Olen setämies - kysyttävää?
Olen juuri sellainen ällö setämies joka täällä on kaikkien ykkösinhokki. Puolikalju, hilpeä ja mahakas. Tiedostan toksisuuteni ja pyydän anteeksi olemassaoloani kaikilta naisilta, mutta kun nyt olemme täällä niin kysyttävää?
Kommentit (51)
Voiko kassatyttö kiinnostua vireästä 45v miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Sen vuoksi ne sen työn ottikin että pääsisi tapaamaan setämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet paskaisista kauhtuneista kånken-repuista?
Kånken on kyllä kivan näköinen mutta ainakin jossain mallissa on tosi ohuet kantoremmit. Kauhtunuthan on vaan sen merkki että on käytetty.
Hajotkaa sedät kirjoitti:
Puolikalju hikinen äijä runkkamassa niin että maha hyllyy, kuulostaa niin pahalta että tykkään setämiehistä vielä vähemmän kuin ennen. Maireat (vrt "työpaikkakohteliaisuus") ovat pahimpia. Ne luulevat ettei kukaan näe kun ne kuolaavat alaikäisten kesätyöntekijöiden perseitä mutta oikeasti sen limaisen katseen tuntee vielä kotonaan. Näitä näkee myös uimarantojen liepeillä ja uimahalleissa, tulee aina raiskattu olo kun tietää että ne illalla muistelee näkemäänsä ja vemputtaa yökyök yök inhottaa aina kun ne tulee kassallekin ja yrittää olla niin makeita ja heittää jotain kuluneitä läppiä yli oksuhymiö
Olet varmaan kokenut ikävää käytöstä jonkun setämiehen taholta. Olen pahoillani siitä. Yritän tosissaan olla tölläämättä ja käyttäytymättä muutenkaan limaisesti, mutta kyllä sitä tietysti aika hyvä käsitys muodostuu että minkä mallisia ne työtoverit on. Ehkä.muillakin? En kuitenkaan voi sanoa että tuntisin mitään seksuaalista mielenkiintoa kovin nuoriin, esim ajatus kesätyöläisen tuijottamista kuulostaa aika ällöltä.
Et ole setämies, sillä oikea setämies ei pyytele anteeksi, varsinkaan naisilta.
t. Super-Setämies
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkin ja joillain tasolla, mutta luulen että oma kiinnostukseni kohdistuu enemmän kassatäteihin kuin kassatyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee ihmisestä setämiehen?
Setämies on sellainen 50v rajapyykin ohittanut mies joka ei kuitenkaan vielä ole vaari.
Vierailija kirjoitti:
Et ole setämies, sillä oikea setämies ei pyytele anteeksi, varsinkaan naisilta.
t. Super-Setämies
Superkaima, olen eri mieltä. Hyvään, kypsään miehekkyyteen kuuluu kyllä hyvä itsevarmuus ja tilanteiden hallinta, mutta aina myös itsereflektio, kyky pyytää ja antaa anteeksi ja kyky korjata toimintaansa.
Rotari, rappari, Leijona vai Kummaheppu?
Puolikalju hikinen äijä runkkamassa niin että maha hyllyy, kuulostaa niin pahalta että tykkään setämiehistä vielä vähemmän kuin ennen. Maireat (vrt "työpaikkakohteliaisuus") ovat pahimpia. Ne luulevat ettei kukaan näe kun ne kuolaavat alaikäisten kesätyöntekijöiden perseitä mutta oikeasti sen limaisen katseen tuntee vielä kotonaan. Näitä näkee myös uimarantojen liepeillä ja uimahalleissa, tulee aina raiskattu olo kun tietää että ne illalla muistelee näkemäänsä ja vemputtaa yökyök yök inhottaa aina kun ne tulee kassallekin ja yrittää olla niin makeita ja heittää jotain kuluneitä läppiä yli oksuhymiö
Hyvää ystävänpäivää sullekin, typy. Pusi pusi.
et tainnut typy huomata, että otin susta myös kuvia kun olit rannalla aurinkoa ottamassa tai kaupassa täyttämässä hyllyjä. Ei tarvii pelkästään hatarien mielikuvien varassa vemputtaa iltaisin ;)
t. kuvailemasi setämies
Minkä ikäinen ihan tarkkaan ottaen olet, Setämies?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko susta, että sulla on asiat hyvin?
Kyllä, usein sanotaan että tämä on seesteinen vaihe elämässä. Olen aika tyytyväinen. Perhe on iso voimavara, duuni vois olla kiinnostavampi ja parempipalkkainen mutta pidän työstäni. Terveys ok...lisäksi, olen tullut muutamassa vuodessa aika paljon avarakatseisemmaksi ja myös oppinut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein vokottelet naisia?
Olen perheellinen joten pikkuhuulenheitto ja flirtti on ok mutta pitemmälle en mene.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ihan tarkkaan ottaen olet, Setämies?
53
Vaikutat ihan mukavalta setämieheltä. Näin tätinaisena haluaisin vähän kutitella sinua, vaikkapa sieltä masun alta. Saanko?
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ihan mukavalta setämieheltä. Näin tätinaisena haluaisin vähän kutitella sinua, vaikkapa sieltä masun alta. Saanko?
Todelliset setämiehet katselevat vain nuoria ja hoikkia naisia.
Naisihminen, joka ajattelee noin suppeasti ihmisistä on kaikilla mahdollisilla tavoilla vielä ällöttävämpi ihmisenä. Taidat oikeasti haluta niitä setämiehiä ja siksi noin raju ylikompensaatioreaktio. Ja mikäs siinä, antaudu niille! Rohkeasti vain!