Syöpäsairas Jope huonossa kunnossa sairaalassa.
Kommentit (29)
Jos Jope tai joku Jopen omainen tai ystävä saa viestiä tätä Jopelle vielä välitettyä: olit taitava ja hyvä koomikko ja myös muusikko. Sinussa oli herkkä puoli aina mukana ja inhimillisyys kaikkia ja kaikkea kohtaan. Jätit tärkeän jäljen suomalaisen viihteen historiaa.
Hitto kun toi syöpä niittää ihmisiä kovalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jope tai joku Jopen omainen tai ystävä saa viestiä tätä Jopelle vielä välitettyä: olit taitava ja hyvä koomikko ja myös muusikko. Sinussa oli herkkä puoli aina mukana ja inhimillisyys kaikkia ja kaikkea kohtaan. Jätit tärkeän jäljen suomalaisen viihteen historiaa.
On se vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vieläkin.
On, mutta voimme varautua pahimpaan.
Tämä henkilö tuskin on tehnyt sairaudestaan suurta numeroa julkisuudesssa, vaikka siitä onkin kerrottu mm. Seiskassa. Ilmeisen tavanomaiseen ja normaalina pidettyyn tapaan asiaa on kuitenkin ilmeisesti käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun toi syöpä niittää ihmisiä kovalla kädellä.
Väkisinkin alkaa olettamaan jokaisesta omastakin vaivasta, että syöpähän se kuitenkin.
Jope on itse kommentoinut ettei tilanne ole niin paha miltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne aina sanoo, ennenkuin veivi lentää.
Voi ei! Toivon totisesti paranemista. Suomessa on hyvä hoito ja keinoja nykyään enemmän lannistaa syöpä.
Mä en edes pidä koko henkilöstä, mutta toivotan parempaa vointia ja toivotaan pääsee pian pois myös sairaalasta.
Että nämä osanottajat voi pitää nyt vielä hetken vaikka päänsä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän Mujekin sanoi että ettei perheensä häntä ole menettämässä
Voi Jope Lapin mies! Muutama vuosi sitten tuo hänen syöpä kerrottiin.
Olen surullinen. Jope on Suomen parhain Antwerpenin rekkakuski!
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän Mujekin sanoi että ettei perheensä häntä ole menettämässä
Mikä Mujella oli? Oliko syöpä? Tässä nyt liian monta kaveria ja tuttua syöpä vienyt.
Ja näitä julkkiksia.
Lähde?