Olisko juhannustekstareita?
Mitään kivoja tervehdyksiä ei ole mielessä, olisiko kenelläkään niitä? Sellaisia mukavia kaikille sattuvia tai sitten semmoisia kaksimielisiäkin otetaan vastaan!?!
Kiitokset etukäteen!
Kommentit (11)
Minäkin rehellisesti sanottuna ottaisin vastaan mieluummin jotain henkilökohtaista, oikeita kuulumisia tai ihan itse mulle keksityn runon. Ihmiset eivät välttämättä tykkää samoista asioista.
moi, pakko kehua sulleki! Kokeile säki! Mä olen kokeillu uutta viinidieettiä.. ihan uskomaton juttu- heti ekalla viikolla hävis 3 päivää. Hyvää juhannusta.
Jos näet Juhannusaamuna sulhasesi kasvot kaivonpinnalla niin se saatana on hukkunut!!! aurinkoista jussia
Varo kesäpeikkoa! Se vaanii impeä heikkoa, väkisin kaataa suuhun viinaa, kopeloi tissiä, pimpsaa piinaa. Ja puhua pajattaa kiinaa. Sille kelpaa joka kolo, housussa on aika molo. Tänään saattaa sutkin etsiä, vaatien sulta kovaa seksiä! Peikolle älä eitä sano, väliin jää vain hyvä pano. Varoituksen sana sulle pieni, peikolla on hiivasieno...lähetä tämä 5:lle tai muuten peikko hyökkää kimppuusi...HYVÄÄ JUHANNUSTA!
Pöljää, kun ihmisistä ei usein kuulu aikoihin mitään OIKEITA kuulumisia ja sitten jouluna, vappuna, juhannuksena on laitettava jotakin pilipalia tekstarilla. Itselle tulee tosi paljon puheluita muutenkin, lähinnä työasioita. En kaipaa vapaalla moista hömppää enkä varmasti maksa tuollaisiin vastaamisesta. Miehellä sama juttu. Molemmilla tapana kerralla siivota lukematta nuo viestit kännystä. Yleensä vielä jotain tekohauskaa viinajuttua.
Minä en tuollaisille tiukkapipoille laitakkaan tuollaisia viestejä. Vain sellaisille jotka ei niitä pistä pahakseen/ tykkää niistä.:)
HYVÄÄ JUSSIA!
t.olikohan kolomonen
Ukkosen jyrinä,
hyttysen hyrinä,
koivun tuoksu,
mahlan juoksu!
Ongen koukkuja,
lemmen loukkuja,
mansikkamaito,
kesä on aito!
eihän kenenkään tarvii niitä lähtetellä, jos ei halua. Paha mieli tulee kun haluaisi muiden mieltä piristää.....
En sellaisille joihin en muutenkaan pidä yhteyttä. JA saan näiltä ihmisiltä myös vastaavia viestejä.
t.3
niin kuin kunnon pääsiäiseen kuuluu. Olen puhaltanut paljon selvinpäin ja aion olla ilmapallo. Hyvää tuttua Juhannuksille!