Upea kuva Sanna Marinista!
Kommentit (34)
Todella onnistunut kuva muuten. Hyvin tuo Rinnekin tuolla taustalla. On varmaan jonkun ammattikuvaajan ottama.
Noi kestokulmat ja silmärajaukset on vähän blaah...olis vielä kauniimpi vähän luonnollisempana mun mielestä. Hehkeä on kyllä, iho ihan täydellinen.
Just. Sanna Marionetti tanssii Antin pillin tahtiin.
On kyllä edustava pääministeri. Aivan eri maata kuin palstan mammat
Vierailija kirjoitti:
Panisin, vaikka hän onkin kaikesta väärässä.
Setämies
Timo, miten ehdit olla niin aktiivinen koko ajan täälläkin? Luulin että pääasiassa olet Twitterissä.
Ai, musta toi on yksi huonoimmista Sannan kuvista. No ei nyt ehkä niinkään, mutta en välttis ois edes tunnistanut Sannaksi.
Odotin kuvaa, jossa jättää hallituksen eroilmoitusta. Päästäisi jo suomalaiset unelmahöttö kurimuksesta ennen kuin on kaikki menetetty.
Miksi pitää ihmisen meikata? Eläinkokeillahan ne on testattu ja muutenkin täysin turhaa kemikaalialtistusta ja luonnon tuhlaamista.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä edustava pääministeri. Aivan eri maata kuin palstan mammat
Oletko montakin tavannut? Metsästäkö täällä mammoja? Onko sulla mamma-fetissi?
miks nuo kulmakarvat on punertavat
Hyvä kuva muka, tossahan ihan taviksen näköinen 😳
Nököoravahammas ja ilmeetön silmänseutu
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuva muka, tossahan ihan taviksen näköinen 😳
Juuri se rentous tekee tuosta kuvasta hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Panisin, vaikka hän onkin kaikesta väärässä.
Setämies
Kyllä. Vaikka on tyhmä kuin saapas, niin kyllä sille Elimenluovutuksen suorittaisi, tosin kyllä joutuisi siltä suun teippaaman kiinni kun ei jaksaisi kuunnella sitä SDPfemakko länkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Noi kestokulmat ja silmärajaukset on vähän blaah...olis vielä kauniimpi vähän luonnollisempana mun mielestä. Hehkeä on kyllä, iho ihan täydellinen.
Mitkä ihmeen kestokulmat? Olen tavannut hänet kerran yhdessä tilaisuudessa ja ihan luomukulmilta näyttivät jokaista karvaa myöten. Miellyttävä ja asiallinen henkilö muutenkin.
Sillähän tämä Suomi pelastuu, että jokaisen miehen yöpöydällä on Sannan kuva jonkinlaisten valumien peittämänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen kestokulmat? Olen tavannut hänet kerran yhdessä tilaisuudessa ja ihan luomukulmilta näyttivät jokaista karvaa myöten. Miellyttävä ja asiallinen henkilö muutenkin.
Sori, mun työkaverilla on kestokulmat, ja ne on juuri tuollaiset, piirretyt. Hänkin on Tampereelta, joten ties vaikka samalta tekijältä.
Teot kiinnostaa, ei kuvat.