Nyt kun Donner kuoli, niin onko Tuomas Enbuske suomen ykkösälykkö?
Perikö Enbuske Donnerin manttelin Suomen ykkösintellektuellina?
Kommentit (21)
Onhan Tuomas aika fiksu .. eikö ..
Zinc
Jos on, niin aika huonosti menee suomella.
Enbuskesta puhuminen edes samana vuonna Donnerin kanssa on suorastaan haudan häpäisy.
Pienimunaista reppanaa aisan kannattajaa ei saa missään olosuhteissa verrata Donneriin, joka sentään nautti naisten keskuudessa suurta kunnioitusta ja ihailua. Enbuskea taas pitää julkkistyrkyt pissiksetkin pilkkanaan.
Perkele, onko Enbuske muka älykkö?
Spontaani repeäminen tuli aloitusviestin lukemisesta. LOL!
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sinuun verrattuna on.
Ei kun se naikkonen, jota se veti lättyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sinuun verrattuna on.
Ollaanpas sitä taas hiprakassa näin perjantai-iltana.
Zinc
Donner oli kusípää, mutta sentään oikeasti tajusi asioista jotain, ja varsinkin nuorena pyöriessään vasemmistolaisissa kulttuuripiireissä tunsi ja varmasti imi vaikutteita aikansa kirkkaimmilta mieliltä.
Tuomas Enbuske on klovni, joka tuskin eläessään on lukenut yhtäkään kirjaa.
On suomen, mutta ei Suomen.
Tuhansien ihmisten pitää menehtyä, jotta paikka on hänen.
Ei ole. Jussi Halla-aho on älykkäin.
Tuomashan on ikuisesti Henkka Hyppösen ja Jenni Pääskysaaren sidekick. Samalla tavalla kuin Aki Linnanahde on ikuisesti se Järvenpääläinen portsari ja Jussi Heikelän sidekick. Tuomas on lähinnä ärsyttävä ja Aki yllätti kaikki kirjoittamalla kirjan Jere Karalahden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Timo Hännikäinen on ykkösälykkö.
Kato löysit vielä Enbuskeakin pienimunasemman reppanan, saavutus sekin. Älykyyden kanssa tällä reppanalla on tosin tekemistä vielä Enbuskeakin vähemmän.
Herramunrepaleet. En tiedä ja olen shokissa.
Mistä tää "Enbuske on älykäs" -jutttu on lähtösin??!! Vissiin herran omasta suusta. On sanonut että minä olen älykäs ja kaikki uskoo. Sama kuin Tuomas Holopaista sanotaan neroksi. No ei ole neroa nähnykkään.
Vierailija kirjoitti:
Donner oli kusípää, mutta sentään oikeasti tajusi asioista jotain, ja varsinkin nuorena pyöriessään vasemmistolaisissa kulttuuripiireissä tunsi ja varmasti imi vaikutteita aikansa kirkkaimmilta mieliltä.
Tuomas Enbuske on klovni, joka tuskin eläessään on lukenut yhtäkään kirjaa.
On se Oulun kirjastossa jotain tietokirjoja selannut ja sillä pätevöitynyt soittamaan suutaan.
Ja todella Donner ja Enbuske samassa lauseessa on haudanhäväistys. Donner oli todellinen älykkö, kyseenalaistaja ja sivistynyt ihminen.
Anna mun nauraa