Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua haukuttu päin näköä?

Vierailija
15.02.2020 |

Minkälaisessa tilanteessa ja minkälainen ihminen haukkui sinua?

Kuinka suhtauduit saamiisi haukkuihin? Olitko jatkossa tekemisissä haukkujasi kanssa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kilttejä ihmisiä käytetään usein ikäänkuin nyrkkeilysäkin ominaisuudessa. Raivotaan ja mekastetaan sekä nimitellään koska ei ole pelkoa saada samalla mitalla takaisin.

-kyl muillekki raivotaan jne jne jne jne. :DD tunnen monia "ei kilttejä" naisia jotka on väkivaltasissa suhteissa eikä lähde niistä mitenkään,  ja monia huonoja ihmissuhteita jne...... ei oo olemassa mitään kiltteyttä.

Kilttejä kuitenkin siinä mielessä että antavat itseään kohdeltavan huonosti. Sellaiset just ajautuvat tollasiin suhteisiin.

Vierailija
22/22 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa monet oppilaat haukkuivat. Yleensä rumaksi, tyhmäksi, muuten oudoksi yms. Moni on sanonut, että olen ällöttävä. Joskus joku on sanonut, että katso miltä tuo ( eli minä) näyttää. Ikävimmät asiat ovat varman olleet se, kun olin autossa istumassa ja pari melko nuorta tyttöä käveli ohi ja kuulin kuinka nauroivat minua ja pilkkasivat koko sen ajan mitä omaan autoonsa kulkivat. Ja sielläkin vielä nauroivat. Halusin vajota maan alle ja mietin oikeasti, että onko tämä totta. Toisen kerran olin kaupassa ja pari naista toinen nuorempi ja toinen vähän vanhempi alkoivat puhumaan, että katso nyt tuota miltä se näyttää. Kun en enää katonut sinne päin niin toinen sanoi, että eihän se nyt katso enää lainkaan tänne päin. Sitten alkoivat nauramaan ja nauroivat koko sen ajan mitä siinä hyllynkohdassa olivat. Joku voi ajatella, että käsitin väärin, mutta kyllä he puhuivat minusta ja toinen oikein osoitti sormellaan minua. Ja minä olen ihan tavallinen melko nuori nainen. Pukeutuminen tavallista ja käytös myös. Toisaalta tuttua ja muistan jo koulusta kuinka monet naureskelivat esim vähän isoa päätäni tai jotain muuta ulkonäköön liittyvää. Kyllä nämä silti jäävät mieleen ja ahdistaa. Itse en tekisi koskaan vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän