Sinä yli 170cm mies, olisiko sinulle ok, jos kumppanisi on yli 10cm pidempi?
Lyhyt mies varmasti ottaa itseään pidemmän naisen, entäs pidempi?
Kommentit (14)
Olen 185cm joten aika epätodenäköistä tavata 195 senttisiä naisia. En ihan niin pitkistä naisista pidä.
Ei olisi ongelma. Pituus ei vähennä naisen viehättävyyttä
Olen 176cm, ei suhde 10cm pidempään naiseen siihen pituuteen kaatuisi.
Olen noin 180cm pitkä. Voisihan se aluksi tuntua hassulta, tottuisin kyllä, ei olisi mikään ongelma.
Muistan että kun olin teini ja n. 170 cm vokottelin pitkää ja laihaa koripalloilijaa, ja kellistinkin sen, mutta silloin en halunnut seukata koska pelkäsin että näyttää hassulta. Aikuisena ajattelisin että voisi olla aika siistiä kuljettaa jotain 190-senttistä donnaa... Mutta ei tuo pituusasia kuitenkaan mitään ratkaise.
Otsikon kysymykseen vastaus on kyllä, olen 180 cm mies ja miesystäväni on 189, joten melkein jo yllänkin tuohon. Sentti-pari lisää puolison pituuteen ei tuntuisi missään.
M39
Isot naiset on hevosmaisia. Ei minun makuuni.
Jos nainen on laiha ja kapeanmallinen, mutta rinnat löytyy, niin mikä ettei. Adriana Karembeu parikymmentä vuotta sitten olisi kelvannut kyllä.
Mies 174 cm
"Kumppanista" puhuttaessa taitaa olla kyse homosuhteesta
Vierailija kirjoitti:
Isot naiset on hevosmaisia. Ei minun makuuni.
Niin ja lihavat naiset on porsasmaisia. Ottaa vielä jonkun isorintaisen myös niin sitten on lehmäkin! koko maatila :)
Jos rinnoista löytyy vähintään se D. Tässä on valitettavasti jonkin verran korrelaatiota pituuteen.
Miksi ei olisi