Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että niin moni poika jättää vanhat tanssimatta? Joka vuosi sama juttu!

Vierailija
14.02.2020 |

Tänäkin vuonna sen sai huomata, että moni lukiolaispoika jätti vanhat kokonaan tanssimatta. Heille olisi kyllä tanssipari löytynyt, mutta poikia itseään ei kiinostanut tanssia. Olivat kyllä ilmoittaneet hyvissä ajoin, viimeistään syksyllä, etteivät aio tanssia. Mutta osa heistä oli kuulemma jo yläasteella päättänyt, ettei aio tanssia vanhoja ja julisti sitä "ilosanomaansa" jo lukion ykköseltä alkaen!

Kyllä on käsittämättömän itsekästä touhua! Mitäpä siitä, jos jollekkin toiselle ei löydy paria, ja hänellä jää tanssit tanssimatta, vaikka haluaisi tanssia, koska MINÄ en halua tanssia! Minä, minä, minä, minä ja vielä kerran minä!

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi löytyy sitten niitä poikia, jotka tulevat alemmilta vuosiluokilta apuun. Ei tarvitse paljon päätellä, keistä kasvaa miehiä ja keistä ei.

Vierailija
2/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäminä tanssii sitten tyttöparissa. Pakkoko se on olla niin rajoittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pojat!

Vierailija
4/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? 

Eikö se ole jokaisen asia tanssiiko vai ei? Omana lukion kakkosvuonna oli ainakin yksi ykkösen poika tanssimassa ja kyllä se pari aina löytyy kaikille. Itse en tanssinut, kun olen liikunnallisesti kömpelö, eikä se tuntunut omalta, vaikka puvun hommaaminen olisikin ollut ihanaa. 

Vierailija
5/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin osallistua wanhoihin, jos kukaan tyttö ei aidosti halua tanssia mun kanssa vaan pyytävät mieluummin ykkösiä?

Vierailija
6/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko tanssia, ei pojan eikä tytön. Veljeni tanssi tyttövoittoisessa lukiossa kolme kertaa, abina meni kuulemma jo rutiinilla.

Vierailija
7/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä nekin juhlat ovat nykyään todella, kuin naikkosten pukujuhla? Poikien osa on olla statistina mustassa puvussa.

Vierailija
8/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tanssimisen pitäisi kiinnostaa kaikkia poikia? Oikeasti tanssiminen kinnostaa aika harvoja poikia, jos eivät harrasta tanssimista. Poikaystävät saattavat lähteä tyttöystäviensä mieliksi vanhojentanssiin pariksi. Minä (nainen) en aikoinaan tanssinut vanhojentansseja, mutta mun  poikaystäväni tanssi hyvän ystäväni kanssa. 

Vierailija
9/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun on niitäkin, jotka ovat menneet sinne lukioon puhtaasti opiskelemaan, eivätkä tanssimaan. Ja ikään kuin lukion kakkosvuoden kevätlukukaudelle pääseminen olisi jokin suurtenkin tanssiaisten juttu.

Vierailija
10/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika ei tanssinut. Kävi alussa harkoissakin mutta ei kelvannut kenellekään pariksi. Kukaan ei kysynyt, ja oli siellä yksin siksi jätti kesken. Paha mieli on.

Vierailija
11/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu oma lukio aika mieleen, aika moni sanoi ettei halua tanssia mutta tanssi silti.

Vierailija
12/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poika ei tanssinut. Kävi alussa harkoissakin mutta ei kelvannut kenellekään pariksi. Kukaan ei kysynyt, ja oli siellä yksin siksi jätti kesken. Paha mieli on.

Nonni mitä minä sanoin. Eikö olekkin ihan kiltti poika? On kotona tietokoneella ja tykkää koota pienoismalleja? Pelaa roolipelejä tietokoneella?

Vierailija
13/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm never gonna dance again... kirjoitti:

Ei välttämättä löydy kaikille tanssiparia. Onko isompaa häväistystä kun saapua paikalle täysvalkoisessa smokissa kiltti miehenä ja sulle ei ole tanssiparia? Seisot siinä salin ovella ja kaikki ihmiset kääntyvät katsomaan sinua ja nauravat. Opettajatkin hirnuvat käsi suun edessä peittääkseen hymynsä. Paikalle tilattu koomikko alkaa heittämään vitsejä sinusta.

Wanhoja kyllä harjoitellaan useampi viikko ennen varsinaisia tansseja, ei sinne vaan ilmestytä puvussa tai mekossa.

Vierailija
14/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkääpä keksiä, miten saisitte markkinoitua julkista tanssimista teinipojille. Onnistuuko?

Vierailija
15/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en halunnut osallistua vaihoihin, eksän mieliksi harkitsin. Erottiin eli joku muu sai hänestä parin. Vaihdoin aikuislukioon heti kun voin, koska ei kiinnostanut muutkaan kissanristiäiset. 

Vierailija
16/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tuohon pelleilyyn ensi vuonna osallistu.

Vierailija
17/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikia kiinnosta koska me-too! Kaikenlainen aloitteellisuus naisia kohtaan on demonisoitu nykyään.

Vierailija
18/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I'm never gonna dance again... kirjoitti:

Ei välttämättä löydy kaikille tanssiparia. Onko isompaa häväistystä kun saapua paikalle täysvalkoisessa smokissa kiltti miehenä ja sulle ei ole tanssiparia? Seisot siinä salin ovella ja kaikki ihmiset kääntyvät katsomaan sinua ja nauravat. Opettajatkin hirnuvat käsi suun edessä peittääkseen hymynsä. Paikalle tilattu koomikko alkaa heittämään vitsejä sinusta.

Wanhoja kyllä harjoitellaan useampi viikko ennen varsinaisia tansseja, ei sinne vaan ilmestytä puvussa tai mekossa.

Joo no mulla ei ole kokemusta kato. Tuskin olisin sopinut sinne teidän hienojen ihmisten joukkoon. Jo yläasteella oli tietty kasti järjestelmä. Hienojen perheiden lapset joita opettajat suosi jotka menivät sitten lukioon ja sitten alempi kasti eli autonrassaajien, farmareiden ym lapset joista tuli autonrassaajia ja hitsaajia ym. Olisitko tanssinut pojan kanssa joka haisee kaksi tahdilta? Niimpä. Ne ketkä meni lukioon harrasti golffia ja purjehdusta ym. Niillä oli hienot jutut jo silloin yläasteella.

Vierailija
19/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilttipoikia ei edes pyydetä tanssittajaksi. siksi jäävät pois

Vierailija
20/88 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäpä siitä, jos jollekkin toiselle ei löydy paria, ja hänellä jää tanssit tanssimatta, vaikka haluaisi tanssia, koska MINÄ en halua tanssia! Minä, minä, minä, minä ja vielä kerran minä!"

Byääh minä haluan tanssia ja leikkiä satujen prinsessaa ja siksi jonkun muun pitäisi tanssia vasten tahtojaan minun kanssani! Minä, minä, minä, minä ja vielä kerran minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi