17/30 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen ongelma: miten estää miestä kokoamasta huonekaluja. Mies kun on sitä mieltä, ettei siinä mitään ohjeita tarvita, vaan MIES kyllä osaa, ja tulos on sitten ihan mitä sattuu. Minun pitää joko koota se huonekalu itse heti paikalla, tai sitten vahtia sitä pakettia silmä kovana siihen asti että ehdin aloittaa kokoamisen. Jos pistäydyn vaikka lähikaupassa, niin mies on sinä aikana jo ehtinyt innokkaana ryhtyä näihin MIESTEN TÖIHIN ja hajottaa pari osaa yrittäessään saada niitä voimalla vääriin paikkoihin kiinni.

Vierailija
18/30 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te ostatte huonekaluja?

Vierailija
19/30 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään koota

Vierailija
20/30 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan huonekalut valmiiksi koottuna, minä ja mies ei olla kokoamisen ystäviä. Pyrin ostamaan hyväkuntoisia vanhoja huonekaluja antiikkiliikkeistä tai kierrätyskeskuksista, tai nettisivuilta mm. torista. Tai ostan uutena.

Mutta vanhoja täyspuisia huonekaluja löytyy hyvin, niin mielummin ostan sellaisen kuin koottavan huonekalun. Löysin tori.fi:stä esim. 8 kpl täyspuisia ruokapöydän tuoleja, hintaan 10e kpl. Ovh. on 200e kpl, ja tuolit olivat suomalaista työtä ja hyväkuntoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi