Uskotko kirouksiin? Tai karmaan?
Olen pohtinut jo vuosia tätä aihetta. Omakohtaista kokemusta asiasta on. En siis harrasta mitään noituutta enkä kiroa ihmisiä tmv. Kuitenkin useita kertoja on ihmiselle joka on tehnyt mulle jotakin vääryyttä tapahtunut pahaa. Tai ainakin jotain sellaista mikä estää tämän henkilön olla mun kanssa tekemisissä.
Koen asian myös toisin päin. Koen siis vahvaa johdatusta. Olen selvinnyt läpi elämäni hyvinkin tukalista ja vaarallisista tilanteista
kuulemalla ja näkemällä jotain sellaista joka mut johdattaa turvaan.
Joitain tosi konkreettisia esimerkkejä voisin kirjoittaa. Esim. vuosia sitten olin tukalassa tilanteessa työpaikallani. Olin mennyt tutustumaan samassa työpaikassa olleeseen mieheen. Hän kuvitteli meidän välillä jotain ja kun kerroin että en halua mitään hänen kanssaan alkoi pelottelu. Seurasi ja vaani minua ja uhkaili kostaa... Silloin ajattelin että voi kunpa tuo tyyppi häipyisi täältä töistä, jättäisi mut rauhaan! Ei mennyt kuin muutama viikko kun kyseinen mies sairastui johonkin ihmeelliseen ihosairauteen. Alkoi ihan pienestä ihottumasta ja levisi siis ympäri kehoa. Meni tosi huonoon kuntoon. Ei pystynyt enää palaamaan töihin.
Näitä juttuja on paljon muitakin kyllä, siksi oonkin alkanut ihmetellä! Mutta siis onko jonkulla jotain vastaavaa kokemusta?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuusta karma peruuustuu liialliseen itsekeskeisyyteen. ELii asettaa kohtalonsa oman tyhmyyteensä ja sokeutensa uhriksi.
Tokii itsekeskeisyyys ei vältttämättä ole itse aiheutettua vaaan se on erilaisten koukkujen kauttta päätymistä tiettyyn kohtalooon jonka vangiksi ajautuuu.
Se milllä tavoin noita kykenee karmat ja kiroukseeet käsittämäään on ihmisen elämänilanteeesta mitää ihminen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Minuusta karma peruuustuu liialliseen itsekeskeisyyteen. ELii asettaa kohtalonsa oman tyhmyyteensä ja sokeutensa uhriksi.
Olen ajatellut näitä asioita aika paljon. Sellainen tuntuma vähän on, että ne eivät aina ole yksiselitteisiä.
En ainakaan itse ole nähnyt niissä pettämätöntä logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokii itsekeskeisyyys ei vältttämättä ole itse aiheutettua vaaan se on erilaisten koukkujen kauttta päätymistä tiettyyn kohtalooon jonka vangiksi ajautuuu.
Se milllä tavoin noita kykenee karmat ja kiroukseeet käsittämäään on ihmisen elämänilanteeesta mitää ihminen kertoo.
Ihmiisestä on helppo piiirtää kuva sitä kautta kun mietttii kasvatusta, luonteenpiirteitä, temperamentttia, kokemuksia, elämäntyyyliä ja sitä misssä tianteeessa hän on elämässsän juuri tälllä hetkelllä.
Uskon Karmaan.
Just töissä on tällainen tapaus, jossa ajattelun, että karma hoitaa homman. Ja näin kävi .
Meillä haettiin uutta työntekijää. Ja määräaikaisia oli kaksi. Toinen näistä määräaikaisista oli tunnollinen ja ihan ok. Toinen taas sellainen kovaääninen ja touhukas. Ja monesti kärpäsestä tuli härkänen....huomattiin, että tämä kovaääninen alkoi haukkua tätä toista kaikille ja tarkoitus tietysti oli, että hän saa tämän vakipaikan.
No näin siinä sitten kävikin. Eli kovaääninen otettiin vakihommaan todella huonolla palkalla!! Eli tässä valittiin huono ja maksetaan surkeaa palkkaa.
Itse saan ko. hommasta 600 e enemmän.
Vähän kyllä nauratti kun näin kävi. Olisitte nähneet tyypin naaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut näitä asioita aika paljon. Sellainen tuntuma vähän on, että ne eivät aina ole yksiselitteisiä.
En ainakaan itse ole nähnyt niissä pettämätöntä logiikkaa.
Toisaalta niissä on joskus voinutkin nähdä ikään kuin pettämättömän logiikan, kuten esim. miten isoisäni vainoajalle kävi. Karsea tapaus.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Hullu psyko isäni, väkivaltainen mielipuoli, on täysin rangaistuksetta pahoinpidellyt lapsiaan, vaimoaan (lapsia täysi-ikäisyyteen asti, vaimoa edelleen), sukulaisia, työkavereita ja naapureita, on siis oikeasti julma ja aggressiivinen ihmisten kiusaaja.
Ei ole tullut MITÄÄN karmaa tai opetusta, edelleen jatkaa! Uhrit joko pelkää (vaimo, me lapset) tai sitten häpeää turpasaunaa (sukulaiset, työkaverit tms) eikä siksi ole tehnyt tutkintapyyntöä.
Tuo hullu jatkaa vaan ja on tuhonnut tai pilannut jo monen elämän.
Kertokaa nyt miten tämän muka saisi karmalla vastuuseen teoistaan?
Olisiko tuossa noiden muiden ihmisten opin paikka? Mitä jos isäsi on maailmassa opettamassa, että puoliaan on pidettävä?
Vierailija kirjoitti:
Uskon Karmaan.
Just töissä on tällainen tapaus, jossa ajattelun, että karma hoitaa homman. Ja näin kävi .
Meillä haettiin uutta työntekijää. Ja määräaikaisia oli kaksi. Toinen näistä määräaikaisista oli tunnollinen ja ihan ok. Toinen taas sellainen kovaääninen ja touhukas. Ja monesti kärpäsestä tuli härkänen....huomattiin, että tämä kovaääninen alkoi haukkua tätä toista kaikille ja tarkoitus tietysti oli, että hän saa tämän vakipaikan.
No näin siinä sitten kävikin. Eli kovaääninen otettiin vakihommaan todella huonolla palkalla!! Eli tässä valittiin huono ja maksetaan surkeaa palkkaa.
En usko karmaan, mutta noin voi kyllä käydä. Paha asia voi palvella lopulta hyvää tarkoitusperää. Siis että Jumala voi toimia niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiroan sinut silmille hyppivä moolok! Et nuku ensi yönä. Sinua paleltaa ja kuumottaa samaan aikaan. Unesi on musta ja painava. Korvanlehtesi muuttuvat tulipunaisiksi. Kun yrität juoda, meinaat tukehtua juomaasi. Nielusi kipeytyy, on vaikea niellä. Paino laskeutuu päällesi, et pääse pakoon. Tämä saa sinut kiinni, odota, ennemmin tai myöhemmin.
Minä teen kirouksesi tyhjäksi. Jeesuksen nimeen, Amen.
Jos kohde uskoo, sitten se tehoaa, ei muutoin.
On ihmisiä jotka löytävät toisesta heikon kohdan, kuten joka uskoo vaikka kuinka pienestä asiasta että se on syntiä, sitten painostetaan.
Raamatussa sanotaan selvästi, ettei mikään on epäpyhää, paitsi joka pitää epäpyhänä. Vain ylensyönti tai juopottelu ovat syntiä, ei se jos ottaa hiukan alkoholia tai syö hyvin.
"Heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille", miksi ei uskota että paha saa palkkansa, johtuu siitä että näistä ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiisestä on helppo piiirtää kuva sitä kautta kun mietttii kasvatusta, luonteenpiirteitä, temperamentttia, kokemuksia, elämäntyyyliä ja sitä misssä tianteeessa hän on elämässsän juuri tälllä hetkelllä.
Muttta se on tärkeä asia että mikä on ihmisen syyyllistämistä ja mistä ihmisen pitäisi kantaa vastuuu. Ja toiinen asia on se etttä monet asiat on kyetttävä lukemaan rivien välistä, koska ihmiiinen häpeää ja peitttelee asioita eritavoiilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin on samansuuntaisia kokemuksia. Paha ihminen lähipiirissä on saanut palkkansa. Samoin uskon siihen, että kiertämään laitettu hyvä palaa takaisin. Esim jos hyvästä sydämestäsi annat jotain toiselle tai teet pyytettömän hyvän teon, saat ainakin hyvän mielen. Usein olen myös konkreettisesti kokenut tulleeni palkituksi, esim löytänyt kirpparilta juuri sen, mitä olen mennyt etsimään, lähes ilmaiseksi.
Olen myös onnistunut manifestoimaan itselleni jotain mitä olen tarvinnut. Eli olen kertonut jollekin korkeammalle että tarvitsisin nyt vaikka jonkun ihan tietynlaisen asian ja mieluiten tietenkin heti😁 Seuraavaksi se asia tulee mua vastaan kun astun vaikka kauppaan tai joku ystävä kysyy että tarvitsetkos tälläistä. Se tuntuu aina tosi riemukkaalta! Silloin kiitän mielessäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Hullu psyko isäni, väkivaltainen mielipuoli, on täysin rangaistuksetta pahoinpidellyt lapsiaan, vaimoaan (lapsia täysi-ikäisyyteen asti, vaimoa edelleen), sukulaisia, työkavereita ja naapureita, on siis oikeasti julma ja aggressiivinen ihmisten kiusaaja.
