Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

runescape - pelaako joku teidän lapsista ja mitä mieltä siitä?

Vierailija
13.05.2008 |

kannattaako mennä mukaan? 4,60e kk:ssa että ei ole paljon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne alkaa jo kyllästyäkin siihen

Vierailija
2/3 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse päästänyt meidän poikaa pelamaan, kun en oikein tiedä, mikä yhdistelmä on kielitaidottomuudella ja sillä, että pelissä on maksullisia osia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 8-v poikani oli tarpeeksi pyydellyt, että pääsisi "membuksi" eli memberiksi eli maksetuksi jäseneksi, ostin hänelle kuukauden jäsenyyden. Se pitää muistaakseni perua 3 pv ennen seuraavan jäsenyyskuukauden alkua, ja unohtaessani sen, poika saikin 2 kk jäsenyyttä.

Firma laskutti Visaa, vahvistus tuli sähköpostissa. Lisälaskutusta ei ollut eikä muutenkaan ongelmaa. Perumiseen löytyi linkki jostain kohdasta, kun pelaaja on itse kirjautuneena.

Ja itse pelistä. Kun itsellä ei lapsuuteen kuulunut tietokoneet, joutuu miettimään mikä on kohtuullista pelaamista. Minusta tuntui, että jatkuvasti kuului, että saako mennä koneelle pelaamaan runea. Ja se, että jäsenenä sai enemmän sisältöa peliin, kannusti tietenkin pelaamaan lisää. Pojan kaveritkin pelasi samoissa kentissä ja tapasivat toisiaan ja vaihtoivat esineitä ym. Nyt innostus on loppumassa onneksi, mutta taitaa olla koukuttava peli.

VAROITUS Tähän lopuksi sanon vielä, että pari kertaa pojalle oli esitetty pelissä englanniksi kysymys, että tykkääkö kosketella itseään. Poika kertoi asiasta minulle. Eli se saattoi olla joku ranskalainen tai jenkki nettipedofiili joka tuollaisia kyselee. Joten miettikää saako lapsenne istua koneella, kun ette tiedä, missä käy. Meidän koneemme on paikassa, jossa näemme mitä tapahtuu.

Ja vielä, jos ei ymmärrä englantia tarpeeksi, voi olla vaikea ymmärtää jäsenyysehtoja ja perumisia ym. Kun maksoin jäsenyyden, siinä taidettiin sanoa, että jos pelaaja on alle 13-v ja valehdellut ikänsä, sen voi vanhemmat perua. Eli profiilia ei saisi alla 13-v muodostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi