miksi istut netissä jussina?
Kommentit (22)
..asutaan uudella paikkakunnalla ja tänne muuttaneet tututkin ovat karanneet kotiseuduilleen ja rikkinäisen auton takia ei päästy itse tekemään suunnitelmia jonnekin kauemmas lähtemiseen. Päivän on satanut ja varauduttiin istuskelemaan sisällä ja käytiin vuokraamassa leffoja ja kohta grillaillaan kahdestaan. Huomenna tulee tuttavaperhe meille jussin viettoon. Nyt alkaa pulmuset!!
Teen vuorotyötä ja tänään olin aamun töissä ja huomena menen taas aamuks.. kaikki kaverit on lähteny landelle juhannuksen viettoon sekä mieheni, eli eipäs tää tunnu yhtää jussilta.. Päivä muiden joukossa.
kavereita tulosa käymään, mutta minä valmistaudun synnyttämään:)
Mäkille oli tarkoitus mennä, mutta tässä tilanteessa...no thanks!
grillaamaan ja saunomaan, mutta kappas vaan mies sai oksennustaudin sopivasti tänä aamuna... Että tässä sitä toivotaan ettei minuun ja vauvaan tartu.
Kotona olen ja rentoudun, tuli just syötyä, kiva käydä lukemassa nettiä välillä. :)
esikoinen juuri nukahti kun tulivat miehen kanssa ulkoa. Pian menen yksin saunomaan ja juon kylmää pommacia :) rvk23 Myöhemmin grillataan ja käydään ehkä jossain ajelulla.
Meillä tämä jussi ei ole sen kummempi kuin muutkaan päivät.
Jaksavat sitten yöllä lähteä kokkoa katsomaan.
Tai oltais me voitu mökille lähteä, mutta ei innostanut mennä sinne katsomaan alkoholisti-isoisän toilailuja ja kuuntelemaan ihan vastasyntyneen vauvan vikunaa plus pari kourallista muuta sukulaista kännäämässä.
mieskään ei viiti nyt juhlia jos vaikka lähtö tulis.. meni ukko nyt pihalle tupakalle ja mie ajattelin tsekata palstan..
ja ukkokin tulee töistä puoli ykstoista yöllä.
Meillä ei nyt ole mitään minne mentäisiin. Ei mökkiä, ei sukulaisia, ei perhekavereita
Ja mammalla on hetki " laatuaikaa" ;)
+ kotiuduttiin vasta mökiltä jossa ei paljoa päässyt surffaileen...
ja ei täällä juhannusta vietetä.
heinäkuun neljättä kyllä
maassa maan tapaan
Perjantai on siis ihan normaali arkipäivä.
ja saunotaan..myöhemmin ajelulle :)
Ei tässä koko ajan mitään ihmeellistä ohjelmaa ole.