Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on mielestäsi eliittiä?

Vierailija
15.02.2020 |

Millaisia ihmisiä siihen kuuluu?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitille tavallinen kansa on ylimääräinen paha jolla ei ole mitään arvoa. Josta on päästävä eroon. Tässä asia tiivistettynä. Ehkäpä sen voin sitten päätellä itse kunkin asenteista ja arvoista?

Vierailija
2/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwan kassa ja kempeleläinen asuntokauppias...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliitille tavallinen kansa on ylimääräinen paha jolla ei ole mitään arvoa. Josta on päästävä eroon. Tässä asia tiivistettynä. Ehkäpä sen voin sitten päätellä itse kunkin asenteista ja arvoista?

Millä tavalla päästävä eroon?

Vierailija
4/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siwan kassa ja kempeleläinen asuntokauppias...

Jotka kuitenkin viime kädessä pitävät yhteiskuntaa yllä. Ilman heitä yhteiskunta lakkaisi heti toimimasta ja seuraisi pelkkä kaaos. Semmoista.

Vierailija
5/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutetut hoikat ihmiset. Ovat siis kahdella tapaa eliittiä.

Vierailija
6/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän huudetaan jatkuvasti. Rahat eivät riitä ( en muuten usko) vanhojen ja sairaiden hoitamiseen.

Tulevaisuudessa ei ole varaa maksaa eläkkeitä ( en usko.) Ja niin edelleen.

Jaa. Mitä se on esim. tuo esperien, attendojen ynnä muiden touhu?

Kyllähän kansasta eroon päästään erilaisilla keinoilla. Ja: kollegat tutkivat sitten toistensa rikoksia. Tavallisia ihmisiä pidetään täysinä idiootteina.

Tässä aivan lyhyt pelkistys.

Vierailija
7/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän huudetaan jatkuvasti. Rahat eivät riitä ( en muuten usko) vanhojen ja sairaiden hoitamiseen.

Kyllähän kansasta eroon päästään erilaisilla keinoilla. Ja: kollegat tutkivat sitten toistensa rikoksia. Tavallisia ihmisiä pidetään täysinä idiootteina.

Hoivapalvelujen taso ja eläkeongelmat eivät liity eliittiin vaan ongelmalliseen demografiaan.

Vierailija
8/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallon rikkain prosentti.

Vierailija
9/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan. Tänä aamuna luin täältä, että joku pitää kaikkia muualla asuvia elämäntapaintiaaneina.

Tuossa on koko asia kerrottu eliitin ylimielisestä näkökulmasta. Ei pelätä Jumalaa eikä hävetä ihmisiä.

Ei siis ihme, että persut ovat eliitin vihollinen, syynä se, että he ovat ainoa poliittinen vastavoima.

Sama ilmiö toistuu myös globaalisti.

Vierailija
10/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa, Sofia Berlöf, Sara Sieppi ja Martina Aitolehti nyt ainakin.

Vierailija
11/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijät

Vierailija
12/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoivapalvelujen taso ja eläkeongelmat eivät liity eliittiin vaan ongelmalliseen demografiaan.

Kyse on loppujen lopuksi vain rahasta, kyllä kansa tietää sen. Riippuu vain siitä keille ne rahat ja edut jaetaan ;)

Vierailija
13/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tosin av-riippuvuuteni ei oikein sovi kuvaan. Muuten täytän ehdot: varakas, rikkaasta perheestä, jo isovanhemmilla akateemiset tutkinnot, kuten kaikilla myöhemmilläkin sukupolvilla, itse olen tohtori. Tiivis kultturiharrastus myös jo usean sukupolven ajalta kiinteä osa elämää. Kielitaitoinen, hoikka, hillitty. 

Vierailija
14/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut, sivistyneet ja varakkaat. Ne jotka tuntee historiaa, taidetta ja puhuvat monia kieliä. Ovat humanisteja , mutta eivät köyhiä sellaisia.

Vierailija
15/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten eläkerahat, 200 miljardia on varastettu kansalta. Nyt ne kasvavat korkoa ulkomailla.

Esperit ja muut eivät maksa veroja Suomeen ja niin edelleen. Kuinkahan pitkä kirjoitus tästä tulisikaan, tuo oli pelkkä mitätön tiivistys mikä on homman nimi.

Vierailija
16/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa mitään eliittiä ole. Muutama rikkaampi suku ja nekin rahat tehty omalla yritystoiminnalla viimeisen 150v aikana. Tämä on junttien ja metsäläisten maa, toiset on vain sitä vähän enemmän kuin toiset.

Vierailija
17/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun taiteelliseen eliittiin. Arvomaailmani poikkeaa tosin täysin eliitin materialistisista arvoista sekä itsekorostuksesta. Ei kiinnosta. Piste.

Vierailija
18/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Hazard on osa etuoikeutettua eliittiä kun saa 50 000 kännykällä kuvatuista iltakävelyvideoista joita ei edes esitetä. Siis julkisista varoista.

Vierailija
19/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa mitään eliittiä ole. Muutama rikkaampi suku ja nekin rahat tehty omalla yritystoiminnalla viimeisen 150v aikana. Tämä on junttien ja metsäläisten maa, toiset on vain sitä vähän enemmän kuin toiset.

Aim siis tunnet kaikki suomalaiset? Olipa röyhkeä ylesitys.

Siitä kylläkin olen samaa mieltä ettei kaikilla suomalaisilla ole käytöstapoja eikä todellista sivistystä ja tämä pätee myös moniin yliopistoihmisiin.

Vierailija
20/35 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallon rikkain prosentti.

Siihen pääsee 650.000€:n omaisuudella. Suomessakin on siis 80.000 eliittiin kuuluvaa, eli 3,1% väestöstä. Kylläpä olo alkoikin tuntumaan elitistiseltä!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-moni-suomalainen-kuuluu-maailm…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän