Palkkapäivä
Paljonkos tuli tilille? Itselläni 2459,58€ ja olen hoitaja. Oletko tyytyväinen palkkaasi? Itse olisin, jos tuo raha tulisi säännöllisestä päivätyöstä.
Kommentit (101)
On sulla kyllä hyvä palkka :O Miksi puhetta että hoitajat palkkakuopassa? Itse olen insinööri tosin valmistunut vasta reilu vuosi sitten mutta tilille tulee juuri ja juuri 2 tonnia.
3000 ja laivalla eSimiehenä
- kiinni 24/7
- turvaorganisaatiossa evakuoidaan jos tulee tilanne
- vastaan asiakaspalvelun laadusta
- hoidat valituksia
- teet työvuorolistat ja henkilökunnan riidat
Jne...
Juu js on vuorotyötä
Niin ja laivalta sit ei pääse yöksi kotiin
Duunari pajalla 1023€ nto/2viikkoa.
Laskut sain maksettua pois, lainanhoitotilille en saanut laitettua mitään.
Iltahommista sain tällä viikolla 140€ tankkasin auton ja nyt on 40€ rahaa.
Lainatilillä 1kk lyhennykset.
Jos en saisi töissä ruokaa kuolisin varmasti nälkään, vit*u että tuntuu tällainen elämä turhalta, ikinä ei ole rahaa mihinkään ja töissä on niin hiljaista, että eiköhän sekin paska lopu kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3114,31€ ja olen ihan tyytyväinen. Lukion lehtori, kaikki vuosisidonnaiset plakkarissa.
Jos toi on netto niin ihan ok. Olen tuntiopettaja ja noissa summista liikkuu brutto - hyvässä kuussa.
On netto. Ylitunteja keskimääräisesti, luulisin.
Aivan niin kuin kaikilla muilla olisi hulppeat palkat ja helppo duuni. Ei ole niin
Noin 3100 jää käteen, tutkija AMK:ssa
Otan firmasta vaihtelevasti 1500 - 3000 kuukaudessa (keskimäärin varmaankin 2300).
2150, tradenomi ja pankissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
On sulla kyllä hyvä palkka :O Miksi puhetta että hoitajat palkkakuopassa? Itse olen insinööri tosin valmistunut vasta reilu vuosi sitten mutta tilille tulee juuri ja juuri 2 tonnia.
Niin tulisi hoitajallekin vajaa 2000€, jos ei olisi vuorolisiä.
Tänään tuli tilille 1374,03€. Säännöllinen osa-aikatyö ja keikkatyö sen ohessa, tuossa oli vajaan 90h palkka sekä lisät yhdestä sunnuntaivuorosta. Aiemmin tässä kuussa tullut ansiosidonnaista sekä palkkaa keikkatyöstä. Netto yhteensä vajaat 2800€ tässä vaiheessa kuuta ja viikon päästä pitäisi tulla vielä lisää palkkaa keikkatyöstä. Tyytyväinen olen varsinkin, kun ei tarvitse tehdä täyttä viikkoa.
Kelapummina n. 1000e/kk. Sähköt, vedet, lääkärilaskut, lääkkeet, sekä vakuutukset saan tämän lisäksi toki ilmaiseksi. Viime talvena sian myös 10 kuutiota puita harkinnanvaraisena tukena. Pimeää hommaa tulee tehtyä muutamalla satasella kuussa. Käyn paljon kansalaisopiston kursseilla oppimassa uusia taitoja sekä reissaan ulkomailla muutaman kerran vuodessa. Sain hyvän vuokrasopimuksen, maksan vuokralla taloa omaksi - tai kelahan sen periaatteessa maksaa. Enää 7 vuotta niin talo on minun. Opintolainaa valtio aikoinaan pakotti ottamaan ja nyt valtio maksaa sen pikkuhiljaa takaisin. Hullu systeemi, mutta kaikki on otettava irti mitä lähtee!
onhan nää siis kaikki huonoja palkkoja kun vertaa päättäjiin
1850 e, varhaiskasvatuksen opettaja👍
2378 euroa. Olen sairaanhoitaja ja tässä tilissä maksettiin joulu- ja uuden vuoden lisät.
1100.
Tammikuun palkka meni joulukuun muutosverokortilla 4%. Olin hakenut uuden kortin pidätys alkaen 1.1. jonka vein palkkikseen vasta helmikuussa joten pikku kumulaatio iski.
Pidän kuukauden menojen verran säästössä ja nyt sille periaatteelle tuli pitkästä aikaa tarve. Nolottaa toi verokorttimoka.
Sanotaan, että veroa maksanut tänä vuonna 4634€ ja tili tulee vasta 20:pvä.
Mies52v
Aloittaja " unohti" kertoa että hän sai helmikuun palkan mukana myöskin joulunajan sunnutailisät. Eli ollut töissä Jouluaaton, molemmat joulupäivät, Uuden vuoden aaton sekä Uuden vuoden päivän,loppiaisen sekä useita sunnuntaita vielä maksettu 2.2 20 asti......:))
Ja mikäs olikaan tammikuun nettopalkka ?! Ilman lisiä, koska lisät maksettiin vasta nyt . Ehkä n. 1700 e!!
Vierailija kirjoitti:
Sain hyvän vuokrasopimuksen, maksan vuokralla taloa omaksi
Miten käytännössä järjestätte tämän?
2774e tuli tänään lisineen, ylitöineen ja kutsurahoineen. Joulun, Uuden Vuoden ja Loppiaisen olin töissä. Lähihoitaja Kotihoidossa