Ei ole tullut MITÄÄN karmaa tai opetusta, edelleen jatkaa! Uhrit joko pelkää (vaimo, me lapset) tai sitten häpeää turpasaunaa (sukulaiset, työkaverit tms) eikä siksi ole tehnyt tutkintapyyntöä.
Kertokaa nyt miten tämän muka saisi karmalla vastuuseen teoistaan?Seuraavissa elämissä hän saa opetuksen.
Seuraavat elämät on keksitty, että pahnan pohjimmaiset pysyisivät ruodussa.
Kuinka saada räikeän epätasa-arvoisen yhteiskunnan maharadžan perseenpyyhkijä tyytymään asemaansa. Lapsi kuoli nälkään ja toinen piti myydä bordellinpitäjälle.
Edellisen elämän pahoja tekoja tässä sovitellaan, jos olen kiltisti, seuraavassa elämässä menee paremmin....
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Ainakin karmaan. Kokemusta on siitä asiasta.
Kuka on Karma, johon sinä uskot?
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kaiken esoteerisen pimeän energian mitä minulla on ja kykenen aistimaan tähän kiroukseen: sinä joka luet tätä pyydän maailmankaikkeuden pahuu.den energiaa tuomaan epäonnea ja kurjuutta elämääsi; lukemalla tämän loppuun aktivoit sen.
Loin mielessäni kirkkaan valkoisen valon niiden kaikkien ympärille suojaksi jotka tämän lukevat. Kirous ei pääse perille vaan kimpoaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon karmaan, mutta en kyllä ihan noin instant-karmaan usko. Karma voi tulla pikemminkin seuraavassa elämässä.
Mitään seuraavaa elämää ei ole, sellainen on hinduismiä.
On vain tämä yksi elämä ja yksi Tie pelastukseen, Hän on Jeesus Kristus.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kaiken esoteerisen pimeän energian mitä minulla on ja kykenen aistimaan tähän kiroukseen: sinä joka luet tätä pyydän maailmankaikkeuden pahuu.den energiaa tuomaan epäonnea ja kurjuutta elämääsi; lukemalla tämän loppuun aktivoit sen.
Minä pysäytän kaikki kirouksesi ja pahat voimasi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Karmaan.
Jos kerran uskot karmaan, niin miksi tuotat negatiivista karmavelkaa itsellesi valehtelemalla. Hulvaton anekdoottisi oli selkeästi keksitty ja sarjassamme "tapahtui fantasiamaailmassa ei oikeasti". Toivottavasti nautit karmavelasta ja saat vaikka parkkisakon yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Ainakin karmaan. Kokemusta on siitä asiasta.
Kuka on Karma, johon sinä uskot?
Ihan OK bändi, "Hyvää huomenta Suomi" kai oli suurin hitti.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt miten tämän muka saisi karmalla vastuuseen teoistaan?
Karma isäsi kohdalla on menetetyt ihmissuhteet, te lapset ja muut.
Karmaan en usko. En usko jälleensyntymiin, ja minusta näyttää selvältä että tässä elämässä ei mikään kosminen oikeus toteudu.
Kirouksiin, ehkä. Äitini on aina ollut vähän "noita", siis aavistanut ennalta asioita todella ihmeellisesti jne. Hänelle on myös käynyt usein tuota että jos on toivonut jollekin jotain pahaa, niin se on tapahtunut, vaikka se olisi hyvin epätodennäköistä. Esim. kun olin teini, äiti oli todella ahdistavassa työpaikassa jossa häntä kiusattiin. Kotona illalla isälleni manaili taas sitä työpaikkaa ja kiukustuneena sanoi: "kunpa palaisi koko pulju niin ei tarvitsisi mennä sinne enää". Parin päivän päästä se paloi. Samoin joskus kun oltiin ajelemassa autolla äiti sanoi yhtäkkiä ajavalle isälleni että pysy kauempana tuosta autosta, se menee ojaan. Isä nauroi sitä että eikä mene, ihan menee tasaista rauhallista vauhtia eikä mikään viittaa ojaan menoon. Niin kuitenkin kävi aika piankin. Ja jäin miettimään, että tiesikö äiti ennalta ojaan menon vai aiheuttiko sen tahattomasti kiroamalla autoilijan ennakkoaavistuksellaan.