Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kissojenne hauskoista tavoista

Vierailija
15.02.2020 |

Söpöimmät, hauskoimmat kissojenne tavat?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi kissa noutaa kolikoita. Mutta ainoastaan miehelleni. Komentaa myös antamaan iltapalan eli klo 19 kuuluu komentava maukaisu ja ohjaa ruokakupillensa.

Vanhempi kissa on kova siivoamaan. Lakaisee tassullansa kaiken mahdollisen maton alle nostamalla toisella tassulla maton reunaa. Sillä on myös tapana esittää kuollutta (makaa liikkumatta selällään koivet ylhäällä) mikäli ei saa ajoissa ruokaansa. Tämä tosin yleensä tapahtuu 3h ennen ruoka-aikaa.

Vierailija
22/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni calico-kissamme on aika viileä, ei mikään sylikissa, ei kaipaa silityksiä tms. Paitsi, kun olemme ulkona pidemmän aikaa. Menen kyykkyyn, kissa hyppää syliin, puskee hullun lailla. Mielellään hyppää myös pään päälle tai kiipeää pään päälle (mikä tekee hieman kipeää minuun), pääni päällä sitten leikkii hiuksillani.

Tätä ei ikinä tapahdu sisällä. Kissa saa vain ulkona tämän hellyyskohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivautuu peiton alle nukkumaan. Tulee kasvimaalle kaveriksi. Juoksee edellä korvat luimussa kuunnellen, kun käydään postireissulla. Juoksu on tuolloin kissalla sellaista kevyttä hölkkää. Kissa naukaisee aina välillä, kun sanon että mennään, mennään.

Vierailija
24/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo edesmennyt tämä kissa mutta se imi omaa tissiään. Se oli leikattu uros mutta sillä oli pieni tissin nysä jota se lutkutti pitkiä aikoja.

Köhköh, se ei tainnut olla tissi.

Vierailija
25/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aivan ihania.

Vierailija
26/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina ikävöiden muistellut mun kissavainaata, jonka vatsaa vasten aina työnsin naamani ja kisu sitten otti mun pään käpäliensä väliin ja alkoi "putsata" eli nuolla  mun kulmakarvoja ja ripsiä :) Yritti hiuksiakin nuolla, mutta se ei oikein onnistunut pitkä tukka kun oli silloin....voi että kuinka mulla on sua ikävä, rakas Leevi ♥♥♥

Vierailija
28/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitokissa näki minut aina hiukset kiinni.

Olin yöhoitaja,aamulla heräsin hiukset auki.Minulla on paksu olkapäille oleva tukka.

Aamulla kissa tuli huoneeseeni.Se katseli mua pitkään.

Sitten se pörhisti kaikki karvat oikein pystyyn ja nosti selkänsä kaarelle!

Sama kissa oli keittiössä kun laitoin ruokaa itselleni.

Se naukui.Kysyin mitä siltä mitä se haluaa.

Se laittoi tassunsa pakastimen oveen.Sieltä emäntä aina ottaa sille valmiita annoksia sianlihaa,ymmärsin antaa sille.

Mun kissa tykkäs pörhistellä kun leikittiin sen kanssa piilosta :) Kun yhtäkkiä tulin esiin, kissa oli pörheä, häntäkin oli kuin pulloharja!

Vierailija
29/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on aika tarkka aamurutiinista. Onneksi nykyään ei enää tule herättämään kuuden maissa, tästä käytiin joskus pitkää neuvottelua.. nykyään saan nukkua niin kauan kuin itse haluan kunhan heräämisen jälkeen huomioin hänen toiveensa. Ensin menemme yhdessä vessaan, kissa tulee katsomaan että käyn pöntöllä. Sitten on hänen aamiaisensa ja sen jälkeen minä saan keittää kahvin. Hän peseytyy sillä aikaa kun minä juon kahvini. Sitten lähdemme yhdessä töihin. Olen yrittäjä ja minulla on verstas kotitalon pihapiirissä. Kissa istuu siellä tärkeänä lounasaikaan asti, jolloin hänen työaikansa päättyy. Herkullisen lounaan jälkeen hän jää päiväunille, kun minä joudun palaamaan töihin. Toki on niitäkin päiviä, kun häntä ei huvita tulla töihin ollenkaan.

Vierailija
30/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani tulevat ulkoilemasta sisään ja sitten äkkiä hiekkalaatikolle. Hyvin on oppineet sitä käyttämään

Vierailija
31/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 kissaa. Toinen on sellainen lady, joka lähinnä nukkuu, syö ja tulee yöksi viereen. Jos laitan makkarin oven kiinni (en osaa nukkua ovi auki), niin huutaa ja kynsii oven takana kunnes avaan. Sitten köllähtää heti mun peiton päälle ja siitä mun päälle nukkumaan.

