Onko sinua haukuttu päin näköä?
Minkälaisessa tilanteessa ja minkälainen ihminen haukkui sinua?
Kuinka suhtauduit saamiisi haukkuihin? Olitko jatkossa tekemisissä haukkujasi kanssa?
Kommentit (22)
On. Aluksi olin todella epäuskoinen, tyyliin "sanoiko toi oikeasti noin?" Aivoni eivät jotenkin halunneet rekisteröidä sitä.
Täysin tuntematon alkoi haukkumaan.. taisi olla kännissä tai aineissa oli ulosanti sen mukaista.. kanteli tyhjiä pulloja jossain kauppakorissa :’D
Eksä haukkunut. Lapsiin liittyen.
Keskistelen vain aiheesta ja kirjallisesti.
Ei ole ikinä, mutta minä haukuin kerran yhden miehen hyvin rumasti päin naamaa. Hän aiheutti typerällä teollaan kolmen auton kolarin ja kun omasta utonromustani ulos pääsin, menin ja haukuin miehen todella pahasti. En tiedä mistä ne sanat löysin, sillä olen yleensä hyvin rauhallinen ja vakaa, mutta silloin vain rääyin menemään. Kävin kyllä hieman myöhemmin pyytämässä anteeksi hepuliani. Kolarista kaikki syyllisyydestä menivät miehen piikkiin ja autoni meni lunastukseen, mutta henkilövahinkoja ei onneksi tullut.
On vaikka kuinka monta kertaa, mutta en halua muistella niitä yksityiskohtaisemmin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meitä jokaista ole joskus haukuttu päin näköä.
Minä en muista koskaan, että niin olisi käynyt ja olen yli nelikymppinen.
Jos täällä joku meinaa mielipiteensä pitää , kyllä saa kuulla tuutin täydeltä. Joskus aiheettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sitten. Minä kun luulin, että vähintäänkin koulussa kaikki olisivat saaneet osansa.
Jos sinut vielä joskus haukutaan päin naamaa, muista ettet ota itseesi. Jollain on todennäköisesti vaan huono päivä. Jos vaan pystyt, niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Aikuiset lapset käyttäytyy joskus ala-arvoisesti. Johtunee suppea älyisistä kavereistaan.
Isältäni sai kerran teininä kuulla suorata sanat, mutta tässäpä sitä silti ollaan eikä kanneta kaunaa.
Joo entinen jääkiekkovalmentajani Piru Menttinen oli suorapuheinen.
Joitain haukutaan helpommin kun toisia. Jos haukkuja pelkää saavansa takaisin hän ehkä harkitsee sanojaan tarkemmin. Pelkureita.
Vierailija kirjoitti:
Joo entinen jääkiekkovalmentajani Piru Menttinen oli suorapuheinen.
Vähän samanlainen kokemus itsellä. Ringettevalmentaja Per-Jami Minttinen oli suorastaan pirullisen ilkeä.
On. Mieleenpainuvin tapaus varmaankin se, kun entinen kaveri täysin puskista sanoi rumaksi. Jonkun aikaa oltiin vielä tekemisissä.
Rakennusalalla melko arkipäiväistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sitten. Minä kun luulin, että vähintäänkin koulussa kaikki olisivat saaneet osansa.
Jos sinut vielä joskus haukutaan päin naamaa, muista ettet ota itseesi. Jollain on todennäköisesti vaan huono päivä. Jos vaan pystyt, niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Olen luultavasti sellainen, että minulle ei niin sanota rumasti päin naamaa. En ole mikään luimistelija ja maan matonen, vaan suoraselkäinen ja itseäni arvostava ihminen, jolle ei yleensä muilla ole pahaa sanottavaa. Ja jos joku jotain sanoo, niin täältä pesee ja linkoaa takaisin enkä jää sanattomaksi varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Joitain haukutaan helpommin kun toisia. Jos haukkuja pelkää saavansa takaisin hän ehkä harkitsee sanojaan tarkemmin. Pelkureita.
Siksi kilttejä ihmisiä käytetään usein ikäänkuin nyrkkeilysäkin ominaisuudessa. Raivotaan ja mekastetaan sekä nimitellään koska ei ole pelkoa saada samalla mitalla takaisin.
Siksi kilttejä ihmisiä käytetään usein ikäänkuin nyrkkeilysäkin ominaisuudessa. Raivotaan ja mekastetaan sekä nimitellään koska ei ole pelkoa saada samalla mitalla takaisin.
-kyl muillekki raivotaan jne jne jne jne. :DD tunnen monia "ei kilttejä" naisia jotka on väkivaltasissa suhteissa eikä lähde niistä mitenkään, ja monia huonoja ihmissuhteita jne...... ei oo olemassa mitään kiltteyttä.