Miten te saatte ukkonne kokoamaan huonekaluja? T. Ammattivalittaja
Kommentit (30)
Saan miehen tekemään mitä vain, jos ehdotan että tehdään yhdessä.
Kokoan itse. Tulee apuun, jos apua tarvitsen. Joskus tarvitsee toisen avuksi pitämään kiinni jotain osaa.
Ei meillä ole niin tarkkaa näiden hommien kanssa. Saan nopeammin valmista kun teen itse. Samaa sanoo miehenikin monesta asiasta.
Rakastan kokoamista. En halua miehen siihen koskevan ja hän tietää sen. Korjatkoon autoaan sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein te ostatte huonekaluja?
Tosi harvoin mä mitään ostan. Nyt lapsi tarvitsee uuden sängyn. Ap
Kokoamme huonekalut yhdessä. Ei mitään ongelmaa. Mikäli mies ei oma aloitteisesti toimi yhteiseksi hyväksi ,kannattaa pistää mies kierrätykseen.
Mies kommentoi, kasaan omikseni, jos ei ole puoliso kaverina (ei ehdi tms.), ihan mielelläni. Parasta kuitenkin kasata yhdessä puolison kanssa ja pähkäillä ja naureskella samalla jne. Entinen puolisoni ei missään nimessä halunnut tehdä mitään tällaisia asioita yhdessä, siksi lieneekin entinen.
Ei toki voi täysin yleistää, mutta jos ei yhdessä tekeminen kiinnosta niin jotain jossain on pielessä.
Minä kasaan huonekalut, miehestä ei ole siihen. Minä taas rakastan kasausta. :)
Mä kokoan itse, kun multa sujuu ja tulee nopeammin tehtyä. Mies hoitaa sitten muita juttuja, jotka siltä sujuu nopeammin ja luontevammin. Jos näin ei olisi niin menisi varmaan jatkuvaksi komenteluksi :)
Yhdessä kootaan, koska se on aika hermoja raastavaa puuhaa tehdä yksin ja ohjeet on joskus tulkinnanvaraisia. Kivempi ku voi pohtia kahestaan. Harvasta paikasta saa enään valmiiksi koottuna, plus ne on sitten tosi kalliita. Kovin usein ei tule koottua tai ostettua huonekaluja. 3 vuotta siitä, kun viimeksi koottu huonekalu (vitriinikaappi) ja sitä ennen ruokapöytä ja tuolit (5-6 vuotta).