Toinen kisu syö mm. keitettyjen perunoiden kuoria, keitettyä kananmunaa, vesimelonia, kaurapuuroa hillolla, päärynää jne. Yleensäkin kaikkea mitä minä syön. Hän rakastaa S-marketista ostamiani kissanminttuhiiriä, ja niitä löytyy aina ruokakuppien vierestä ja hiekkalaatikosta. Näpistelee mun tamppoonit, korut (varsinkin kaulaketjut on kivoja, kun niitä raahaa ympäri taloa kilistellen) ja hiuspinnit. Kaikki pitää tiputtaa pöydältä alas. Nukkuu aina lattialla selällään tassut kohti taivasta.

Vierailija
32/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö kissajutuille itsekseen hihittely homoksi?

Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
33/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi kissaa, joista toinen tullut n. puolivuotiaana kissatalosta. Ilmeisesti kovia reppana kokenut.

Parkkeerasi itsensä sohvan alle eikä antanut koskea. Pikkuhiljaa toisen kisun myötävaikutuksella antoi koskettaa ja tuli rohkeammaksi.

Kolmisen vuotta meni siihen, että sain ottaa hänet syliin eikä vieläkään oikein pidä siitä. Karvatassun ehdoilla mennään:)

Nykyään tulee aina rapsutettavaksi ja nostaa tassut kattoa kohti ja voi sitä kehräyksen määrää ja pikku nuolaisuja karkealla kielellä.

Kyseinen kissa on myös kova kissapeli-fani. Kun laittaa tv:n päälle, on katti varmasti asemissa. Nykyisin tv:tä ei muut käytäkkään kuin hännäkäs hiiri- peleihin:D

Vierailija
34/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisille tekee jotakin kissan mielestä hyvää ruokaa, kissa hyppää keittiön pöydälle seisomaan ihmisen taakse. Se nousee takajaloilleen, ja alkaa etujaloilla taputella ihmistä selkään tai olkapäille samalla kun koittaa kuikuilla, että mitä ruokaa on tulossa.

Vierailija
35/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paskoo laatikkonsa, huutaa ja ulvoo samalla kun se talloo tuotoksiaan - ihana otus! 😍

Vierailija
36/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 17-vee eläkeläiselle pitää joka päivä näyttää YouTubesta pätkä kissoille tarkoitettuja videoita pikkulinnuista ja oravista. Ensin katsotaan videonpätkä, ja sitten papparainen nukahtaa tyytyväisenä niiden lintujen sirkutukseen.

Vierailija
37/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kissoistamme ei ole oikeastaan ollenkaan mikään sylikissa, paitsi välillä kun menen vessaan. Tunkee syliin kehräämään onnellisena ja vaatii pusuja otsalleen, siinä istutaan pöntöllä helposti varttikin pusuttelemassa. :D Toinen tykkää, kun sitä läpsitään takapuolelle... 😳

Vierailija
38/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useampi kissa. Vain yksi niistä oli riittävän fiksu tuomaan heitetyn esineen takaisin, jotta leikki voi jatkua. Sen lempilelu oli tamponi, sitä se nouti vaikka maailman tappiin. Sama katti osasi myös avata ovet. Sen hupia oli yöllä avata siskon ovi ja mennä hyllylle pudottelemaan koriste-esineitä siskon päälle.

Toisen kissan lempparipuuhaa oli nuolla tupakanpuruja. Siskon mies niitä piti pöydällä ja jostain syystä juuri tämä kisu pyrki aina niiden kimppuun. Yritin kyllä tätä harrastusta estää. Sama kissa rakasti myös syödä herneitä. Herneet ja tupakka eivät ole muita kissoja kiinnostaneet.

Kissoissa on hauskaa juuri se, että ne ovat kaikki erilaisia. Toinen rakastaa masun silittelyä, toinen ei koskaan anna koskea vatsaan jne.

Vierailija
39/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö kissajutuille itsekseen hihittely homoksi?

Kaverin puolesta kyselen.

Kaikki me ollaan homoja.

Vierailija
40/75 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elin kahdestaan sisäkissan kanssa. Se oli äärimmäisen seurallinen. Kun menin suihkuun, se tuli mukaan istumaan pesukoneen päälle. Nukkumaan mennessä se olisi kovasti halunnut maata kaulani päällä, mikä taas ei minulle oikein sopinut. Mutta kaiken teimme yhdessä.

Joskus se kyllä otti omat päiväunet pyykkinarujen päällä, mikä ihmetytti kyllä minua. Olisin luullut, että sohva tai sänky olisi ollut mukavampi kuin narun päällä tasapainoilu, mutta ei näköjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan