Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko realistinen tavoite pudottaa elokuun loppuun mennessä 14 kg?

Vierailija
14.02.2020 |

En aio ryhtyä pussikuurille, vaan ihan oikeita ruokia syömällä. Antakaa kiltit ohjeita...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova tavoite.

Siinä menee helposti aikansa ennen kuin löydät sopivan tehokkaan ja järkevän tavan tiputtaa painoa. Minulla meni useita kuukausia pelkästään tähän.

Omalla kohdallani kalorimäärän pitää jäädä vuorokaudessa selvästi alle 1000 kcal:n , jotta laihdutuksessa on tehoa. Sinun kohdalla toki voi toimia eri määrät.

Jos et ole töissä etkä opiskele intensiivisesti, niin tavoite on kyllä realistinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkain sopiva proteiinidieetti ja painoharjoittelu. Muuten se pudotus lähtee lihaksista.

Vierailija
4/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt. Pudotin vain 5 viikossa 8 kg vain hiukan harkitummin ja vähemmän syöden. Ei ole mitenkään vaikeaa.

Vierailija
5/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla onnistuu ainakin.

Vierailija
6/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän on ylipainoa, sitä helpommin ja nopeammin paino aluksi putoaa. Suositukset sanovat, että ei kannata kuitenkaan ylittää puolen kilon tai varsinkaan kilon viikkotahtia, jotta lihakset säästyvät ja aineenvaihdunta pysyy hyvänä. Samasta syystä pitäisi harrastaa liikuntaa. Älä valitse lajia sen mukaan, mikä kuluttaa eniten kaloreita vaan keskity lihasten ylläpitämiseen. Se auttaa sinua pitämään painon poissa.

Tutkimusten mukaan parhaiten paino pysyy alhaalla niillä, jotka ovat pudottaneet hitaasti. Ole siis kärsivällinen.

Itse laihdutin kymmenen prosenttia painostani neljässä kuukaudessa laskemalla kaloreita yazio-appilla ja käymällä ahkerasti salilla ja kävelemällä. Sen jälkeen olen pitänyt painoa poissa pätkäpaastolla.

Vierailija
7/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä saatte noin nopeasti putoamaan? Itse saan syödä todella vähän ja tarkkaan harkiten mitä syön,  ja silti paino putoaa n. kilon, korkeintaan kaksi kiloa kuussa. Pudotan kyllä normaalipainon sisällä.

Vierailija
8/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä saatte noin nopeasti putoamaan? Itse saan syödä todella vähän ja tarkkaan harkiten mitä syön,  ja silti paino putoaa n. kilon, korkeintaan kaksi kiloa kuussa. Pudotan kyllä normaalipainon sisällä.

No daa! Kai se nyt putoaa, jos sitä on liikaa! Kehosi yrittää varmaan kertoa sinulle jotain. Kuten että normaalipainoisen ei pidä laihduttaa. Jos olet tyytymätön kehoosi, mene salille - huom ei lenkille - muokkaamaan sitä ja unohda typerä kituuttaminen.

Vierailija
9/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitäkin minkä painoinen olet nyt ja kuinka pitkä... 

Vierailija
10/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ylipainoo, sen helpompi pudottaa. Itellä kans nyt jumissa koska olen normaalipainoinen mutta yritän vielä 3 kiloo saada pois. :P

Vierailija
11/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu varmasti. Tsemppiä kovasti! 👍❤

Vierailija
12/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alusta - 7,3 kg, vyötärö - 9 cm, sillä kammottavalla karppauksella. Ajattelin kesäkuun alussa olla parikyt kiloa keveämpi.

M53

Vierailija
13/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lähtömitoista. Normaalipainon sisällä laihduttaminen on paljon hitaampaa, ei mahdotonta sekään. Itse olen laihtunut heinäkuun alusta -13,4kg.

Vierailija
14/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan keinoista.

Onnistuuko runsaalla liikunnalla ja huolellisella ruokavaliolla? Kyllä.

Onnistuuko mussuttamalla sipsiä, suklaata ja siideriä sohvan pohjalla samalla kun selaat Instagramia? Ei todellakaan.

Vierailija
15/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onnistuu. Mä tiputin 7kg alle kuukaudessa pienillä ruoka-annoksilla ja lenkkeilemällä. Toki oli joskus nälkä, mutta ei se ole mitenkään vaarallista. Aloitusmitat oli 166/64. Nyt on hyvä olo, lihakset ei ole kadonneet mihinkään, päinvastoin lisääntyneet juoksemisen ansiosta ja aineenvaihdunta toimii mainiosti.

Vierailija
16/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mä aion pudottaa kilon enemmän kesäkuun alkuun mennessä.

161/82

Vierailija
17/41 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tiputettua sen 3-4kk

Vierailija
18/41 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee kilo jo viikossa.

Vierailija
19/41 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No daa! Kai se nyt putoaa, jos sitä on liikaa! Kehosi yrittää varmaan kertoa sinulle jotain. Kuten että normaalipainoisen ei pidä laihduttaa. Jos olet tyytymätön kehoosi, mene salille - huom ei lenkille - muokkaamaan sitä ja unohda typerä kituuttaminen.

Tämä on yleinen harhaluulo, että salin aiheuttamat muutokset näkyisivät aina ihmisestä. Kyllä pitää naisen olla normaalipainon alarajoilla, että oikeasti ne lihakset erottuisivat hyvin.

Vierailija
20/41 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan lähtöpainosta.

Jos painat 100kg niin helposti lähtee.

Minulla on painoa 53kg ja tästä olisi varmaan suht vaikea tiputtaa 14kg joutumatta sairaalan letkuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän