Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisi sarja - kannattaako katsoa?

Vierailija
15.02.2020 |

Onko hyvä?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin. Katsoin melkein yhtä kyytiä Areenalta.

Vierailija
2/116 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jaksoa katsoneena tykkäsin! Pidän yleensäkin kotimaisista sarjoista. Riitta Havukainen hyvä roolissaan

Vierailija
4/116 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää unilääkettä. Katsomisessa meni viikko. Ei se huono ollut. En vaan ymmärrä miksi kyselet täältä.

Vierailija
5/116 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä sen katsoin, mutta ei se nyt niin ihmeellinen ollut. Menee se paremman puutteessa. 

Vierailija
6/116 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pitänyt tähän asti, eilen ja toissapäivänä illalla katselin. Puolitoista viimeistä jaksoa katsomatta. Oli siinä kyllä sellaistakin mikä oli minusta vähän turhanpäiväinen juonenkuvio ainakin tähän asti. Mutta katsotaan nyt sitten löytyykö sille vielä kahdesta viimeisestä jaksosta jotain "syitä".

Ja on kyllä ollut mukava nähdä Havukainen tällaisessa roolissa hupijuttujen sijaan. Lisäksi olen pitänyt siitä, että sarjassa on muitakin "vanhoja" näyttelijöitä. Esim. Sinikka Sokka, Jukka Puotila, Jukka Keskitalo. 

Ja tässä olen pitänyt Fran Perean hahmosta. Serranossa oli mielestäni aina vain hapannaamana ( toki esitti rakkauden murtelemaa nuorta miestä). Myös nuori poliisinainen on mainio roolissaan.

Vierailija
7/116 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen putkeen, minusta ihan hyvä juoni, mutta toteutus oli paikoin vähän tönkkö.  

Vierailija
8/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä! Huippuja näyttelijöitä sekä espanjalaiset sekä suomalaiset. Riitta Havukainen on hyvä näyttelijä, samoin hänen puolisoaan esittänyt Risto Tuorila. Ja Pekka Strang! Toivottavasti tulee jatkoa.

Vierailija
9/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä! Huippuja näyttelijöitä sekä espanjalaiset sekä suomalaiset. Riitta Havukainen on hyvä näyttelijä, samoin hänen puolisoaan esittänyt Risto Tuorila. Ja Pekka Strang! Toivottavasti tulee jatkoa.

Mietin miksi Strang jäi Onnelasta pois, tämä sarja oli varmaan syy . Hän oli kyllä loistava roolissaan. Näytti mun mielestä paljon roolihahmossaan JVG:n Jarelta :D

Ja tuo Risto Tuorila oli kyllä loistava. Pidän myös kovasti niin Oona Airolasta kuin Marja Salosta, jotka molemmat olivat sarjassa myös.

Vierailija
10/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Strangia katsoessa tuntui kuin olisi katsonut dokumenttia. Hän oli todella vakuuttava roolissaan. Kertokaa joku palaute hänelle, jos tunnette! Hienoja pieniä ilmeitä ja mikä karisma. Musta tuli heti fani.

Vierailija
11/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka Strangia katsoessa tuntui kuin olisi katsonut dokumenttia. Hän oli todella vakuuttava roolissaan. Kertokaa joku palaute hänelle, jos tunnette! Hienoja pieniä ilmeitä ja mikä karisma. Musta tuli heti fani.

Totta!😊autenttinen.

Vierailija
12/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin. Kahdessa päivässä katsoin jaksot läpi. Hilkan ja Andreaksen välinen suhde oli minusta ihanasti kuvattu. Ei mitään loppuunkulutettua puuma-toyboy-kuviota, vaan kaksi ihmistä, jotka tunsivat vetoa toisiinsa ja tarvitsivat toisiaan. Myös Aarnen muistisairaus oli hienosti kuvattu. Itketti, kun Aarne katsoi koko ajan sitä videota, jossa löi lastenlastaan. Tarinan olisi voinut kyllä ehkä voinut puristaa 6 tai 7 jaksoon.

Vierailija
13/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut nyt pari jaksoa ja on ihan ok. Ja minä en yleensä katso suomalaisia sarjoja ollenkaan koska ovat niin tökköjä.

Vierailija
14/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin. Katsoin kaikki jaksot. Tässä ei ollut liikaa poliisisarjojen kliseitä ja tarina oli virkistävällä tavalla erilainen. Myös näyttelijät olivat hyviä ja puheesta sai selvää.

Vierailija
15/116 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pitänyt tähän asti, eilen ja toissapäivänä illalla katselin. Puolitoista viimeistä jaksoa katsomatta. Oli siinä kyllä sellaistakin mikä oli minusta vähän turhanpäiväinen juonenkuvio ainakin tähän asti. Mutta katsotaan nyt sitten löytyykö sille vielä kahdesta viimeisestä jaksosta jotain "syitä".

Ja on kyllä ollut mukava nähdä Havukainen tällaisessa roolissa hupijuttujen sijaan. Lisäksi olen pitänyt siitä, että sarjassa on muitakin "vanhoja" näyttelijöitä. Esim. Sinikka Sokka, Jukka Puotila, Jukka Keskitalo. 

Ja tässä olen pitänyt Fran Perean hahmosta. Serranossa oli mielestäni aina vain hapannaamana ( toki esitti rakkauden murtelemaa nuorta miestä). Myös nuori poliisinainen on mainio roolissaan.

Siis kuka Jukka Keskitalo? 🙄

Pekka Strang on kyllä huippuhyvä!!

Vierailija
16/116 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin. Kahdessa päivässä katsoin jaksot läpi. Hilkan ja Andreaksen välinen suhde oli minusta ihanasti kuvattu. Ei mitään loppuunkulutettua puuma-toyboy-kuviota, vaan kaksi ihmistä, jotka tunsivat vetoa toisiinsa ja tarvitsivat toisiaan. Myös Aarnen muistisairaus oli hienosti kuvattu. Itketti, kun Aarne katsoi koko ajan sitä videota, jossa löi lastenlastaan. Tarinan olisi voinut kyllä ehkä voinut puristaa 6 tai 7 jaksoon.

Ei kait sentään mitään seksisuhdetta?  Kyllä menee maku jos noin on.

Vierailija
17/116 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja! Pointsit siitä, että ehkä ensimmäinen suomalainen sarja/elokuva missä sai selvää puheesta ilman, että piti kääntää volyymit kaakkoon.

Hyvät näyttelijät, ei sellasta perinteistä suomalaista tönkköyttä ja mielenkiintonen juoni.

Ainut miinus on se naurettava ja mielestäni oksettava "sivujuttu", en ymmärrä miksi sellainen piti sekoittaa tähän. Täysin turhaa, mutta ehkä (valitettavasti) seuraa jotain jatkoa seuraavalla kaudella.. Toivottavasti ei, saisi pysyä uskottavana rikossarjana ilman tuommoisia turhia sivutarinoita.

Vierailija
18/116 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksisuhde. Se juuri oli musta epäuskottava enkä pitänyt Havukaisenkaan suoritusta kummoisena. Strang oli loistava, samoin espanjalaisten osuudet.

Mutta miksi Andres hieroi niskaansa jatkuvasti🤔

Vierailija
19/116 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimon (rakennuttajamoguli) rooliesitys outo, kasvot eivät näkyneet kunnolla (mm aurinkolasien takia) ja ääni vaikutti epäaidolta, jälkeenpäin dubatulta.

Vierailija
20/116 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa vanhus kuoli hoivakodin lainvastaisen menettelyn seurauksena. Häiritsi, että tapaus kuitattiin kuin kuolema olisi ollut luonnollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan