Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Jim Carrey flirttaili toimittajalle - Feministit raivostuivat

Vierailija
14.02.2020 |

– Olen Jim Carreyn fani, mutta tänään menetin kunnioitukseni häntä kohtaan. Tämä on todella asiatonta. Toivon, että hän pyytää sinulta anteeksi, eräs kirjoitti Twitteriin.

– Valitettavasti kävi juuri ilmi, että Carrey onkin täysi limanuljaska!

Ei hyvää päivää tätä nykymenoa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>feministit raivostuivat

Monia näitä raivonpurkauksia rahoitetaan länsimaissa verorahoin. Miettikääpä hetki sitä

Mitä ihmettä? Nyt ne lääkkeet.

Niin, nyt ne lääkkeet pois kädestä.

Akateemisille feministeille on olemassa verorahoitetut suojatyöpaikat, joissa maksetaan käytännössä loukkaantumisesta

Vierailija
42/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pahastutaan tällaisista ns. oikeista ongelmista, eikä esim. niistä räikeistä naisten oikeusien polkemisista, joita translainuudistuksen yhteydessä tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainneet vain nämä pillastujat olla itse niin kuumana Jimiin, että nyt loukkaantuivat kun ei mies tullutkaan heille flirttailemaan vaan jollekin toimittajanhupakolle. Eihän tuolle nyt muuta selitystä voi olla, kun tilanne muutenkin oli kummallekin ihan OK. Näihin toisten puolesta pahoittumisiinhan projisoidaan sitä itseä ja omaa maailmaa.

Vierailija
44/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainneet vain nämä pillastujat olla itse niin kuumana Jimiin, että nyt loukkaantuivat kun ei mies tullutkaan heille flirttailemaan vaan jollekin toimittajanhupakolle. Eihän tuolle nyt muuta selitystä voi olla, kun tilanne muutenkin oli kummallekin ihan OK. Näihin toisten puolesta pahoittumisiinhan projisoidaan sitä itseä ja omaa maailmaa.

:D

Vierailija
45/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministiä hokevilla on paljon isommat ongelmat itsensä kanssa kuin mitä feminismi aiheuttaa. Surullista.

Mielenterveyspalveluihin tulisi todellakin satsata ajoissa. 

>isommat ongelmat kun mitä feminismi aiheuttaa

Ei ole mahdollista

Siitä olet oikeassa, että MT-palveluihin voisi satsata. Voitaisiin ehkä vihdoin heittää feministit suljetulle

Ketkä voisi ja miksi ihmeessä?. Heillä on oikedet mielipiteisiinsä se että vastustat heitä maanisena ja näet heistä harhoja on ainoastaan mielenvikaista.

Vierailija
46/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista loukkaantujista ei kannata välittää. Nykyinen viihde ja kulttuurimaailma on ihan sekopäinen ja sairas globaalilla tasolla. sanot mitä tahansa niin joku kääntää sen sinua vastaan.

Vierailija
47/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä on nyt sanottu, että nämä kommentoijat ovat olleet feministejä? Joku nyt taitaa projisoida omia ennakkoluulojaan tähänkin juttuun.

Saman huomioin, fanit raivostuivat

Vierailija
48/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keksit, että feministit loukkaantuivat? Minä olen feministi, enkä nää tuossa kommentissa mitään ongelmaa. 

Vierailija
49/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että pahastutaan tällaisista ns. oikeista ongelmista, eikä esim. niistä räikeistä naisten oikeusien polkemisista, joita translainuudistuksen yhteydessä tehdään.

Nytkö ne transut päästetään naistenvessaan vaanimaan pikkutyttöjä?

Vierailija
50/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministiä hokevilla on paljon isommat ongelmat itsensä kanssa kuin mitä feminismi aiheuttaa. Surullista.

Ei ole mahdollista

Siitä olet oikeassa, että MT-palveluihin voisi satsata. Voitaisiin ehkä vihdoin heittää feministit suljetulle

Ketkä voisi ja miksi ihmeessä?. Heillä on oikedet mielipiteisiinsä se että vastustat heitä maanisena ja näet heistä harhoja on ainoastaan mielenvikaista.

Minulla on vielä toistaiseksi oikeus minun mielipiteeseen feministeismistä. Voit myös samalla kertoa harhaiselle ja tyhmälle, mitä muita mahdollisia ihmisryhmiä on, jotka saattavat tästäkin haastattelusta repiä pelihousunsa?

Vierailija
51/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista

Minulla on vielä toistaiseksi oikeus minun mielipiteeseen feministeismistä. Voit myös samalla kertoa harhaiselle ja tyhmälle, mitä muita mahdollisia ihmisryhmiä on, jotka saattavat tästäkin haastattelusta repiä pelihousunsa?

Mielipiteesi on syrjivä sekä epäterve. Toisen maaninen vastustaminen ja jatkuva syyllistäminen keksityin argumentein ei ole mielipide. 

Vierailija
52/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman takia loukkaannuit tämän jutun takia?

Jim Carreyn yläpeukku - feministien alapeukku

Vierailija
53/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista

Mielipiteesi on syrjivä sekä epäterve. Toisen maaninen vastustaminen ja jatkuva syyllistäminen keksityin argumentein ei ole mielipide. 

Feministien mielipiteet, noh taidat olla feministi itsekin niin et ymmärrä, kuinka harhainen olet. Ja taas kerran, ketkä muut raivostuisivat Jim Carreylle tästä kuin feministit?

Vierailija
54/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajattaren on ilmeisesti vaikea hyväksyä sitä, etteivät kaikki julkkikset ole sillai kiinnostuneita juuri hänestä.628

Vierailija
55/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista

Feministien mielipiteet, noh taidat olla feministi itsekin niin et ymmärrä, kuinka harhainen olet. Ja taas kerran, ketkä muut raivostuisivat Jim Carreylle tästä kuin feministit?

En ole eikä heidän touhunsa nosta minussa tuollaista kiihkoa, tai muutakaan. En itsekkään ymmärrä sitä mutta pidän sairaana että joku vastustaa toisia noin maanisesti.

He saaavat  puolestani ajaa omia feministisiä käsityksiään ilman mitään provosointia taholtani jos se ei loukkaa ketään muuta. Toki se tarkoitaa etten ole samaa mieltä yksittäisistä asioista automaattisesti vaan minulla on oma mielipide ilman yleistävää öyhötystä. Eikä se siksi tarkoita että luokittelisin heidät johonkin tiettyyn lokeroon feministit joita vihata heidän feminististen ajatusten tähden.

Jim Carreylle raivostivat ylireagoivat muiden puolesta loukkaantuvat mielesänpahoittajat muttei feministit kollektiivisesti.

Tuollainen tietyn ryhmän parjaaminen on perseestä. 

Monia heistä juttu tuskin kiinnostaa. 

Vierailija
56/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittajattaren on ilmeisesti vaikea hyväksyä sitä, etteivät kaikki julkkikset ole sillai kiinnostuneita juuri hänestä.628

Carrey on tuossa haastattelussa todella ällöttävä. Feministien haukkujat saa mesota just niin paljon kuin haluaa, mutta minä ainakin äänestän jaloillani. Meni maku Carreysta. Jos hän ei kaipaa rahojani, jatkakoon samaa rataa.

Vierailija
57/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista

En ole eikä heidän touhunsa nosta minussa tuollaista kiihkoa, tai muutakaan. En itsekkään ymmärrä sitä mutta pidän sairaana että joku vastustaa toisia noin maanisesti.

He saaavat  puolestani ajaa omia feministisiä käsityksiään ilman mitään provosointia taholtani jos se ei loukkaa ketään muuta. Toki se tarkoitaa etten ole samaa mieltä yksittäisistä asioista automaattisesti vaan minulla on oma mielipide ilman yleistävää öyhötystä. Eikä se siksi tarkoita että luokittelisin heidät johonkin tiettyyn lokeroon feministit joita vihata heidän feminististen ajatusten tähden.

Jim Carreylle raivostivat ylireagoivat muiden puolesta loukkaantuvat mielesänpahoittajat muttei feministit kollektiivisesti.

Tuollainen tietyn ryhmän parjaaminen on perseestä. 

Monia heistä juttu tuskin kiinnostaa. 

Eivät kaikki feministit ehdi jokapaikkaan loukkaantumaan. Ei silti muuta sitä asiaa, että ovat ainoa ryhmä jossa on ihmisiä jotka voivat tästä jotenkin loukkaantua?

Vierailija
58/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jim Carrey on jo niin setä että tuskin se enää oppii jättämään työtä tekevät ihmiset rauhaan. Annetaan pappojen mennä hautaan limakommenttiensa kanssa. Vanha koira ei enää opi uusia temppuja.

Ootko sä tyhmä vai miksi luulet, että kommentissa oli mitään limaista?

Camoon, heitto olis vielä voinut jotenkin mennä jos kyseinen toimittaja olis joku maailmankuulu nimi tyyliin Ellen de Generes. Mutta tollanen parikymppinen nätti blondi josta kukaan ei ole kuullutkaan. Te limasedät voitte yrittää selittää vaikka pää punaisena limojanne pois, mutta olette vain noloja.

Tuo varhaiskeski-ikäinen haastattelija ei loukkaantunut tippaakaan Carreyn kommentista, mutta niin vain sitä feministinaiset onnistuvat tästäkin uhriutumaan. Olette te kyllä aika epeleitä. :D

Sivusta: millä tavoin se on uhriutumista, jos jonkun julkkismiehen kommenttia pidetään seksistisenä/asiattomana? eri

Vierailija
59/61 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/61 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Carrey on tuossa haastattelussa todella ällöttävä. Feministien haukkujat saa mesota just niin paljon kuin haluaa, mutta minä ainakin äänestän jaloillani. Meni maku Carreysta. Jos hän ei kaipaa rahojani, jatkakoon samaa rataa.

Minusta tuntuu, että häntä ei itse asiassa kiinnosta sinä tai rahasi lainkaan.